Mä pohdiskelen taas punttistelun kokeilemista. Pitäisi vaan kerätä maltti aloittaa tarpeeksi matalalta totuttaakseen kehoa

Tammikuussa kun se selkä ärtyi. Mitä ehdottaisitte aloituspainoiksi näiden tammikuun sarjapainojen jäljiltä? Näihin, osassa enempäänkin, riittää voimat, muttei tukilihakset

kaksi kuukautta kyllä taukoa ja corejumppaa on voinut vahvistaa. Pieniä liikkeitä en jaksa tähän eritellä, niitä kun on tullut jatkettua hiittijumppien yhteydessä, mutta tuossa muistiinpanot viimeisestä treenistä ja suluissa tän hetken tuoreet pohdinnat.
PUNTTI 16.1.
PENKKI 32,5 kg, toistot 8/8/8 (Penkissä en usko että oon rikkonut itseäni, että tässä otan varmaan painot 27,5 ja alotan siitä)
Pystypunnerrus 20kg 8/8/8 (tän vois siirtää tangolla tehtävästä käsipainoilla tehtäväksi, mikä luonnollisesti pienentää myös painoa

)
MAVE 55 kg, toistot 10/10/10 hyvä taso (tää onkin sit kinkkinen. Oon merkannut että toi 55 kiloa on tuntunut sopivalta painolta, eli jää jokusia toistoja vielä varastoon. Vahvajalkaisena taitaa vaan jalat jaksaa vetää isomman määrän kuin selkä kestäis, joten mitä ihmettä teen tän liikkeen kanssa? Tyhjän tangon nostelu tuntuu samalta kun sitois kengännauhat, että pakko siihen on jotain vastusta saada laittaa

tätä erityisesti saa kommentoida!)
KYYKKY 50 kg toistot 10/10/10 (tässä samat ongelmat selän ja jalkojen voiman eroissa, kommenttia? Tein tammikuussa myös yhden treenin 55 kilolla kympin sarjoja, niihin olin merkinnyt että rankka, ja kevensin takaisin 50:een. Pudotanko suosiolla 40 kiloon ja siitä alan rakennella ylöspäin? Ei kai sitä alemmaksi tarvisi kuitenkaan, eihän?

)
Noiden lisäksi olin tehnyt kulmasoutua 20 kilon levypainolla, ja tosiaan kehonpainojumpat ja hiitit ynnämuut päälle.