treffipalsta

Jep jep [:D] Mä tuun ainaki paikalle, mut väännä vielä rautalangasta, että onhan kyseessä 17.11? Johto käy hyvin [:D]
 
miltäs se tuntuu jänöstä ja cf:sta? [:D] mulle käy, mutta mietin vaan että halutaanko me vielä ootella että heidikin pääsee messiin ? :)
 
täällä mie nyt oon perumassa treffejä meidän osalta :/ neljästä asti ollunna ylhäällä kun samuelkin nukkunu tosi pätkittäisiä unia (pieni toive että nyt syönnin päätteeksi pääsis kumpikin nukkumaan parempaa unta). nälän takia ei, mutta huomasin että meinaa mennä nenukka tukkoon ja keittistippoja oonkin tiputellut pariin otteeseen. En lähe kuskailemaan jos sattuu nuhaksi muuttumaan... en oo varma johtuuko tuo mahdollisesti kuivasta huoneilmasta tms( kun itsessään sellaista kunnon räkää ei ainakaan toistaiseksi tule, nenä, tai toinen sierain on vaan tukossa)....
 
mulle käy maanantai, ennen kolmea! klo 8 menee auto huoltoon ja siellä menee noin tunti.. siitä sit passaa mihin aikaan vain! [:)]
 
Maanantai käy [8D] täällä edelleen kyllä vähän nenän kans tukkoillaan mutta edelleenkää ei räkää tunnu pahemmin ulos tulevan saati näkyvän tuossa "hollilla" että sais vaikka nisstäjällä ne ulos otettua. Nyt vaan tää mamma pistää oikeasti sormet ja kaikki ristiin ettei johtus koiristakaan...
 
Piia: Mun käsittääkseni allergiat tulee vasta joskus 6kk iästä..? en oo kyllä varma mut on sellanen käsitys.
Ilmotelkaas sit aika millon nähdään :)
 
Pööö ! :)
Mun pitäs saada viimestään tänä iltana tietää monelta huomenna treffataan kun en välttämättä pääse maanantai aamulla koneelle, että ilmotelkaas mikä aika passaapi parhaiten :)
 
passaa mut ei haittais, jos vähä aiemmin jo nähtäis siellä. mun pitää kuitenki lähteä ukko hakemaan töistä klo14, eli joudun lähtee jo ennen kahta. eli mulle passais jo vaik puol 13?
 
Takaisin
Top