Toukomussujen vauva-arkea

Sama täällä, suurin piirtein tippa linssissä raskausaikaa muistelin [;)] samalla tuli taas automaattinen "masun-silitys" -refleksi [:D] mulla on kyllä paitsi mahaa ikävä niin vauvakuumekin, mikä johtuu ehkä siitä että mun ympärillä ihmiset on nyt raskaana ja oon suorastaan kateellinen siitä että niillä on kaikki vielä edessä!!! Kuulostaahan se vähän hullulta mutta ei voi mitään...ehkä tästä pääsee joskus yli, ootan niin kovasti jo ens kesää että saatais alkaa pikkukakkosta puuhaamaan [;)]

No joo..miekii kyllä näen kokoajan joitain jotka odottaa vauvaa,ei sillee tuttuja ollenkaan,mutta vastaantulijoita [:D] Jokatoinen suunnilleen raskaana!
Paula Eilen käytii äiskän kanssa siellä kotkan sunilan prismassa niin sielläkii yks maha pystyssä [:D] Äiskä muuttaa huomenna siihen karhuvuoreen [:)]

Heeeeiiii!!!
Me asutaa ihan täs vieressä Ruonalassa... Jee[:D]!!
Nii siis onko joku työntekijä Prismassa raskaana??

Paula Ei kun yksi asiakas oli raskaana [:)] Voitais joskus tulla samalla reissulla käymään teillä,kun käydään äiskällä [:)]

Ehdottomasti!!! Tai sitte mennää johkuu treffeille ku meil on katsos noi hauvat ja sit täl hetkel viel eteisessä remontti...

Nyyh, meillä meni tyttö ekaa kertaa yöhoitoon(tai hoitoon oikeestaan ylipäätään) mummolaan. Itkienhän minä sieltä lähdin kotiin...
No, hyvää tekee olla miehen kans ilta kaksin ja aamulla lähden sit jo  hakee tyttöä kotiin.

Kerttuli, ei ollut mitään varsinaista menoa. Vietettiin miehen kans ilta kaksin kun ei olla oltu kun kaks kertaa kesällä saunassa kaksin sen jälkeen kun Emma on syntynyt. Käytiin syömässä, käytiin saunassa ja sit vähän läheisyyttä. Oltiikin sit niin poikki et mies nukahti heti kun mentiin sänkyyn! [:D] Minä vollotin ikävääni ennenku nukahdin...
Kohta hakemaan muru kotiin!

Varmasti Lyydia~ rankkaa olla erossa pienestä, mut kyllä se parisuhdekin vaatii säännöllistä huoltoa [:)]
Meillä puolestaan poljetaan vaan paikallaan.. mies jäi nyt taas viikon isyysvapaille, ja miten muutenkaan sen voisi aloittaa, ku kaljottelemalla.. ja tänään meillä oli se vauvauinnin info, minne piti porukalla mennä.. noh, niinhän siinä kävi että kaksin tytön kans siellä käytiin. Taitaa olla parempi, että pyydän vaiks mun siskoo aina mukaan sinne uintiin, ku toi on niin arpapeliä, että pääseekö toi yks idiootti mukaan aina vai ei.. [&o]
Olin jo eilen taas valmis luovuttamaan ja lähtemään eri teille, ku tuntuu että tekipä sitä mitä vaan, niin aina tekee väärin [8|] Eikä sitä pidemmän päälle jaksa pettyä yhä uudelleen ja uudelleen [:'(] Tyhmää. Tyhmä minä.

Riinu: voi ei :/, kyllä varmaan on vaikea jäädä ja toisaalta vaikea lähteä.. Varsinki nyt kun on yhteinen lapsi.

Onnilta löytyi tänään kaksi hampia alhaalta, ovat ihan vasta puhjenneet :).

Jaksamisia Riinu sulle! *voimahali*

meillä ollu tosi "rankka" päivä. aamusta vauvauinti(sukellettiin ekaa kertaa!!) ja sit ukon sisko tyttöjensä kanssa kylään ja menoa ja ääntä riitti.. väsyttää kyllä jo nyt. Janikakaan ei oikein osannut nukkua kun tottunut vähän hiljaisempaan menoon onneksi nukku melkein kolmen tunnin unet rattaissa juuri ennen kun vieraat tuli.

Voi Riinu, täällä pääs vielä isompi itku kun äsken.. Tiiän nimittäin niin fiiliksen. Meillä mies on taas kaikista lupauksista huolimatta juomassa. En jaksa enää itkeä enkä ole onnellinen näin. En voi aikuista miestä pakottaa elämään mun haluamalla tavalla, mutta vituttaahan se kun ennen lapsen yritystä oltiin juomisesta samaa mieltä.. Enää tietty ei.
Ois pitäny tajuta meidän historialla, ettei tuosta siihen ole. Mutta ei. Joten tyhmä minä myös.

