Trimmataan vatsaa ja hyllyvää pyllyä

HM: Eikös olisikin vänkää, jos tää riittäisi ja Jouluksi olis jo ihan kunnossa[:D][:D][:D]
Nooh...toivossa on hyvä elää...
 
täällä ei vielä omat vaatteet mahdu jos ei halua että housun nappi lentää kaarella. ja nyt vasta todellakin kun pystyy taipumaan niin näkee näiden ihanien kuvioiden paljouden. tänään tuntu jo niin masentavalta kattoa peiliin että hankin yhdet farkut jotka MAHTUU jalkaan ilman margariinia!!!! joo ja tukka pitää saada kuntoon!!! täälläkin pikkuhiljaa aletaan treenaamaan, nyt lähinnä vaunuttelua ja wii treeniä. kymmenisen kiloa pitäis vielä saada pois. tsemppiä kaikille tässä kadotetun vartalon metsästyksessä ja muistakaa että kaikki ollaan edelleen kauniita kiloista ja arvista huolimatta!!!!
 
Unikeko: joo ei mullakaan vielä mene ennen raskautta sopivista vaatteista kuin yli suuret tunikat tms.,[:D] Kauluspaidat, farkut, normi neuleet ym., ei toivoakaan. Kiitos muuten tuosta wii muistutuksesta, voisi kanssa alkaa sen tahtiin tekeen, kun sain joululahjaksi yhden treenipelin, mitä kokeilin varmaan kerran ennen ku sitten raskauspahoinvointi vei[:D] Ja tosiaan, vaikka on sitä raitaa mahalla ja lantiolla, reisissä ja on sitä Mahaa jäljellä[:D] ainakin mulla, niin silti ollaan kauniita ja saatu ihmeitä aikaan[;)][:)][:)]

Kaika: en usko, et oon jouluksi normikunnossa pelkällä kotiruoalla ja vaunuilulla, kun vielä se 6kg raskaudesta+ 10kg ennen raskautta jäljellä. Tu0 6kg saattaisi hyvinkin tosin lähteä (toivottavasti) Tosin ajattelin, et oon tyytyväinen, jos saan ensi kesään mennessä n. 10kg vielä pois, kun oon melko anorektinen kuitenkin, jos vielä tuon 16kg laihtuisin, niin eiköhän se normipaino oo ihan ok, jos sen saavuttaa taas.
 
Unikeko olis kyllä aika hienoa olla jouluna kunnossa mutta en kyllä usko että ihan kaikkea saansiihen pudotettua [:D], olen kyllä ajatellut että jos kumminki saisinedes 8kg pudotettua siihenmennessä.

HaniMami kävelyllä ja ruokavaliolla saa kyllä aika hyviä tuloksia. Minä sain aikoinani painon pudotettua ihan vain koiran kanssa lenkkeilemällä ja katsomalla mitä suuhuni tungen. Herkkupäivä toki oli kerran viikossa, elämä olis aika kurjaa ilman herkkuja. Yks on kanssa kun on ryhmä jossa käydään vaa'alla niin ei kyllä kehtaa joka viikko mennä+ painosena tai samassa painossa.

Minä ajattelin huomenna aloittaa hieman terveellisemmän elämän sillä haluan jo käyttää muitakin kun trikoita ja mun farkut ei todellakaan mene mulle viellä. Johonki jo kirjoitinki että isompia vaatteita en suostu menee ostamaan sillä olen jo kerran niistä isoista vaatteista päässyt eroon.
 
Tästä se alkaa - treenaaminen siis. Kävin "Helmin" 1kk päivän kunniaksi tammasen selässä - ja se meni ilman kipuja! Nyt on emäntä ekstaasissa. Tosin keskivartalo on yhtä hallittu kuin riiputettu kuminauha mutta ihan mukavasti sai jo hieman vatsiksiakin peliin mukaan. Tästä se lähtee. >0D

Ihania lenkkeily- ja kuntoilu-fiiliksiä kaikille!
 
Kyllä kuulkaa ottaa aivoon ku ei oo mitään vaatetta mikä istuis päälle...pitänee kai jätesäkkiin pukeutua! Oon käyttäny yksiä mammafarkkuja mutta ne laskee vyötäröltä alas niin että alushousut näkyy, vanhat housut menee juuri ja juuri jalkaan mutta ihanat vatsalöllöt jää vyötärölle roikkuun. Paidat nousee vatsan kohdalta... Voi vee, kylille olis pitäny lähtiä kaupiolle mut nyt ei huvita kun pitäis ryysyissä lähtiä. Ja uusia en haluis ostaa kun niitä isompia vaatteita ei tuskin kauaa tarvisi niin ei viittis turhaan laittaa rahaa vaatteisiin. Ehkä tää tästä joskus. Kotona nyt ei oo väliä miltä näyttää mutta ei viittisi ihmisten ilmoille mennä ihan verkkarit jalassa...
 
täällä ihan samat fiilikset kuin Kirsikallakii. Mammafarkut menee jalkaan, lisäks parit normifarkut, mutta ne normi-sellaset kiristää vyötäröltä ihan kiitettävästi... vatsalihasjumppaan täytyy panostaa jossain vaiheessa, ihan täystreeniä täytynee vielä ootella, kun sektiosta on vasta seitsemän viikkoa...
nii ja väliaikaisia vaatteita ei tod viittis ostaa, rahanreikää kun löytyy muutenkin...

