Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on vk-lopun jäljiltä herkkukaappi ihan täynnä, ku kaikki toivat tuliaisia.
Ainoa, jolla on siitä ongelma on mieheni. Olen niin kamala ihminen, kuulemma, kun en anna syödä pois 3 isoa rasiaa suklaakonvehteja. Syy on ihan selvä: Säästetään jouluksi, ettei sillon kaikki raha mene konvehteihin ja jopa minäkin saisin niitä silloin syödä edes yhden vuorokauden ilman huonoa omatuntoa.
Annoin luvan avata aakkos-pussin, joka ei ollut lasten karkkipäivälle tarkoitettu ja jossa oli mulle kiusausta, kun rakastan hedelmäkarkkeja, mutta mies mutusti kourallisen ja sanoi:"Pahaa, haluan suklaata". Arvostaapa näköjään sanomisiani kuitenkin, kun otti eilenkin niitä "pahoja karkkeja", eikä koskenut suklaaseen :laughing002

Juu en itsekään suklaasta juurikaan perusta, mutta jouluna aion mässätä, ku possu ja ostaa ison kasan liköörikonvehteja ym. klassikoita. Ja jos koittaisi edes kerran elämässään herätä keskellä jouluyötä syömään kinkkua :laughing001 En kyllä usko pystyväni siihen..

Muokattu viimeksi:
Mullekii se suklaa on melkee henki ja elämä. Nyt täs pohtinu jos sais aikaseks ostaa ne ainekset ja tehä sitä ite. Olis ainaki paljo terveellisempi vaihtoehto, ku makeutuksena toimis hunaja tai agavesiirappi ja sinne vois laittaa vaik mansikoit tai mulpereit makuu antamaa:p

Mul on osin menny herkutteluks tää viikko. Tosiaa tiistaina mies tois kaupast sitä mustikkappirasta, keskiviikkona äiti toi mud cake-jäätelöö ja eilen kävi esikon kummitäti ja toi kaupast porkkanakakkuu ja suklaakeksei...Jos ens viikol kukaan ei tois yhtään mitään.

Tääl ilmottautuu kans yks suklaaholisti. Ennen raskautta söin vaan suolasia, sit toi makeanhimo pamahti jotain viikko synnytyksen jälkeen. Keksejä menee helposti paketti kerrallaan, sit iskee ehkä puolen tunnin morkkis. Huomista ei tuu koskaan, pitäs lopettaa vaan heti.

Suklaata hedelmäkarkkien kans, suklaata salmiakin kans. Suklaata lakritsin ja suklaata suklaan kans. Suklaata maidon, kahvin ja jäätelön kans. Suklaata hedelmillä, suklaata pähkinöillä. Suklaata kakussa, suklaata pullassa. Suklaata, suklaata, suklaata.. suklaata kiitos nam. Jos suklaa ois terveellistä isoina annoksina nautittuna, nii sen tietäs, että mussuttas sitä kyl kokoajan. Fazerin sininen on mussutussuklaana mun lemppari, mut hyvinpä uppoo moni muukin. Konvehdeista en kyl kauheesti välitä.. paitsi Pandan kermatoffeekukkakonvehdeista ja niistä minttutoffeekonvehdeista.. makeita ovat ja hampaat paukkuu, mut voi että mä ootan joulua, että pääsen vetään napa pinkeenä.. Yritän sentään pysyä suklaasta erossa.. onnistun kohtalaisen hyvin. Heitänhän roskiinkin suklaata ja syön käärepapereita.. hohhoh.. Suklaata kiitos.

Uudet Geisha-piparit. Haastan kohta piparitehtaan oikeuteen :D

Sulla Sinbbu menee suklaat roskiin, mut mä meinasin tänään heittää bodyn roskii ja laittaa kertosvaipan kuivumaan. :D

Mitä ne semmoset...... O.o

Ei niitä keksejä tuu juuri syötyä, nii menny vähä ohi... mudcake-dopsit uhkas kerran koitua mun kohtaloksi kylmän maidon kera.. nomnom.

Hyvä tällasii puhuu painonpudotusketjussa.. :D

Sinbbu mä kans voisin syyä sitä suklaata ihan kaiken kanssa :p Sillon esikkoo odottaes söin toffeekonvehteja(just niitä kukka) kermajuustosiivuihin käärittynä:grin nomnom :wink

Juu en mä kyl ite enää sillee tota söis, mut silloin maistu turhanki hyvin. Ja toinen ällötysherkku silloin oli sipsit yhdistettynä lihapulliin(niihin halvimpii mahdollisii) :laughing021

"Mmmhh.. Tattada.. Täytettä tulvillaan.." Arvatkaa huusinko miehelle "HILJAA!", kun alkoi laulamaan tota
ballerinakeksi-tunnaria, kun luulin äijän laulavan minun makkaroistani, mutta hän lauloikin vauvan vaipalle :smiley-ashamed005:laughing002

Takaisin