treffipalsta

Keskustelun 'Laskettu aika syyskuussa 2010' aloitti PojanÄiti, 22 maalis 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Purri Tuttu foorumilla

Jep jep [:D] Mä tuun ainaki paikalle, mut väännä vielä rautalangasta, että onhan kyseessä 17.11? Johto käy hyvin [:D]
  2. Kaika Rakastunut foorumiin

mä niin olen siellä!
  3. Thilduska Tuttu foorumilla

Mää kanssa, vaikka väkisin[:D]
  4. piia84 Ihastunut foorumiin

miltäs se tuntuu jänöstä ja cf:sta? [:D] mulle käy, mutta mietin vaan että halutaanko me vielä ootella että heidikin pääsee messiin ? :)
  5. Custos Peruskäyttäjä

Mä tulen kanssa pk:n treffeille [:)]
  6. sikurina Peruskäyttäjä

kyllä mulle käypi rehvit kun oon kaupungille tulossa jokatapauksessa. [:)]
  7. piia84 Ihastunut foorumiin

täällä mie nyt oon perumassa treffejä meidän osalta :/ neljästä asti ollunna ylhäällä kun samuelkin nukkunu tosi pätkittäisiä unia (pieni toive että nyt syönnin päätteeksi pääsis kumpikin nukkumaan parempaa unta). nälän takia ei, mutta huomasin että meinaa mennä nenukka tukkoon ja keittistippoja oonkin tiputellut pariin otteeseen. En lähe kuskailemaan jos sattuu nuhaksi muuttumaan... en oo varma johtuuko tuo mahdollisesti kuivasta huoneilmasta tms( kun itsessään sellaista kunnon räkää ei ainakaan toistaiseksi tule, nenä, tai toinen sierain on vaan tukossa)....
  8. Jänö Peruskäyttäjä

Kuopio: Käviskö se maanantai kaikille [:)]
  9. sikurina Peruskäyttäjä

Mulle käypi maanantai tai mikä päivä vaan [:D]
  10. hellokitty- Tuttu foorumilla

mulle käy maanantai, ennen kolmea! klo 8 menee auto huoltoon ja siellä menee noin tunti.. siitä sit passaa mihin aikaan vain! [:)]
  11. piia84 Ihastunut foorumiin

Maanantai käy [8D] täällä edelleen kyllä vähän nenän kans tukkoillaan mutta edelleenkää ei räkää tunnu pahemmin ulos tulevan saati näkyvän tuossa "hollilla" että sais vaikka nisstäjällä ne ulos otettua. Nyt vaan tää mamma pistää oikeasti sormet ja kaikki ristiin ettei johtus koiristakaan...
  12. hellokitty- Tuttu foorumilla

Piia: Mun käsittääkseni allergiat tulee vasta joskus 6kk iästä..? en oo kyllä varma mut on sellanen käsitys.
    Ilmotelkaas sit aika millon nähdään :)
  13. hellokitty- Tuttu foorumilla

Pööö ! :)
    Mun pitäs saada viimestään tänä iltana tietää monelta huomenna treffataan kun en välttämättä pääse maanantai aamulla koneelle, että ilmotelkaas mikä aika passaapi parhaiten :)
  14. sikurina Peruskäyttäjä

Käviskös kuopiolle vaikka klo 13 ja se sektori? 
  15. piia84 Ihastunut foorumiin

klo 13 sektori [:)]
  16. hellokitty- Tuttu foorumilla

passaa mut ei haittais, jos vähä aiemmin jo nähtäis siellä. mun pitää kuitenki lähteä ukko hakemaan töistä klo14, eli joudun lähtee jo ennen kahta. eli mulle passais jo vaik puol 13?
  17. sikurina Peruskäyttäjä

Enköhän kerkee jo vaiks puoleks! [:)]
  18. hellokitty- Tuttu foorumilla

nähdään puolelta![:)]
  19. Jänö Peruskäyttäjä

Minäkin tuun puoli yks siihen sektorille :)
  20. PojanÄiti Tuttu foorumilla

Kah! Kyllä purri rautalankasi on oikein väännetty[:D]

Nähdään siellä siis!

Jaa tämä sivu