Teettekö syviä vatsa- ja selkälihaksia, tai jos on jo ollut raskaana, niin teittekö silloin? Mulla itsellä on selkä ollut nyt 4-5 vuotta enemmän tai vähemmän huonossa kunnossa ja itse joudun nyt tekemään lihaskuntoa säännöllisesti ja venyttelemään 2 kertaa päivässä. Se silloin aikoinaan alkoi armottomasta noidannuolesta, joka teki aivan liikuntakyvyttömäksi ja siitä asti se on ränkännyt aina välillä. Aika hyvin kuitenkin ajoittain kestää raskasta liikuntaakin. Sählyn kilpailumielessä olen jo jättänyt pois, mutta arvon tässä että kuinka kauan uskallan korista vielä harrastaa. Olen ajatellut että korvaisin sen spinningillä, pyöräilynhän pitäisi sopia aika pitkällekkin raskautta. Onneksi tulee kuitenkin koiran kanssa pakosta liikuttua. Olen ottanut nyt oikein asiakseni joka päivä lähteä koiran pitkälle lenkille mukaan, vaikka mies oliskin vapaalla ja kävis sen kanssa. Käydään sitten koko porukka aina joku metsälenkki reippailemassa.
Ainiin viimeisessä Fit lehdessä oli raskausajan vatsatreeni, pitää varmaan alkaa tutustumaan siihen.