Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään käytiin kylässä ja otin pienen palan kinkku-ja mustikkapiirakkaa eli siinä oli päivän herkut.
Kotona aloin tekemään broileripastaa. Otin sitä vain puoli kauhallista (koska huomasin viikolla, että pasta tuo paljon nopeampaa kaiken takasin, ku peruna) ja kylkeen salaattia ja leivän kinkulla. Mies veteli kaks isoa lautasellista.
Sitten vasta sen jälkeen teki pahaa, kun jaoin miehelle ja lapsille fazerin sinisiä konvehteja, suklaa patukat ja mun heikkoudet hedelmäkarkit.. Se tuoksu sieltä pussista oli pitkästä aikaa, niin huumaava, että melkein sorruin.. Onneksi karkit olivat söpöjä pikku pingviinejä, niin niiden maistaminen olisi tuntunut murhalta. :laughing001
Oli kyllä pakko vetää iso tuoppi vettä naamaan kovan koitoksen jälkeen :gen113

Mä pääsin onneksi tosta makeanhimosta eroon kuukauden herkkulakolla. Nyt ei vaan maistu ruoka. KAuhean etova olo koko ajan ja jos jotain pitäisi syödä niin se pyörii suussa kun sitkeä lihanpala. Ainoa mikä uppoaa on naposteltavat. Pähkinät yms.... Mikähän mua vaivaa?

Velipoika tökkäisi eilen mahaani ja kyseli, onko sieltä kolmas tulossa. :P Eli olisikohan tämä mamma vähän päässyt repsahtamaan. No, "ehkä" on tullut vähän liikaa leivottua viime aikoina, kun on pitänyt testata kaikki leivottavat veljen valmistujaisiin. Ja kun ostin miehelle jätskikoneen joululahjaksi, niin sillähän on ihan liian helppo tehdä itse jäätelöä. Onneksi niitä kulhoja pitää pitää vähintään 18 tuntia pakkasessa ennen jäätelön tekoa ja niitä ei jaksa pestä kuin kerran viikkoon, niin korkeintaan kerran viikossa tulee tehtyä jäätelöä. Mutta on kyllä ihan törkeän hyvää. Jopa mansikkajäätelö oli itse tehtynä aivan ihanaa, kaupan mansikkajäätelöistä en ole ikinä tykännyt. Noh, nyt ajattelin olla leipomatta JA ostamatta herkkuja ennen omia synttäreitä. Kun kerta kolmikymppiset tulossa, niin pakkohan sinne on jotain tehdä. :D Ja sitten parin viikon päästä siitä esikoisen kolmevuotissynttärit. Tietysti, jos juhliskin molemmat kerralla, niin ei tarvitsisi herkutella kuin kerran...

Noh, olen ollut armollinen itselleni, kun kuitenkin normaalipainossa ollaan. Vähän on tuota mahan röllykkää tuossa, mutta muuten ihan ok. Sentään ei ole tarvinnut garderobia uusia. Ja sitä paitsi olen rantakunnossa. Jaksan kyllä siirtää itseni rannalle sitten kesällä. :grin Ja bikinikuntokin on, kun vaan ostaa uudet bikinit (kissat ovat syöneet edelliset rikki) ja pukee ne päälle!

tosta jäätelöstä tui mielee et saisko noista hedelmäsoseista tehtyä muoteilla mehujäitä??mulla on niin järjetön makeen himo et nyt on pakko tehä jotain!!!

Ai tämmöinen painonpudotusketju :D suklaasta ja herkuista puhutaan. Mun taitaa olla pakko tehdä illaksi kasvissosekeitto rupes niin tekeen mieli kun luki teidän juttuja. Mutta olen minä tänään mässännytkin mm.sipsejä että ihan tasapainon vuoksi kasviskeittoa :).

Normaalipainossa täälläkin on pysytty. Liikuntaa tulee harrastettua säännöllisen epäsäännöllisesti samoin syömistä säännöllisen epäsäännöllisesti.

Meil just mies teki possupihvit ja pottua kermapippurikastikkeen ja keitettyjen vihannesten kera, hyvää oli. 21.2 on Tyynellä seuraava neuvola ni sit pääsen minäki puntarille. Omaa ei oo vieläkään tullu ostettua.

Mulla tuntuu paino jumivan ihan samassa kohtaa, vaikka kuinka yritän sitä tiputtaa.

Aamulla -500g ja sitä ennen paino pysy pari päivää samassa lukemassa. Tänään kävinkin kaksi kertaa lenkillä. Pitäis vaan alkaa lihaskuntoa kasvattamaan kans, et palaiskin tehokkaammin fläsät..

Hienoa @sukki. Mä pääsin aloittamaan jo seuraavan 5kg etapin.. tosin ny tuntuu irtoovan hitaasti paino.. pitää urheilla vaan enemmän. Harmittaa vaan, kun toi polvi vaan jaksaa kenkkuilla. Pitäs jo soittaa sinne lekuriin, et sais sille ortopedille lähetteen.. ei vaan "saa aikaiseksi" ja joka päivä sit kiroo tota typerää koipee.

Täällä on vähän samat tunnelmat kuin Jädellä. Ajattelin, että tässä kuussa ei paljon herkkuja osteltaisi! Niin katsotaan vaan, kestää ehkä tämän viikon tämä tarmokkuus. :p Paitsi että motivaationa on tämän kuun harvinaisen huono rahatilanne! Kiitos vakuutusyhtiön sössimisen. :D Että josko sitä tätä sokeriaddiktiota saisi vähän hillittyä...

Nonih,pitkästä aikaa päivä ilman suklaata tai muutakaa herkkua.ei paljoo oo tehny mieli makeeta,kromitabut siis toimii,tupla-annostuksella:grin ei tästä muuten selviä...rankkaa on.

Takaisin