Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me onneks osataa ja pystytää järjestää siihen asiaan aikaa :) Ja ihan sängyssä hommat hoituu.

Tostahan ne suoraan ottaa lainauksen, ku teet Tiutsi jo niitten hommatkin :D

Mä en oo nyt hirveesti viihtyny koneella. Oon viettäny aikaa pihalla. Eilenki kävelin porukoille, otin sieltä hauvan tunnin lenkille ja sit vielä jäpikän kanssa käveltiin kotio. Varmaan siitä kaikkiaan joku 10 kilsaa tuli.

Mä ratkesin tänää kauppareissulla ja ostin pussin karkkia. Voi jummijammi ku on hyviä pitkästä aikaa ja aion syödä koko pussin samalta istumalta.. Piilotan jäljet, ja oon ruodussa taas kun mies tulee töistä :grin

Pitäis varmaan siirtää täälläkin ruokaostosten tekeminen kokonaan miehen vastuulle, niin ei varmaan tarttuisi niin usein herkkuja mukaan. :P

Mitä petipuuhiin tulee, tai no, "petipuuhiin", niin meilläkään ei hirveästi ole ollut saumaa moisille aktiviteeteille. :D Meillä esikoinen on aika lailla samoissa rytmeissä kuin äitinsä, joten kun sen saa nukkumaan, on äitikin jo ihan sippi. Ja mies vielä istuu koneella, niin ei hirveästi ole "kaksinpeliä pelailtu". Meidän koodi, ettei esikoinen ymmärrä, mistä puhutaan, jos joskus harvoin aiheesta puhutaan. ;)

Mä oon joskus maistanu kans tota.. en maista toiste. Hyi! Mut hopeatoffeeta mä voisin kyl vetää.. oi nam. :D

Pöh, mun ja mun miehen mielest toi on tosi hyvää :p Tosin mä oonki sellanen sokerihiiri (omalt äidilt periytyny). Vaahtokarkkeja en voi sietää, mut melkee kaikki muu menee :)

mullakii on toisessa veskassa edellisen pilalle menneen dietetin jäljet,pandan tyhjä lakupussi.

Luin jäde, että sulla oli vessassa jäljet. Rupesin sieluni silmin kuvittelemaan sut pöntölle salaa lukkojen taakse herkuttelemaan :laughing021

Meillä onnistuu sekstailut, kun mies jaksaa. Tarkoittaa, että suostun aina, kun mies ehdottelee, vaikka olisin rätti väsynyt ja kyllähän siinä itsekin lopulta piristyy :sex..
Lapset menee aina nukkumaan 20-21 ja jäävät ylös ja vauva vetelee tirsoja illasta sillai, että saa harrastettua vaikka ja mitä olkkarissa. Myös sängyssä onnistuu, kun vauva nukkuu pinniksessä. Ja olen huomannut, että nautin seksistä paaaljon enempi, ku aiemmin ja pääsen vieläkin kummallisempiin asentoihin, kun olen laihtunut ja tää itsetunto. Olen nyt jo mielestäni seksikäs, vaikka pudotettavaa olisi vielä joku 20kg. Näin olen tuntenut elämästäni vain 3kk vuonna 2006, kun olin hetken normaali painoinen :)

juu kyllä mulla onnistuu vessassakii herkuttelu,oon jopa syöny hedelmäaakkosia samaa aikaa kun oon suihkussa.ja syystä että mies ois syöny ne muuten.

Voi taivaan tähen... en o kyl viel koskaan syöny suihkussa karkkia. :D Meillä ei mies koskaan syö karkkipussia tyhjäksi vaan jättää sinne aina yhden karkin. Mä väitän, että sen takia, ettei sen tarvi laittaa pussia roskikseen. Hänen mukaansa mulle vois tulla paha mieli, jos tiiän et meil o karkkipussi, mut kaikki onkin syöty. Niin jättää ainakin yhden.. :laughing021

Sinbulaattori onpa sulla ihana ja ajattelevainen mies. Mä oon suuttunut monta kertaa miehelle, kun hän on vetänyt kaikki minun karkit loppuun. Olis edes säästänyt yhden tai kaksi namua. Hän on niin perso makealle ja salaa mutustelee hiljalleen kaikki pois vaikka miten olisin halunnut säästää karkkejani. Lisäksi hän jättää tyhjät paketit / pussit kaappiin niin, että luulen siellä olevan jotain. Pettymys on karvas, kun nostan kaapista käsiini tyhjän pussin.

Mun mies ei uskalla koskea mun karkkeihin, se tietää mitä siitä seurais:violent001. Ei se uskalla edes syödä joghurtteja kaapista kysymättä multa ensin :grin.

Nii mikäs ketju tää olikaan ? :D

Ois ihanaa, ku ois sitä kahenkeskistä aikaa. Jätkä vaan haistaa aina, ku jotain on meneillään ja rupee änisee. Touhuu siinä sit mitään :/

Mä päätin, et iltasyöppöily loppuu nyt. Järjetön turvotus koko ajan. Mies on vuorotöissä, ni meil menee useesti ysiin asti, ennen ku syödään. Ei sovi mulle ollenkaan, mut ei sitä viittis kahta kertaa päivässä kokata.

Mul ei oo paino pudonnu yhtään, vaik oon suhannu ympäriinsä. Eilen jopa vauvan kanssa tanssittii ja sit se istu mun mahan päällä painona, ku jumppasin pikkasen :D jäppinen oli ihan onnessaan :)

Hih, mä oon sitte koukuttanu itteni kaurapuuroon; sitä jo illalla oottaa kovasti seuraavaa aamua et saa taas kaurapuuroannoksen :laughing025 En viitti kahta kertaa päiväs syyä sitä, ku sit voi tulla sellanen stoppi mikä kestää monta vuotta.

Takaisin