tänään täytynee suunnata vaunuajelulle, saisi lapsosen nukkumaan syvemmät unet kuin sisätiloissa. jos uhmais tota syksyistä säätä... [:)]
 
Mitenkä teillä muilla jotka ette imetä on paino pudonnut synnytyksen jälkeen?
Tuntuu että täällä ei oo paino pudonnu sen jälkeen, kun imetys loppui vauvan
ollessa n. viikon vanha, vaikka herkkuja en syö lähes ollenkaan ja muutenkaan ei
paljoa tule syötyä [>:]
 
Kyllä mä ruokaa syön kuitenkin ihan hyvin. Paremminkin tarkoitin ettei tule samalla
tavalla syötyä kuin raskauden aikana, ettei siis johdu siitä ettei paino putoa. [:D] Yhteensä
n. 1600kcal päivässä. No, ehä kaikki ajallaan [8|]
 
minä osaimetin n. kuusi viikkoa, paino ei tippunut yhtään... yösyönti on mun pahe ja varmaan yksi syy[:@]...
ai nii, piti sanoa myös että kymmenen kiloa ois entisiin mittoihin matkaa..
 
Mä täysimetän ja paino tippunut lähtölukemiin. Kiloja tuli raskaana n.15. Kaikilla näköjään erilailla lähtee kuiteskin:) Ja onhan vasta vajaa 2kk synnytyksestä, ni eipä kait kiire:) Ei mullakaan, en mitn tehnyt, tippui vaan itsekseen ja syönyt olen hyvin [:D]
 
no sitä mää täällä mietin, että kun imetys oli ja meni, onko nää kilot tiukemmassa... esikoisen kanssa täysimetyksellä kilot tipahti itsestään alle lähtöpainon nääs ja nyt ei tunnu tapahtuvan mittäääää...[:@]
 
Täältä marraskuisten puolelta stalkkaan, että miten teillä kilot tippuu. Täällä kun näitä vaa'an lukemia on jo kertynyt 20 ja vähän hirvittää että tätäkö tää sitten on...että hei hei vaan normaalipaino. Kiva kuitenki lukea että useimmilla kilot ovat karisseet. Dallalle sanoisin, että sulla varmaan aika, ruokavalio ja reipas liikunta auttaa. Ei kai siihen  laihtumiseen ole pikakonsteja. En sit tiiä auttaako se imetys...se on vähän semmonen, et toisilla tuntuu auttavan, toisilla ei.
 
Minulla paino tippunut 15 kiloa. n. 18-20 kiloa kerkesi tulemaan..
Ruokavaliota en ole muuttanut enkä muuta, välillä menee jopa KAKSI tai yli kaksi suklaalevyä viikossa ja kaloreita tulee varmasti se 2500 ellei ylikin mutten niihin muutenkaan kiinnitä huomiota. Täysimetän.
Liikuntaa tulee päivässä yleensä kaupunkiin kävellessä 30 min, takasin 30 min + jumppaan kun jaksan 10-30 min päivässä mieleni ja kehoni virkeäksi.

Minun siskoni myös täysimetti ja liikkui hirveästi, muttei kerennyt kunnolla syömään.. Ja kas kummaa, ei paino tippunut millään kuin vasta imetyksen loppuessa. Etenkin imettäessä olisi hyvä syödä kunnolla, niinkuin kaikki varmasti tietävät, koska keho menee entistä helpommin säästöliekille................. [:)]
 
Heippa :)

Täällä painoa lähtenyt 12 kiloa, raskauden aikana kerkesi tulla 10 kiloa. Synnytyksestä nyt 3,5 vkoa. Vielä olisi ainakin 18 kilon pudotus edessä, kun oli tuota massaa niin hyvin päällänsä ennen paksuksi pamahtamista... :/

Täysimetys, joskus iltaisin lisäksi korviketta jos oikein kukkuu eikä malta nukahtaa.
 
Täällä ei erikseen enää laihista tai pudotusta pohdita. Enemminkin tavoitteena on taas kunnon kohotus, liikunnan lisääminen ja paikkojen kiinteytys. Synnytyksestä nyt 4 viikkoa ja painoa mulla nyt 70,7kg. Ennen raskautta viime jouluna paino oli 74,5 kilossa ja laitokselle mentäessä oli 86 kiloa suunnilleen. Jos tuo paino tuonne 68 kiloon tipahtaa itsestään, niin olen kaikkiaan iloisesti yllättynyt. [8D]
 
mulla raskauden aikana painoa tuli kokonaisuudessaan 12 kg joista synnärille jäi 5kg. nyt kuitenkin toiset 5kg lähteny(nestettä vamasti) eli 2 kg ois lähtöpainoon. en siis imetä olleskaan. synnytyksestä huomenna 4vk. oon kuitenki hieman ylipainonen, että sais lähteä vaikka himpun verran yli tuon 2 kg =D
 
Samat tavoitteet täälläkin kuin Celinalla, liikuntaa ja kiinteytystä! Multa lähti kummasti kaikki 16kg noin kolmessa viikossa, mulla oli varmasti monta monta kiloa turvotusta kun se niin nopeasti hävisi. Imetän kyllä myös niin eiköhän sekin auttanut. Mutta ei se paino kaikkea kerro, eipä mene pienimmät farkut jalkaan jotka vuosi sitten meni samanpainoisena, joten tanssitunneille täällä suunnataan heti vain jos jälkitarkastuksesta saa luvan!
 
Takaisin
Top