treffipalsta

en vielä tiiä tuunko autolla vai bussilla, jos bussilla niin myöhästyn iitä puoli yhestä vähän! mutta oon kuitenki tulossa
 
PK:

Mihinkä aikaan olette treffaamassa? Tai siis kauanko meinaatte viihtyä- mä en taida ennättää klo 12.

Itseasiassa Pä- laitan sulle yksärin.
 
Kaika: Mä oon ainaki joskus 14 jälkee lähössä pois, ku lähen lenkille kaverin kanssa [:)]
 
Onko tuolla Johto kahvilassa/sen lähettyvillä lastenhoitohuonetta? Mä en ole siellä aiemmin käynytkään. Yritetään siis
pojan kanssa päästä tulemaan, jos vaan saan auton käyttööni [:)]
 
Custos pari kerrosta alempana on tooooosi hieno lastenhoitohuone, soffat ja leikkipaikat, se on melkein kuin kämppä!
Ja sit tossa samassa kerroksessa on sellanen perus invawc/lastenhoitohuone. Ja sit jos tissitellä täytyy nin siellä kahvilassa rinnat vilahtaa milloin mistäkin pöydästä[:D]
 
Kaika jos laitoit yksäriä niin ei tullut.
Mulla on roskaposti asetukset tapissaan niin saattaa joskus hävittää ihan asiallisiakin viestejä.
Mut lawra@welho.com palvelee jos laittaa omasta Spostista tulemaan [:)]
Ja mulla on kotiintuloaika vasta kahdeksalta, joten jos siihen mennessä vaiks kerkeisit[;)][:-]
 
Koitetaa löytää.... Mä olen sitten se harhaileva zzz--- mamma sinisten phil@teds rattaiden kanssa....
 
ok, näillä näkymin tulossa ollaan. Just mietinkin, että mistä mä teidät tunnistan että liityn oikeeseen jengiin [:)] mutta eiköhän me löydetä oikeeseen pöytään [:D]
 
mulla on kolmipyöräiset vaunut, missä punavalkoine harso, jossa käärmeitä, norsuja, virtahepoja.. ja suunnilleen tän värinen takki+ oon blondi silmälaseilla varustettuna, jos helpottaa tunnistamista..

e. vaunut siis muuten täysin mustat.
ja toivottavasti oon ajoissa paikalla, kun ekaa kertaa tuun täältä kaukaa, mut eiköhän se oo taas noin 12, ku vauvvelien kanssa tullaan ja bussikuskit saattaa näytellä ties mitä rauhanmerkkejä, eikä otakaan kyytiin vaunujen kaa..
 
No mulla on mustat vaunut, punaset lenkkarit (Niinku aina [:D]) tummat hiukset ja laitan varmaan semmosen ruosteenvärisen lyhythihasen neuleen ja sen alla on sit ruskee pitkähihanen paita [:)] Mun pitäis olla 12 siellä, kun ei oo noita bussiongelmia... Tosin, jos keli on kaunis ni kävelen...
 
Mullon kulahtanu kuparinpunanen semilyhyt tukka ja luultavasti mustaa paljon päällä...[:D]
Vauvalle laitan oranssit housut[:D][:D]
 
Kaika: oon tosiaan ihan luonnostani blondi (mieleltä ja väriltä[;)][:D]), vaikka tosin nykyään lisään purkista vähän kirkasta.

Ja oon tulossa, jos en enää ehdi laittaan kommenttia..

E. Mathildalla on violetti body ja beiget housut, jos ei oo siihen mennessä pitänyt vaihtaa[:D][:D]
 
Mulla on siniset farkut ja punamusta takki/pusakka ja varmaa musta pipo[:D]
Koitan löytää tämän johdon. Onks jotain reittii mist sinne pääsee helpointen? Siis mis päin kamppii tää on.
 
Mammaliina Niillä hisseillä mitkä on siellä liukuportaiden vieressä, tuu niillä 5:seen ja kahvila on niinkun siinä kaiken keskellä. Ihan perällä on sohvaosasto jonne yritetään rynniä.

Kuka eka paikalla varaa mestat!!![:D]
 
Joo, mä menin sitten nukkumaan onneni ohi näiden tämän päiväisten treffien osalta...[&:] Että mua harmittaa..

Viime yö meni tiheiden syöttöjen takia niin risaiseksi että olin aamulla ihan tööt, nukahdin sitten pojan kanssa "pienille" päikkäreille tuossa
aamupäivällä eikä tullut mieleenkään että nukahdan oikein kunnolla ja nukutaan oikein kunnon päikkärit. En sitten viitsinyt enää kahentoista kieppeillä lähteä kiireellä tulemaan paikalle, mutta ensi kerrallaan tullaan varmasti jos terveinä pysytään [:)]
 
Takaisin
Top