Trimmataan vatsaa ja hyllyvää pyllyä

TÄÄLLÄ OLLAAN LÄHTÖPAINOSSA JO! wuhhuuu..
(pieni nälkäkuuri ennen ristiäisiä [:D][:D]) toivottavasti ei nyt ala taas nousemaan, hohooh, 7 viikkoa kulunut synnytyksestä, 2 kiloa roikkui kyllä tiukasti mukana!
Mutta oonpas onnellinen siltikin.. vielä on hieman isompi maha kun ennen raskautta, että sille pitää jotain vielä keksiä [:)]
enkä ole siis mitään muuta tehny, kun vauvan kanssa käyty kävelyllä silloin tällöin hyvällä säällä ja sit kotihommia.. nyt jälkitarkastus oli niin ajattelin jotain rueta jumppaamaan tjtn.. en viel oo päättäny! mut ihmeen nopsaan kyl kaikki hävis, luulin et saa taistella n. vuoden niitten kilojen kans [:D]

TSEMPPII MUILLEKIN KOVASTI!
 
Nii ja vaikka laihtus alle sen mitä ennen raskautta oli niin lantio voi olla synnytyksen jäliltä leveä vielä monta kuukautta eikä entiset housut mee jalkaan sen takia...[8D][8D]
 
Mulla ei ooo [:(][:D]
oon tämmönen tasapaksu pökkelö,voin kertoo,ei oo hyvä juttu tämäkään!!
 
Custos: En tiedä vaikuttaako tähän mitkä asiat, vaiko vaikuttaako mikään erityisesti ollenkaan.. Mutta esim. siskoni sai esikoisensa 17-vuotiaana ja hänellä ei lantio palautunut sen jälkeen vaikka laihtui raskauden jälkeen yhtä pieneksi kuin mitä oli ollut..
Minulla ollut aina kapea lantio mutta nyt epäilen ettei tuo tuosta enää palaa ennalleen. Farkut eivät edelleenkään mene kiinni [8D] Se on taas heitettävä useat farkut ja housut pois [:D]
 
Mulla ei ainakaan palautunut ekan synnytyksen jälkeen..sain naisellisemmat muodot, mikä oli tietenkin mukavaa[:D]
 
Mulla on enää kilo jäljellä et oisin lähtöpainossa[:)][:)][:)]

Kaika, tosta vatsalihas jutusta... Tiiätkö yhtää et kui nopee pitäis palautua vatsalihasten yhteen, jos lihasten väliin mahtuu vielä yks sormi? [:D] Mä siis yritän noita syvempiä vatsalihaksia treenata päivittäin, mut haluaisin jo päästä noita päälimmäisiäki treenaamaan [8|]

Nyt pitäis vaa itte muistaa syödä enempi.. huomasin just eilen, et jäi KAIKKI ruoat syömättä päivällä... illalla sit kyl tankkasin enempi, mut kyl otti päähän, et miten en muka voi "muistaa" syödä, ku en mitää kuitenkaa tehny! Tai siis vanhemmilla olin, mut siellä nyt aina on kaapissa jotain ruokaa...
 
Purri: Mua kans kiinnosti toi ja sehän saattaa kestää reippaasti yli vuoden!![&:]
..ei mulle ole aikaisemmin moisesta puhuttukkaan, mutta enpä kyllä treenaillukkaan tuolloin, kun ei ollu tarvetta...
Mutta joo- otetaanhan iisisti, ettei saada pömppistä sen takia, että oltiin kärsimättömiä..
 
täällä ei kyllä kilot tipu... [:@] jämähtäny samaan mitä laitokselle jäi..
mun piti pitää se kerran viikossa herkkupäivä mutta ei pysty, kun oon väsynyt niin tekee mieli makeaa ja nyt kun väsyttää ja kiukuttaa vähän väliä, niin pakko vaan saada hyväskää vaikka yrittää välttää.. ja mun kuntoilu on ihan olematonta kun ei oo mahdollisuutta mitään tehdä...no tuplavaunu ostoksille meen heti kun tulee seuraava äippäraha ja sit otan päivän ohjelmaan ainakin puolen tunnin-tunnin lenkin lasten kanssa.
 
