treffipalsta

HKI

Me ei päästäkkään, kun silloin on mun synttärit ja perheen kesken kakkuillaan..
..mä meinasin unohtaa mun synttärit, mutta äiti muistutti mua..[8|]
 
Pk
Intiimit bileet tulossa[:D][:D][:D][:D]
Onhan purri ja mammaliina tulossa??
Jos mammaliina haluaa niin voin karauttaa paikalle jo aikaisemminkin???
Nin kerkiää sitten istuskella rauhassa? Esim. 1:ltä?
mut tunnistaa oranssinpunasesta tukasta ja kolmipyöräisistä vaunuista joissa limenvihr. harso suojana.

Kaikalle
reiluusti onnitteluja, ota kakkupala meidänkin edestä :)
Hanimamille oikke nautinnollista pesänrakennusta[:)]

...ja pikku idean poikanen
Laitettasko sellanen kiintee treffitouhu (parempaa sanaa en keksinyt[8D])
Esim. joka toinen keskiviikko klo 12... päivää ja aikaa saa ehdotella?!
 
PojanÄiti: jepjep! Olen tulossa [:)] Ja mulle käy aikasemminkin ihan mainiosti, että tuun vielä myöhemmin kattomaan mitä on päätetty[:D]
 
"Kiinteä treffitouhuilu" [:D] saa ainakin täältä kannatusta [:)]

Tänään ei vielä vauvan kanssa malteta lähteä hesaan asti kun toisella ei ole vielä ikää kuin tuo 3 viikkoa, mutta jatkossa ollaan kyllä mielellään
osallistumassa treffailuihin [:)]

Ja siis jatkossa käy paikkana meillekin melkeinpä missä vaan, täältä Espoon perukoilta senkun autolla huristellaan. Asuukos muuten kukaan muu Espoon Ikean kulmilla?
 
custos
Mulla on työhuone siinä mikkelässä, lidlin vieressä. Ei nyt ihan kulmilla ole mut "lähehköllä"[:D].
Enpä tiedä mitä tällä tiedolla kukaan tekee, kun kuitenkin äippälomalla olen, enkä siis näin ollen käytä työhuonettani...[8|] Mutta ukko on samassa paikassa päivittäin töissä!!! (yet again turha tieto...)

ok. lähen pakkaamaan...
 
Juu olis pitänyt aikasemmin kirjoitella tänne... Mä en valitettavasti päässyt/ehtinyt paikalle, kun noi samperin leipomiset on[:@][:@] Eikä noista pipareista tullut semmoisia mitä kehtais tarjota... Viel olis kaks kasvispiirakkaa tehtävä ja muffinseja [8|][8|]

En kyl tiedä missä välis nekin saakutti sais tehtyy
 
emmä tiedä asutaanko me lähellä Espoon ikeaa?[:D][:D] Siis n.6km näyttäisi reittioppaan mukaan olevan, ettei nyt ihan naapurissa. Ja säännölliset tapailut sopii mullekin oikein mainiosti.
 
Mulle käy hyvin toi säännöllisesti joka toinen keskiviikko klo 12 [:)] Mulla on tosiaan oikeastaan maanantai ainut päivä, joka ei missään nimessä ikinä käy [:D] Se on sellanen päivä, että sillon käydään moikkaamassa muoria ja vaaria [:)]
 
Munkin on Onnin kanssa aika hankala päästä Helsinkiin (Ensin autolla tyyliin Puistolaan josta pitäis jatkaa viel junalla [:'(]) siksi kuuluttelenkin mammoja JUMBO-TUUSULA-KERAVA-JÄRVENPÄÄ-POHJOIS HKI akselilla [:D]
 
KUOPIOO ..
Anteeks, joudun perumaan huomisen [X(]
Mies lähtee jo yöllä neljäksi töihin niin ei viitsi vauvan rytmiä sekoittaa ja nousta sen kanssa ennen kolmea..
Muuten voisin tulla omalla autollani mut mies lähtee sillä kun hänen autonsa on korjattavana. Tulen sitten toisen kerran, maanantaina oltais ainakin tulossa kun klo 8 menee minun auto korjaamolle.. mutta.. katsellaan sit.
 
pk

Eli oisko seuraavat tärskyt sit kahren viikon päästä ke? klo 12? kamppi,johto?
Ja siittä eteenpäin rullaavat tapaamiset ittekseen?
Täällä voip sitten ilmotella jos ei ole tulossa, mutta muuten ei tartte ilmoittautua erikseen :)
Onpa sitten jännäämistä ketä paikalle saapuu![:D]

Luultavasti paikalla on ainakin minä tai/ja purri (me vanhat treffikonkarit[;)])
 
Takaisin
Top