Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Ei ookkaan tullu käytyä täällä muutamaan päivään.. ollaan oltu mun vanhemmilla viime
lauantaista lähtien, ihan vaan sen takia kun on niin hemmetin kuuma, ja "maalla" on jotenki mukavampi olla, kun on järvikin lähellä..
Täällä myöskin vaippa-linjalla mennään. Tyttö tosi kiukkusen olonen, vettä olen alkanut nyt antamaan, ettei vaan
nestehukkaa pukkaa.. pitäs vaan koittaa muistaa iteki juoda riittävästi [&:]
Mimmu86, en ookaan kuullu, ettei vettä sais antaa ennen kiinteitä [&:] Neuvolassa sanovat vaan, että hyvä on tutustuttaa veteen
jo hyvissä ajoin, eihän siitä haittaakaan ole. Kunhan vaan oppii tunnistamaan, koska on kyse nälästä ja koska janosta. Ja vesi keitettynä tietysti.
Täällä myöskin ihme vatsanvääntöjä ja pahoinvointia. Tulee ihan mieleen alkuraskaus [:D] No, jos ei nyt sentäs ihan vielä!
Toivon vaan hartaasti, ettei vielä alkais.. ei oo nimittäin ollu kuukautisia yhtään ikävä! Voisin kuvitella olevani ilman niitä
lopun ikäni [:D][:D]
Kerttuli, mulle neuvoivat että mahdolliseen ummetukseen auttais apteekista saatava mallasuute. Meillä kun oli kans tota kakkaongelmaa, ihan niinku sinäki kuvailit. Mut en ehtiny antaa sitä mallasuutetta ollenkaan, ku vatsa alkoki yhtäkkiä toimimaan entiseen tapaansa [:)] Mä veikkaan, että tommonen ummetus kuuluu osana suoliston kehitystä..
Meillä on nukuttu nyt kaksi yötä peräkkäin ihan illasta aamuun! Ihan uskomaton fiilis. Ja edelleen mennään vaan yhdellä rinnalla. Oikee rinta onki alkanu jo tuottamaan paljo vähempi maitoo, senkin maidon pakastan sitte.. mut onneksi ei ole ongelmaa, kun yhden rinnankin maito näköjään riittää. Kävinkin maanantaina Miiun kans neuvolassa painokontrollissa, hyvin on ainakin tähän asti maito riittänyt. Ensi viikolla on sitte se lääkäri, jolloin vielä painoa mittaillaan.