Täällä on kanssa kilot jämähtänyt kiinni todella tiukkaan mutta olen nyt ottanut itseäni niskasta kunnolla ja katsotaan että lähtisiköhän samalla menolla millä lähti ennen raskautta. Siispä täällä elellään tylsää terveellistä elämää ja herkkujen ihanassa maailmassa vietän sitten vaikkapa lauantaina [:D]
 
VINKKINÄ :

jos joku haluaa tarkkailla syömistään ja pitää kiinni siitä, että syö oikein. On aivan mainio sivu kiloklubi.fi ( ilmainenki vielä )
Siellä voi laskee kalorit + rasvat, proteiinit, hiilarit ... ja on sellaset pallot mitkä muuttuu kaikki vihreiksi, jos syöt oikein, myös on sivu missä katsotaan kuinka edetään + liikuntasivu. ja foorumi tietenki missä voi kanssatovereiden kanssa keskustella jne.
Ihan huippu sivu, oon jääny ihan koukkuun!! [;)]
 
H1987: Kiitti linkkivinkistä...kirjauduin heti.Mä vaan tarviin just jotain tollasta missä saan merkata syömiset niin nään mitä niistä oikeesti kertyy kaloreita.

Mutta siis kuinka tässä nyt pitäis tehdä...uskaltaako laihduttaa kun imettää ettei vaikuttaisi maidon tulemiseen vai pitäiskö syödä ihan normisti ja putoisko se paino sillä? Oon nyt ollu viikon syömättä herkkuja, syönyt ihan perus kotiruokaa(aamupala,lounas,välipala,päivällinen ja joskus iltapalaa) ja puntari näyttää aina vaan samaa ei edes muutamaa grammaa oo tippunut...liikunta on kyllä vähäistä jotta johtusiko siitä? Mä en ymmärrä miten muka imettäminen laihduttaa ja nopeasti sitä palautuu lähtöpainoon kun mulla se ei kyllä toimi... tai ehkä mä syön normaalisti normi ruokaa mutta liian isoja annoksia...ääh en mä tiiä. Mulle tää paino on vaan niin iso asia kun ala-asteella olin vähän pyöreässä kunnossa niin sain kutsumanimen Jossu-Possu ja pulloposki niin ne muistot vaan aina palaa mieleen kun peiliin katson. Te varmaan jo ootta kyllästyny tähän mun paino vouhkaamiseen mutta pitää johonkin edes purkaa tuntoja, jos vaikka sais hyviä vinkkejä teiltä joilta se paino on tippunut jo...
 
Kirsikka86: Olitko nyt sitten nykyään missä mitoissa? Tai missä mitoissa ennen raskautta?
Minä ymmärrän sinua hyvin, ala-asteella minullakin oli sukunimeni liitteenä "läski-".. Ja herkkänä ihmisenä otin itseeni ja sairastuin moneksi vuodeksi syömishäiriöön, josta toivuin vasta kaksi vuotta sitten.
Ja minä aina sanon kaikille jotka puhuvat minun korvieni kuullen laihduttamisesta: Ei laihdutusta, vaan lisää liikuntaa. Mieluiten sellainen liikunta, joka antaa hyvä fiilikset ja nautinnon, "oma laji", hyötyliikunta yms. Olisi myös hyvä, että välillä keho saisi rasittavampaa liikuntaa ja korkeaa sykettä, koska se takaa hyvää aineenvaihduntaa ja auttaa painoa ja nesteitä liikkumaan pois. Ja sitten ruoaksi normiruokaa ja ei mieluiten pitkäksi aikaa herkkuja pois kokonaan, vaan herkuttelupäiviä on oikeasti hyvä pitää..

Olen ollut karppaajana ja kalorien laskijana, himoliikkujana ja ahmijana ja loppujen lopuksi kaikessa se kultainen keskitie on vienyt voiton, ei ääripäitä kannata ottaa tavaksi edes lyhyeksi aikaa.. :/

