Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, toivon samaa tähän kun vielä lisää 2v:n uhman@Saaruski täytyy kyllä tutustua noihin kermaviilikastikeresepteihin! Just laitoin tän päivän lounassalaattiin balsamicokastiketta, se on kyllä myös tosi hyvää, ja puolet kevyempää kuin ns. perussalaatinkastikkeet.Eikä sitä tule laitettuakaan niin paljoa.
Toivottavasti selviät ilman nälkäkiukkua @Helpsuli !
@litranmitta lapsiparkin asiakkaalla näyttää myös olevan jonkinlainen treeni meneilläänOi että, oispa edes jonkinlainen oma pikku punttis! Mulle riittäisi ihan vaan kyykkyräkki tankoineen ja painoineen + penkki. Mutta asutaan kerrostalossa eikä ole ylimääräistä huonetta
![]()

Tänne vaan ! :) Mäki täällä tunnun selkeesti sivuavan välillä omia painonpudotusjuttujakin.Hyvä @Misa
Onko täällä ketään kuka käy ryhmäliikunnoissa? Suurin osa vissii käy salilla mitä oon pintapuolisesti tätä ketjua seurannut. @Helpsuli käy myös spinningissä.
Mä en oo koskaan oikein salista tykänny. Nuorempana harrasti kuntonyrkkeilyä joka oli rääkkiä, mutta en enää niin siitä välitä. Nyt tykkään joogasta ja erilaisista jumpista. Mulla on vuosijäsenyys yhdelle kuntokeskukselle mutta ei oo tullu hirveästi käytyä. Nyt synnytyksestä reilu 3 viikkoa ja kävin siellä keppijumpassa. Teki kyllä hyvää ja oli sopiva teholtaan mulle. Mietin että vois yrittää edes kerran viikossa käydä jossai jumpassa tms. Hyötyliikuntaa tulee nyt kesällä ja syksyllä kun haen esikoisen päiväkodista kävellen.
Mietin että mihin ketjuun alan kirjoitella liikkumisesta ja raskauskilojen karisemisesta. Mulla tuli raskaudessa 15kg ja nyt on lähtenyt jo 9kg.
Mietin että lisäksi ostaisi jonku palaudu synnytyksestä -nettitreeniohjelman. Sitä vois tehdä kotona päivällä kun vauva nukkuu. Ainaki osassa noista ohjelmissa treenit on lyhyitä kestoltaan niin helppo vauvan päiväuniaikaan tehdä esim. 15min treeni kuin jos treeni ois 45min.
Tosiaan mä käyn spinningissä ja vaihtelevasti mielenkiinnon mukaan myös muissa ryhmiksissä/salilla, mikä nyt sattuu innostamaan millonkin. 
Miulla on oma liikunnanohjaaja kotona niin itsekin aina kyselen katsomaan miun tekniikkaa tai vinkkejä erilaisiin liikkeisiin, kun itsellä loppuu tietotaito tai huomaan jotain epätasapainoa kropassa.@Pilkki24 kyllä auttoi ihan selvästi! Ei voi kuin kiittää kaikkia teitä jotka annoitte silloin neuvoja ja vinkkejä![]()