Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jihuu!! Kävin neuvolassa vaalla, ja edelliskerrast on 3kk. Viimeks näytti 80,1 ni nyt näytti 76,6 :happy093. Ja tosiaan ainoo varsinai parannus/muutos ruokavaliossa on se että oon aamusin alkanu syömään kaurapuuroa. Yritin muitaki puuroja, mut ne vaa ei mee alas. Ja nyt siis painan saman ku mitä painoin esikon syntymän jäljiltä. Viel ois kuitenkin 11,6kg tavotteeseen.

Ääh..Ärsyttää. Pitää varmaan ruveta pienentämään entisestään annoskokoa, kun ei meinaa tavoite tulla millään täyteen. 2 kiloa on niin piukassa ja se määrä puuttuu ennen ensi lauantain teatteria.. Olisin niin halunnut olla sillon alle 80kg.. No mutta jos ei onnistu, niin saapahan sitten laittaa uudeksi tavoitteeksi pikkusiskon vauvakutsut seuraavalle lauantaille.. Onneksi on vielä kesään aikaa jäljellä ja monta muuta tavoite mahdollisuutta ennen sitä :happy119:laughing002

Haahaa,tää dieetti on kyllä niin tuhoo tuomittu ettei ole tosikaa:laughing002 enhän mä ole kestäny vissii yhtää päivää repsahtamatta suklaasee:laughing014 täytyy vissii yrittää sitä kiinteytymistä ja viis veisata terveelliselle ruualle.:). olen kyllä lenkillä käyny minkä pakkaset sallii vaunuilun ja kahvakuulilla treenannu jos ei ulos pääse.mut mitä enempi herkut on kielletty niin sen enempi niitä himoitsen:grin.hyvä minä:gen014

Tiiättekö, että hyvä painonpudotus on hommatta itelleen vesiripulin :mad: No joo, ei ehkä sentäs. Mutta viime yönä istunu vessassa (tai voisi kait sanoa asunut vessassa) ja kylläpä on kevyt olo!
(toiv ei tartu vauvaa ja vauvakin sai yöllä huonosti syötyä kun joka kerta kun imetin niin 5minsan päästä oli juostava vessaa ja toinen ehti nukahtaa ennenkuin tulin takasin. onneksi käsidesiä löytyi kaapista)

Voi kurjuus.... tuommonen ripuli se on kyl.. noh perseestä. Tulee mieleen, kun aikoinaan sairastin 9 päivää kestäneen oksennustaudin ja ripulin.. kyllä ois heikkoo ny lapsen hoitaminen, jos ois samassa taudissa. Toivottavasti menee pian ohi toi vaiva, Tiutsi.

Olin jo vähän unohtanu millaista tää oli, viime vuonna tammi-toukokuu kun esikoisen kaa sairasteltiin vuoronperäin kerran kuussa, huoh se oli rankkaa. onneks ne sitten loppu... Mulla on kyllä niin herkkä vatsa, että se reagoi kaikkeen ja kerää kaikki pöpöt.

Huh.. aika kultaa muistot. Mullakin oli raskauden aikana oksennustauti. Ja kun oli se RDkin päällä silloin, niin soitin hoitajalle, et mites insuliinin kanssa nyt sit toimitaan.. oksensin samalla, kun puhuin sen hoitajan kanssa.. Olivat ne siellä osastollakin kuulemma puhuneet, et jollakin äitiparalla oli kova oksennustauti päällä kun soitti... hammassäryn jälkeen pahinta on oksutauti.

mä en ees muista koska oisin ollut kipeenä,ripulia vissiin ollut ikinä ja oksentanu viimeksi raskauden alussa kun söin liikaa juustonaksuja.sillonkin oksensin vain kerran.huh.

Mä ahmin raskausaikana chili-pähkinöitä ja yöllä ne kiipes ylös. En oo sen jälkee syöny.

mäkin varovasti söin seuravalla kerralla niitä juustonaksuja.tosin aikoinaa tuli luomu hernekeitot ylös ja sitä en oo se jälkee syöny.
tsemppiä laihdutuksiin näiltä yrjöpuheilta.

Yrjöpuheet ei oo meikäläiseen koskaan vaikuttanu. Voin puhua ihan kauheita ja syödä samalla. Mutta yrjön haju tai ääni saa mut lähes yrppäämään itekin.. Jos joku kurlaa räkää ja räkäisee, niin mä melkein pyörryn kun tekee niin pahaa.. hyi.

Mulla ihan sama... kyllä pystyy katteleen ja puhuun kamaluuksia, mutta jos kuulee oksennuksen äänen niin hyyyi.. No kyllä mä silti pystyn syömään loppuun.. Meillä tosin haisee aina shaisse kun koirat pieree aina kun koittaa syödä -.-

Koiran pierut.. joo, voi jösses. Ja meidän rotta viel päästelee tuhnunsa äänekkäästi, säikähtää ja nuuskaisee hanuriaan, et tuoltako se muka tuli... sit luikkii korvat luimussa pitkin nurkkia. Outo otus... O.o

^ meijän edellinen koira kanssa ihmetteli persettää kun oli pierassu,sitten se käänty silleen et se ääni olis muka tullut sen suusta,se häpes niitä itekkin.:laughing002

Takaisin