Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plääh.. 1,8 kiloa olisi nyt sitten jäljellä eli taidan suosilla siirtää ylihuomisen teatteripäivätavoitteen siskoni vauvakutsuille :sad001 Ärsyttää, mutta toisaalta en mä sen laihemmalta näyttäisi, vaikka olisin sen tiputtanut ja olen nyt sentään reilusti pienempi, ku 6kk sitten.. Arvatkaa jännittääkö!! Menen värjäämään hiukseni ekaa kertaa 1,5 vuoteen ylihuomenna. Okei no laitan vaan latvoihin väriä, kun en halua vielä "tuhota" omaa hiusväriäni, mut kuitenkin jotain speciaalia vihdoinkin tälle mammalle :happy093 Ja vielä hieno kampaus illan teatteriin..

Mulla oli joku ihme ripuli kaks viikkoa. Tiiä sit oliko ruokamyrkytys vai mikä, ku muilla ei ollu. Soitin päivystykseen, ni mitään muuta ei ollu tarjota, ku et menis vauvan kanssa sairaalaan tiputukseen. Neuvolassaki ihmetteli, et millä mä selvisin imetyksestä (oli siis ennen kiinteitä). No pakkohan se oli, ku ei muutakaa voinu. Kaikki mitä suuhun laitto, tuli saman tien ulos. Siinä sit lipittelin vettä mis oli suolaa ja sokeria, et herra sais maitoa. En mä itestäni niin ollu huolissani. Kaamee tauti, en toivois kellekään.

mä tunnen itteni niin valaaks että en uskalla hypätä vaakaa ollenkaa,ootan vaa et pääsis kunnolla lenkkeilee ni vois ehkä vähän laihtuakkii.

Ai hitsi voi lapsen ruokkiminen olla vaarallista. Olin ottamassa pilttipurkkia yläkaapista, se tietty lipesi mun kädesta ja laskeutui suoraan mun ukkovarpaan päälle. AUTS! Toivottavasti ei murtunut. Meidän tyttö säikähti äitin kiroilua niin paljon, että meni useampi tovi sitä rauhoitellessa. Nyt istun jäiset mustikat varpailla sohvalla.

Se on kaikista ikävintä kun vahingossa rääkäsee esim. juur kivusta itse niin kovaa, että lapsikin säikähtää.. Tulee jotenkin turhan syyllinen olo kun pelästyttää toisen suotta..

Mä aloitin kuntosalin muutama viikko sitten. Lisäks käyn vauvajumpassa ja kotona olen tehnyt joskun keskivartalo ja jalkaliikkeitä. Ihana päästä taas liikkuun niin, että tulee hiki. Nyt vaan isku flunssa niin en voi tehdä muuta kun pieniä kävelylenkejä...

Täällä kans oltu keskiviikosta asti ilman kuntopyöräilyä ja jumppia. Viime tiistaina tuntui, että nenä alkaisi vuotamaan ja kun ei alkanut menin illalla jumppaan. Keskiviikosta asti sitten ollaan oltu vedet silmissä ja nenä tukossa. Eli ei se jumppa hyvää tehnyt..
Eilen oli parempi päivä, mutta jätin silti kuntopyörän vielä väliin ja kylän kuntopiirin, ettei tänään oltaisi oletu taas silmät ja nenät ummessa.
Onneksi paino ei ole lähtenyt heti kamalaan nousuun, vaikka oli lauantaina ne vauvakutsutkin. Sitten olisin vielä senkin takia enempi maassa, koska kaikki vaivat ovat kymmenen kertaa vaativimpia nykyään, kun on kolme lasta hoidettavana, joka päivä :gen026

Mä ostin tänää itelleni vehnänorasta, jos sillä sais puhtia elämää, ni ei tarvis hakee sitä herkuista :smiley-ashamed008 Ja sitruunavettä alan kans juoda, ainaki iho tulee heti paremmaks ku sitä juo(oon joskus enneki kokeillu). Siis ihan et puolikkaan sitruunan mehu vesilasilliseen sekotettuna. Kirpeetä on :grin

Mä joku aika sitte kokeilin ni iho muuttu paljon tasasemmaks ja kirkkaammaks. Oli ihan kiva juttu. Sit loppu sitruunat eikä kukaa muistanu tuoda lisää. No nyt on ja huomisaamuna alkakoon kuuri :) On siitä kai muitakin hyötyjä. Ainaki elimistön happo-emästasapaino tasaantuu eli neutraloi elimistön happamuutta. Jännä juttu sinänsä ku sitruuna on itessää hapan, mut meiän elimistö muuttaa sen emäksiseks. Ja useesti nykyää ihmisen elimistö on liian hapan elintapojen ja ympäristön saasteiden vuoksi.

Bettie: kiitti vinkistä täytyy kokeilla. Täällä epäillään nyt mukka keliakiaa ja tehdään lisää kokeita. Saas nähdä selviääkö mitään.

Olen löytänyt itselleni näin päiväsellee hyvän sapuskan. Nuo lämmin kuppi-keitot. Tosi hyviä ja kevyitä ja leipä kyytiläiseks. Meillä, kun "kunnon ruoka" syödää sitte kun mies tulee töistä niin syksy meni ihan ketuiks sen takia kun ei mulla ollu tällee päiväselle mitää sapuskaa ni vedin kaikki herkut naamarii mitä kaapista löysin. Ja ei, en jaksa ruveta itelleni tekemään mitää sen kummempaa sapuskaa :grin

Ne on iha hyviä. Mä oon hurahtanu porkkanavelliin.. sitä sit saan syödä aina pari, kolme päivää. Muutenkin tykkään kasvissosekeitoista kauheesti.

Älä puhu mulle suklaasta! :taunt014 Mä väistin eilen kaupassa kaikki ihanat uutuudet. Tällä plösöllä ois vielä paljon karistettavaa ja suklaalla ei irtoo. Välillä joutuu vähä taisteleen ittensä kans... :smiley-angelic008

Takaisin