Onpa kivan oloinen ketju! Tykkään harrastaa liikuntaa, mutta en ole suoranaisesti painonpudottaja enkä elämäntaparemontoija (vaikka varmaan pitäisi

), joten tosi kiva, että tällainen ketju on olemassa, joka omistettu treenijutuille.
Olen treenannut jo vuosia, aiemmin tein crossfit-tyyppistä harjoittelua, mutta sen volyymi oli sellainen, että koin, että en siitä kunnolla palautunut. Nyt olen tehnyt syksystä alkaen hybridi-tyyppistä ohjelmointia, eli voimistelun voima- ja taitojutut, painonnosto, voimajutut ja aerobinen erikseen ilman, että teen esimerkiksi vaikeita taitojuttuja isolla volyymilla metconissa. Olen tykännyt tuosta ihan todella paljon. Vaikka en pyyhi itselläni lattiaa treeneissä kuin satunnaisesti, saan tehtyä yli 10 tiukkaa leukaa, 7 chest to baria, bar muscle upin ja olen lähellä tiukkaa rengas-muscle upia. Olkapääkään ei ole aina kipeä, eikä muitakaan toistuvia vaivoja ole.
Vaikka liikkuminen onkin todella mukavaa, on välillä niin turhauttavaa, kuinka pettynyt sitä itseensä voi olla, jos treeni ei suju. Olen kuitenkin ihan kuntoliikkuja, joka käy töissä, on 37-vuotias ja jolla on alle 2-vuotias lapsi, joten huonoilla päivillä ei oikeasti ole mitään väliä. Olen yrittänyt omaksua sellaista more than nothing -mentaliteettia niinä päivinä, kun mikään ei salilla onnistu, mutta helposti palaa kuitenkin itsesyyttelyyn. Jos jollakin on toimivia tapoja armollisuuden opetteluun, niin otetaan mielellään vastaan.