Huhhuh mikä tauti takana.

Salitauosta tuli melkein 2 viikon mittainen, ja töistäkin olin pois kokonaisen viikon verran. Olispa nyt taudit taas hetkeksi sairasteltu.
Tiistaina kävin ekan kerran tauon jälkeen salilla, ja tänään toisen kerran. Tiistaina ei tullut mitään enkkoja, mavessa pikkuhiljaa lähestyn niitä painoja mitä oli ennen takareisivaivaa.
Penkkitulokset puolestaan meni tänään eteenpäin! 27,5 kilolla 10 toiston sarjat. Testailin myös isompia painoja, 30kg meni 3 toistoa ja ykkösmaksimi on nyt 32,5kg. (35kg jäi rinnalle

) Onhan nää mun kuormat yhä matalia, mutta selvästi kehittyy nyt joka kerta, eikä enää jumita!
Penkkaaminen on kyllä hauskaa. Liikkeenä se on tällä hetkellä ihan ehdoton suosikki, ja eniten innostaa aina ne salipäivät kun tietää, että ohjelmassa on penkki.
Hyvänä kakkosena tulee sitten jalkaprässi
Kevennettyihin leuanvetoihinkin tuli parit toistot lisää (7->9) samalla kevennyksellä kuin viimeksi.
Luulen että ravitsemuksellisen tilanteen kohentuminen on osaltaan vaikuttanut tähän, että tulosta tulee tauostakin riippumatta. Paino ei kuitenkaan ole noussut.
Jaoin (ohjelman mukaisen) viikon 2. treenin kahtia ja tein tänään vain yläkroppaa parin ekstraliikkeen kera. Huomenna alakroppa, ja aion pitkästä aikaa kokeilla varovaisesti myös kyykkyjä. Toivottavasti polvi olisi samaa mieltä.