treffipalsta

Blondille: Juu, jos kerran kaikille käy toi 26.10 klo 14 [:D] Mä veikkaan et se Sanomatalon Wayne's tai Kampin Johto Cafe ois aika hyvii vaihtoehtoi, ku niihin ilmeisesti useammatki vaunut mahtuu [:)] Mut siis ehdotelkaa niitä paikkoja [:)]
 
minäkin haluan jo treffeille, entä muu kuopio?! [:)]
on tuon neitykäisen kanssa käyty jo muutenkin kaupassa ja vierailuilla sun muuta nii eiköhän sinne kahvillekin voi lähteä [:D]
ilmotelkee jos ja miten käy.
 
Hani: mun käsittääkseni Johto on Kampin keskuksen yläkerrassa? Mut siis korjatkaa, jos joku paremmin tietää[:)]

Ja hei muutki PK-seudun/lähialueen tyypit paikalle [:D][:D]
 
juup kampin 5:s kerros. Ja se on siinä niiko keskellä kaikkea. perällä on sohva osasto jonne mahtuu vaunuilla kaikkein parhaiten.
 
hitsit,
täällä on jälkitarkastus just tossa kahdelta, yritän päästä mukaan vaiks seuraavalla kertaa
 
Dalla, liity seuraan sen jälkeen? Tuskin me kuitenkaan ihan tunnin sisällä paikalta häivytään [:D]
 
mulla mahtaa kestää ennen kuin olisin keskustassa.. mut seuraavaa treffikertaa suunnitellessa älähdän heti mikä aika tänne sopii :)
 
Mulla just kävi mielessä että olis kyl kiva nähdä uusia mammoja [:)]

*Kaivaa kalenteria*

Ai pirulainen... Mä oon sopinut pojan keskustelun tarhassa klo 14[:@] Perua en viittis, kun se pitäs olla ns. aloituskeskustelu ja poika elokuussa aloittanut hoidon. Piru piru vie...
 
Helou Kuopiolaiset!

Kyllä vaan treffeille voisin lähteä... Tällä viikolla käy torstai (21.10) ja ens viikolla perjantai (29.10) ->mikä päivä vaan [:)]

Minnekkäs me mahdutaan vaunujen kanssa kaikki [:)]
 
Kuopio: Tämäkin mamma mahtaa olla valmis treffailee. Vaunuilla varmaan parhaiten mahdutaan siihen sektorin kahvilaan?
 
Heissuliveissan!
minä en mitenkään päin pääse kyllä tällä viikolla, huomenna olen kyllä yksin menossa ristiäisvaatteita ostelemaan ja vauva jää mummolle hoitoon pariks tunniks mut sit tulee mun mamma + pikkuveli käymään loppu viikoks salosta asti, että en kyllä pääse :/ seuraavalla viikolla käy, joko ti tai ke, sit alkaa hirvee ristiäishömpötys !!!
kauheeta ku en oo ite ikinä ennen suunnitellu / järjestäny juhlia.. vähä jännittää. asiasta poiketen näin vähä [:D]
minä tuon vauvan turvakaukalossa kun en kehtaa vaunuja ahtaa autoon eikä me siellä varmaan sen enempää asioida sit.
 
H1987 Netistä löytyy hyviä neuvoja juhkien järjestämisestä...meillä nyt juhlavalmistelut valmiit ku ristiäiset on lauantaina :)

Me ollaan tosiaan ens viikolla etelä-suomessa kun ne juhlat on la ja ollaan siellä sit muutaman päivän.. Mutta marraskuussa sitten pääsen treffeille :)

Kävin yks päivä siellä sektorin kahvilassa ja sinne kyllä sitten mahdutaan hyvin :)
 
aijaa, okei!! pitääkin selailla vähä nettiä [:D]
mut, tehdäänkö nii että jänö ilmottelee kun on kotona taas niin katotaan sit päivä, mikä käy kaikille [:)]
 
Juu, jänö ilmoilee päivämäärää niin miekin sitten toivottavasti mahun messiin matkaan [:)] onhan tuo aika jo päästä kotoota vähän ihmisten ilmoille! [:D]
 
Takaisin
Top