Pilkki24
Foorumin legenda
Miulla oli eilen vielä tuo sama fiilis. Otin sen ja tauon takia vähän kevyemmin tänään. Tällä viikolla pitäisi kuitenkin ehtiä useamman kerran jumpalle niin ei viitsi heti vetää kroppaa tukkoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miulla oli eilen vielä tuo sama fiilis. Otin sen ja tauon takia vähän kevyemmin tänään. Tällä viikolla pitäisi kuitenkin ehtiä useamman kerran jumpalle niin ei viitsi heti vetää kroppaa tukkoon.
Tänään tein vähän erilaisen yläkropan treenin. Tein käytännössä kaikki liikkeet taljoilla. Yleensä tykkään treenata vapailla painoilla, mutta olihan tuokin ihan hauskaa vaihtelua. Että miun elämä on jännittävää nykyään.![]()
Siulla on varmaan liian ahkera peppuSalilta terveisiä. Onko kellään muulla ollut sellaista ongelmaa, että menisi takareisiltä pakaroille liikkeet ja takareisien kehitys laahaa reilusti perässä? Ja oletko saanut ratkaistua sitä millään?
Meillä on salilla lyhyelle ihmiselle huonosti säädettävä reisipenkki niin olisi kiva kuulla millä muilla keinoilla voisi aktivoida takareisiä. On ihan tuskaa tehdä tuossa noin 5-10cm liian lyhyenä. Se on sellaista räpiköintiä. Joka paikassa puhutaan kuolleen pepun syndroomasta, mutta kuolleista takareisistä ei puhu kukaan.![]()
Pitää kokeilla. Jotain eriyttäviä joo pitäisi keksiä, mutta tosiaan aika vähän keksin itse sellaisia missä ei peppu tekisi töitä.Siulla on varmaan liian ahkera peppuVarmaan pitäisi löytää jotain sen verran eristäviä takareisiliikkeitä, ettei ahteri pääse niin tehokkaasti mukaan. Jos selaat tätä artikkelia, niin tässä on neuvottu tommonen super tehokas takareisiliike: https://yle.fi/a/3-10958274
Minulla toimii takareisiin ihan sairaan hyvin tämmönen: lantionnosto jalat ison jumppapallon päällä, ja kun lantio on ilmassa, rullaa jalat suoriksi ja takaisin koukkuun. Polttelee pelkkä ajatusPitää kokeilla. Jotain eriyttäviä joo pitäisi keksiä, mutta tosiaan aika vähän keksin itse sellaisia missä ei peppu tekisi töitä.Lantionnostoa olen yrittänyt varioida enemmän takareisille, mutta edelleen meinaa pylly tehdä kaiken työn. Mietin, että voisiko tuo epätasapaino olla polviongelmien takana.
Voi olla, että tämä tarvitsisi fyssaria.
![]()