Mulla lähtöpaino raskauden alussa oli 52,3kg ja viimeisellä neuvolakäynnillä 71,2kg, eli painoo tuli 18,9kg kaikenkaikkiaan koko raskauden aikana, aikamoinen saavutus, sanoisinko.. 10kg jäi laitokselle, ja siitä tasaseen tippu aina tonne 56,5kg. Siihen se sit jämähti. Mut onneks tossa ei oo enää ku 4,2kg "ylimääräistä". Tosin oon ihan tyytyväinen, että sai vähä pyöreyttä sinne sun tänne, ku kovin hoikka olin sillon ennen raskautta. Että ehkä parempi näin. Ja nyt jopa nää painoindeksit näyttää normaalia [:)]
Ja jos noi muutama kilo nyt kovin rupeaa häirihtemään, nii pitää pudotella niitä sitte ku imetys loppuu.
Itseäni häiritsee melko paljonki tuo vatsa, se kun ei ole enää entisenlaisensa. Mitenkähän ton ylimääräisen nahan sais tosta pois [8|]
Mies lähti just kylpylään muun porukan kans, harmitti kyllä ku en voinu mukaan lähtee ku ei vauvaa voi kylpylään ottaa mukaan.. enkä kyllä sen puoleen mitenkään innokkaana lähtis itteeni esittelemään missään bikineissä[8|]
Mimmu86, minäki just kiittelin tossa hetki sitte mielessäni, että mies voi enää tän päivän ryypiskellä, huominen on oltava selvinpäin koska maanantaina on 500km ajettavana. Luojan kiitos, kohta on tämäkin "ryyppyjuhla" ohi.
Ristiäiset olis sitte tasan viikon päästä. Tuntuu että en oo oikein ees mitenkään valmistellu mitään.. vielä pitäs hankkia kasteliina, kynttilät yms.. mitenkähän lie sen raamatun suhteen, ku mulla ei oo ku rippiraamattu.. ku jossain luki, että esim. vihkiraamattu voi olla siinä pöydällä. Mut ei me olla naimisissa.
Oikein hyvää juhannusta kaikille [:)]