Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eikös siinä voi mennä vuos että se pömppis siitä häviää?tai näin mä asian oon ymmärtäny.siks itekkii oon keskittyny vaan tohon painon pudotuksee,viis pömppiksestä kuhan ois vaa kevyempi.

Mulla on Jozzuuh vähä sama ongelma, mut ei se venyny maha heti mee sisää :/ ottaa aikansa, mut sinnikkäästi vaa pitää yrittää liikkuu ja syödä terveellisesti niin se joskus häviää :)

Mulla nous paino ensin 9kg kun alla oli 18 kilon painonpudotus. nyt raskausaikana paino nousi 32kg jolloin lopetin myös tupakoinnin. Nyt oon savuton ollut vuoden ja 32 kiloo lihavempi. Dääm. Se 18 mikä tippui, tuli juuri tuolla säännöllisellä liikunnalla ja ateriväleillä.
Nyt vaunuttelen joka päivä, voimat ei riitä muuhun. Saa nähdä kui paino alkaa tippumaan.

Liikunta auttaa mielialaan, joka on aavistuksen maassa. Välillä enempikin, ja silloin herkästi alan heruttelemaan.

Hieno juttu toi teidän tupakasta irti pääseminen :happy093.
Siis kun tosiaan se mun mies kans lopetti vuosi sitten.
Huvittavaa on vaan se, ku te tuskailette ymmärrettävästi niitten lopettamisen tuomien kilojen myötä, kun taas oma mies tuskailee sitä miten HITAASTI ne kilot kertyvät hänen vyötärölleen.
Omasta mielestäni siinä on jo sellanen kaljamaha, että voisi ruveta tekemään niitä lihaksia ja näyttää mulle "Miten pitää liikkua", kun niin valitti mun lihavuuden aikoihin miten hän tekisi kunnon lihakset, kun massaa saisi.. Mmmhh.. Laiska sohvamakkara sanon minä :finger005

Tupakasta irti pääseminen on mahtavimpia juttuja mitä tiedän. Itsekin lopetin käryttelyn 2012 alkukesästä ja jo marraskuussa tärppäsi kun olimmehan 4 vuotta olleet ilman ehkäisyä eikä silti aiemmin tärpännyt :) Ei se ihan huuhaata ole että tupakointi huonontaa hedelmällisyyttä.

Mun oli pakko eilen laittaa shortsit (legginsit tietty alle), kun ne mahtu jalkaa ekan kerran sitten toissakesän. Muahaa ! Mies katto vaan, et ootko vähän höpsö. :D

Hei hyvä te kaikki, jotka ootte tupakasta päässy irti ! Mieluummin pullea, ku nikotiinikeuhko sanon mie :)

Mäki oon nyt ollu koht 4 vuotta ilman tupakkaa. Lopetin ku aloin esikkoo odottaa; ja ei ollu helppoo, lopullisesti tumppasin vast joskus rv17 mut sitä ennen aina välillä polttelin :smiley-ashamed008 Mutta sainpa itteni sitte psyykatuksi jopa niin tupakan vastaseks et jos edes unissani poltin tupakan ni mul oli koko seuraavan päivän siitä kaamee morkkis :laughing8 Ja on edelleen jos sellasii unii nään o_O :)

mulla on vähän sama juttu et jos nään unta et poltin tai join ni hirvee morkkis seuraavana aamuna :laughing002 ja vuosii en oo juonu alkoholii.

Minä siis kans lopetin vuosia sitten. Että pitikin olla niin tyhmä, et ikinä ees aloitti. Se oli vähän muotia olla kessu huulessa sillon.

Täälläkin ainaki 4 vuotta kun lopetin,vieläkin näen unia jossa poltan ja oon niin pettynyt itteeni :) Hassua että vielä kummittelee vaikka en enää mistään hinnasta vetäis savuja.

Mul on muuten aina ollu sellanen pömppis, litteäst vatsast on ollu jo ennen lapsia turha haaveilla, joten oon lopettanu haaveilemisen kokonaan sen suhteen. Ja sit jos vähänkää on ollu maha turvoksis ni oon näyttäny silt et oisin raskaana. Mut kai se johtuu sit ruumiinrakenteest tai ainaki joku pitää olla mitä syyttää :)

Kiitos ihanat :)
Viä ku toi ukko sais lopetettua käryämisen..Niin, ja voi sitä ihmine olla pöljä.., Pidin itteeni läskinä ollessani miinus 30kg..

Mul tippunu 15 kg ja 20 kg tuli raskausaikana :) wuhuu. Mut näkyispä vaa enemmä kiinteenä kroppana.. ei sais suuhu laittaa mtn sokerii taihiilareita... -.-

En tiiä mitä vaaka täällä näyttää mut noi farkut(äitiys) mitä nyt enimmäksee oon käyttäny, ni tarviski ottaa vyö käyttöön:) Mittanauhal ku eilen mittailin ni lantiost lähteny edelliskertaa nähden 1,5cm , vyötäröst 4cm ja tissinalusmitasta 2cm. Rinnanympärysmitta vaihtelee jatkuvati maidon määrän mukaisesti, ni siin ei muutosta ole. Ja noiden lantio ja vyötärömittojen perusteel vaatekoko olis tippunu yhellä, mut tissit niin isot et edellee mennää koossa 48...

mulla toi ärsyttävä vatsaröllykkä pakottaa hommaamaa isompia housuja vaikka reidet ja perse mahtuis jo pienempii housuihin:grin

Hihii liityn kans mukaan laihduttajiin. Ylipainoa on enemmän ja vähemmän ainakin se 15kg.
Paheeni on energiajuomat ja jatkuva mässäilyn tarve!!
Ajattelin aloittaa kromitabut, niistä on ennenkin ollut hyötyä (tripla annostuksella) hillitsemään jatkuvaa nälän tunnetta.
Ja huomenna saan kilpparilääkitykseen uuden annostuksen, kun kävin juuri labrassa antamassa näytteen ekaa kertaa sitten raskauden (jolloin ne oli aivan päin perse**ä)
Joten toivon todella, että edes jotain luonnollista tapahtuisi kropassa ja aineenvaihdunta lähtis tästä jökki vaiheesta rullaamaan.
Nyt koitan ekana päästä eroon energiajuomasta ja kaikesta ylimääräisestä. Säännölliset ruokailuajat terveellisellä kotiruoalla. Kun tulosta alkaa tapahtua siirryn tiukempaan linjaan. Nyt ei vaan jaksa alkaa hifistellä ja hulluna hosumaan.. Kyllä vauvan hoito ja kodin ylläpitäminen käy jo niin työstä että ei vaan kykene. Hiljaa hyvä tulee... kai...

Takaisin