Trimmataan vatsaa ja hyllyvää pyllyä

ALKUPERÄINEN: H1987


Mut joskus oon kyl kuullu semmosenki väitteen et imettäessä joidenki kehot pitää kiinni kaikesta, ettei "anna" laihtua


Joo tää on totta; sanotaan, että kroppa menee säästöliekille.
Eli kannattaa syödä tarpeeksi.
Pudotusta se on 100 grammaakin[;)]
(..kuulostanpa asialliselta vaikka tosiasiassa olisin mieluusti niitä, joilla kuin huops vaan lähtis viisi kiloa pois tekemättä mitään[:D] )

Mutta siis joo- kannatan terveellisiä ja säännöllisiä elämäntapoja- kyllä se paino asettuu kohillensa pikkuhiljaa.
Dieettejä en suosi, varsinkaan imettäessä.
 
Raskauden aikana kiloja mulle tuli n. 15 ja jäljellä olis 3,5kg. Luulis, että meikäläisen pitusen (175cm) kropassa tollanen kilomäärä ei niin paljoa tuntuis, mutta ei... Mitkään vaatteet ei mahu päälle! [:@] Mutta en halua kyllä isompia vaatteita alkaa ostamaan kun tavote olis laihduttaa alle lähtöpainon, ehkä sellaset 6-7kg..

Oon yrittäny karsia herkkujen syömistä ja tarkotus olis joka päivä käydä pitkällä vaunulenkillä, mutta jotenkin nää säät ei oo yhtään houkutellu ulkoilemaan..
 
anniella on suurinpiirtein saman verran pudotettavaa kuin mullakin.
Mitä tulee tohon vaatteiden mahtumiseen-kestää aikansa, että venyneet paikat palautuu- joillakin kauemmin[>:][>:] ja joillakin (1.) synnytyksen jälkeen ei ole paluuta entisiin vaatteisiin muotojen muuttumisen vuoksi, kuten mulla..

Mulla paino tippuu tasaisesti, tätänykyään sellaiset ka. 500g/vko. Mikä tietenkin on oikea tahti, mutta mutta..kärsimättömyys nostaa päätää välillä[:D]

En mitään ihmeellistä tee; normaalit vaunulenkit suurinpiirtein päivittäin, uimassa poikien kanssa 1-2 krt vko , jooga kotona 2-3/krt vko, n. 20 min kerrallaan, hyötyliikunta aina kun mahdollista, kuntopyörää/jumppaa kotona silloin tällöin ja salikortti on vielä korkkaamatta- josko viikonloppuna pääsis body pumpiin..

Uskonkin, että avain mittoihin pääsemisessä on: kärsivällisyys-hyötyliikunta-säännölliset ja terveelliset ruokailutottumukset- kombo. DAA! Ihan kuin me kaikki ei tota tiedettäisi[:D]

Nyt kun olen keskittynyt tähän keskivartaloon ja vatsalihaksiin, on järkyttävää huomata, kuinka huonossa kunnossa keskivartalon lihakset ovat-[:o][:o]--> treenii treeni siis kehiin!
 
Voin kyllä yhtyä tuohon Kaikan kommenttiin keskivartalon lihasten kunnosta. Vaikka paino on jo reilusti lähtöpainoa alle ja vaatteet mahtuvat vaikkakin muodot kiristelevät eri kohdista - huomaa treenatessa ettei keskitorsossa ole sellaista voimaa kuin ennen. Hieman on myös jalkaterien puutumisoiretta kun selkärangan alimmaiset nikamat pääsevät painumaan enemmän kasaan kuin raskaanaollessa. No, tästä ei ole suunta kuin ylöspäin - sillä kun lihaspanssari on kunnossa niin kaikki oireet häviävät. Ei muuta kuin treenaten. ;0)
 
Nyt on isänpäiväkaakut vakaasti lanteilla ja tästä onkin taas hyvä lähteä alaspäin[8D]

Kuka ottaa haasteen vastaan!!!!????
3kiloa pois tänävuonna!


Tässä vuodessa on se 6viikkoa vielä jäljellä joten viikossa pitäisi saada 500g pois.
Kaikki keinot on sallittuja
(kiloklubi, painonvartiat, keventäjät, isomummon ohjeet, tervejärki yms yms...)

Mulla istuu syvässä painonvartijoiden pisteet,
mutta haen verkkoyhteisöistä vertaistukea,
ko.lafka kun lopetti toimintansa suomessa.

Huomenna aamusta mittaan painon josta miinus 3kg pitää olla uudeksivudeksi saavutettu.
Jos tyypit innostuu nin laitan ihan oman ketjunsa tälle jonne kukin saa kirjata onnistumisen ilot tai surut.
Myös vinkit ja tsemppaukset otetaan vastaan...

Noni, kättä ylös ken lähtee mukaan!!!
 
tää lähtee todellakin mukaan, tosin ei haittaa vaikka enemmänki putoais [:D]
Huomisen painosta siis liikkeelle.
 
Mää kans! tänään saan siis kumota vielä saunasiiderin kaloreita laskemata ja huomisesta lähtien alkaa pudotus![:)]
 
Mukana o/

Tää on loistoidea, koska meinaa toi itsekuri löystyä..viime viikolla tiputus oli vaan 300g, joten tästä lähtee[:)]

Mulla tänään aamupalaksi tälläinen smoothie:

maitorahkaa dl
mehukeitto (sokeriton) 1,5 dl
maapähkinä 2 rkl
kaurakese 2 rkl
jos olis banaani ni se kans

Tolla saa päivän liikkeelle; hyviä rasvoja, kuitua, protskua ja ei lankaan huonoja hiilareita [;)]
Sitten sitä vettä- jotta saa vatsan toimimaan.

Päivän treeni on 1 päikkäreiden aikaan 45 min kuntopyörää, 15 min lihaskunto käsipainoilla ja 15 jooga/venyttely.

Mitenkäs muut aloitti haasteen selättämisen?
 
tää on mukana kuin peräpukama...saas nähdä kuin tän akan käy [:D] ja aamupalaksi leipää ku ei jaksanu muuta...

painonvartioiden pointsit oli ihan huippu juttu, niillä pudotin painoni ekan raskauden jälkeen 15kg

nyt hyvät tsempit kehiin jotta ei innostus laannu.... [8D]
 
Joo, täältä lähen minäkii mukaan..! [:)]
PojanÄiti: Laitatko aiheelle ihan oman topicin? [:)]
Edit... Joo laitoithan sinä näköjään [:D] että mua hävettää olla tämmönen ku en mistään mitään meinaa ekalla silmäyksellä tajuta [:D]
 
Takaisin
Top