Mutta jokainen tyylillään ja tsemppiä kaikille painon tiputukseen [:)]
 
milamariaa: oon tällä hetkellä 71kg ja ennen raskautta 60, 4kiloa lähtenyt jotka jäi sairaalalle...toivoisin vain jotta pääsisin edes siihen 65 koska tässä 160metrisessä hukkapätkässä nuo kilot kyllä heti näkyy. ja kun rintavarustus on pieni niin on tyhmän näköistä kun maha on isompi/leveempi kuin rinnat. No nyt on menty maanantaista asti laskien kaloreita ja en edes saa kalorimäärää täyteen vaikka syön normisti [8|] eli herkuista ja liikunnan puutteesta se johtuu ettei paino laske. Huono aineenvaihdunta siis. Nyt yritän et pääsen joka päivä edes ½tunnin reippaalle kävelyreissulle. katsotaan miten käy, pääsenkö kiloista eroon vielä vai pitääkö vain odottaa imettämisen lopettamiseen asti ja sitten vasta alkaa kunnon laihdutus. 57kg olis tavote sitten joskus.

Nyt on taas ihan ok mieli, painan mitä painan ihan sama koska "hyvä syy" on olla tässä kunnossa kun on hetki sitten vielä ollut raskaana, mutta tiedän jotta kun lähden etsimään vaatteita ristiäisiin tulee taas itku kun joutuu ostamaan isoa vaatetta ja mikään ei sovi....
 
mooido. mulla lähteny jo 2kg nyt kiloklubilla ollessa [:)] (alle 2vko)
en oo muuta ku yrittäny hiilarit rajottaa sillee 70-100g ja kalorivajetta vähän, herkkuja en käytä ollenkaan, eikä tee mielikään [:D]
toisekseen söin 2 pvää kaalisoppaa lounaaks + päivälliseks muiden ohella nii sain sillä nesteet hyvin liikkeelle ja masun toimimaan!
nyt paino jo 56,5kg jeeee.. [;)]
 
Jee onnea H1987. Olen kyllä kade niille jotka pystyy oleen ilman herkkuja.. nyt olen ollu ilman karkkia jo toista päivää ku ei oo yhtään rahaa :) mutta kai sitä sit vois oikeen alkaa laihduttaa ku lopettaa tän imettämisen joskus... Nyt pitäs kattoo mitä syö mut ei oikein nappaa.. Onnea painonhallitsioille!
 
Kirsikka: Nono, ei vielä paha [:)] Ja oikeasti hiljaa hyvä tulee, eikä tule päänsärkyjä tai mahdollisen nälän aiheuttamaa ärtymystä tms [:)]
 
Jänö: nii no ei imettämisen aikaan kannata ainakaan hirveetä kalorivajetta pitää yllä, eikä laihduttaa rajusti, ettei mee ne moskat vauvalle [:)]
mut imettäminenhän itsessään (ainaki pitäs) kuluttaa se oliko 500-700kcal/vrk, et jos ei liikoja niitä herkkuja syö niin kyllähän sitä varmaan pikkuhiljaa alkaa paino putoomaan.
Mut joskus oon kyl kuullu semmosenki väitteen et imettäessä joidenki kehot pitää kiinni kaikesta, ettei "anna" laihtua, että varmasti riittää vauvalle ravintoa..
Ja kannattaahan se imettää, jos vaan maitoa riittää yms. Vauvalle paljon parempi..Minä ku jouduin pumppaamaan nii eihän se pumppu pitäny samalla tavalla yllä sitä maidontuloa kun että vauva olis ollu rinnalla tilaamassa sitä, ja se sit vähä kerrassaan loppu ja lopulta tuli enää 10-20ml pulloon, mistä ei ollu mitään iloa kyl meidän neitille..
Mut en koe silti olevani huonompi äiti kun imettävät äidit, ei sille mitään voi.. Toista olis, jos en olis imettäny itteni takia, että tissit läsähtää tai jotain muuta niin itsekästä. Ja hyvin tyttö kasvaa korvikkeellakin [:)]
 
H1987: joo siis en yhtään ihmettele äitejä jotka ei imetä ja en kyllä tuomitse niitä jotka syystä tai toisesta ei voi imettää. On niitä syitä niin moneksi ja en ite ainakaan saa imettämisestä mitään hirmusia kiksejä :) Mutta jos maitoa tulee vielä kun E. on 6kk laitan kyllä maitobaari kiinni :) Ja sitten alotan laihduttamisen :) Tosiaan jos vähän jättäisin herkkuja pois pitäs painonki tippua pikkasen, mut ei mulla oo sitä itsekuria.
 
Takaisin
Top