Ei mennyt putkeen eilinen parisuhde iltakaan..

Mimmu86 Onnea Joan hampaitten puhkeamisesta! [:)] Siitä ne lähtee tulee. Täällä ei ole vielä havaittu hampaita,eikä niiden alkua.

Lyydia~, Riinu Täällä on kyllä joutunut välillä kamppailemaan saman ongelman kanssa! [8|] Jakselkaahan tyttö rakkaat!

Joalla ei ihan viel ole hampaita, tais olla Onni kenelle on puhjennut. Joa kyllä niitä alotteli tossa kk sitten mutta sit jäi junnaa paikalleen. Kulmahampaat erottuu alhaalla vaaleina ikenien läpi muttei muuta vielä [:)]

Jaksamisia teille Lyydia ja Riinu!

Joa oli kans eilen illalla hoidossa. Mummo ja vaari tuli laittamaan Joan nukkumaan kun me mentiin vettämään kiitosiltaa hääseurueen kera. Joa nukkui päikkäreitä kun lähdettiin ja oli kuulemma huutanut 2h heräämisen jälkeen eikä ruokakaan ollu maistunu mummon tarjoomana [:(][&o] Joa oli nukahtanutkin vasta ysin aikaan illalla sen normi seitsemän sijaan. Tuli tosi huono omatunto!! Mutta onneks oli ennen nukahtamista kuitenki hymyilly mummolle eikä ole tänään osoittanut mieltään mitenkään. Ite olin autolla liikenteessä kun tiesin et haluan aamulla herätä Joan kanssa ja olla pirteä. Nukkuihan tuo sit puoli ysiin asti.

Kiitos mammat. Mites Riinu siellä tilanne?

Meillä mies kotiutui yhdeltä. Eli kohtuu ajoissa. Olihan tuo lähtenyt tosin 12 päivällä..... Oli menossa humalassa silittelemään tyttö sänkyynsä, ärjäsin sen äkkiä pois.. Oli paremmassa kunnossa kun viimeks, mutta silti ihan kiitettävästi. Komensin vierasmakkariin nukkumaan vaikka ylläri oli sit niin innoissaan tulossa mamman viereen. Aamulla oksenteli(kuulemma kun ei ollut syönyt koko päivänä mitään ku vasta yöllä) joten mä sit hiiren hiljaa laittelin vauvauintikamat kasaan ja häippästiin tytön kans kaksin uimaan.. Sen jälkeen vielä piinattiin ja oltiin muutama tunti pois kotoota. Huijasin äsken vielä, että tyttö sukelsi ekaa kertaa... [;)][:D] Kyllä isiä niiiiiiin harmitti. Hah.
Pitää viikolla puhua asiat läpi, koitetaan keksiä kultainen keskitie ja yhteiset säännöt mistä pidetään kii. Jollei onnistu ni sit ei auta ku jakaa lusikat. Minä en ala vuosikausia odottamaan millon aikuinen mies viittis aikuistua.

Niin ja se parisuhde ilta. Ainakin ruoka oli ihan taivallista! [:)][:)] Mä olin yhtä hymyä ravintolasta lähtiessä, en muista millon oisin ollut niin positiivisesti yllättynyt! Kotona nyt sit en paljon pystynyt mieheen keskittymään kun ikävä oli mielessä. Ehkä jossain muualla kun kotona ois ollut helpompi?
Mun äiti laitto viestin kun oltiin syömässä, että kaikki kunnossa ja mitä olivat touhunneet. Ja että pappakaan ei enää pelottanut(säikähti viimeks mun kovaäänistä isää). Illalla soiteltiin niin Emma naureskeli papan sylissä kun pappa lauloi tartu mikkiin-ohjelman lauluja.. <3 Oli nukahtanut jo kympiltä ihan naattina, nukkui kiltisti ja seuraavana päivänäkin kaikki meni vallan mallikkaasta.. Äitini kehui miten tyttö voi olla niin kiltti.
Kun hain tytön, ei heti kattonut äitiin päin eikä hymyillyt vaikka yritin. Noin minuutin päästä jo pieni hymy äidille.

No, kun vieraskorea oli ollut niin eilenhän oli sit hyvä kiukutella koko ilta äidille. [:D]

Mutta voi apua miten neiti aamulla äitiä piristi. Otan sen sillä aikasen aamun syönnillä viereen ja nukutaan vielä 2-3h, herätessä otan aina tohon rinnan päälle köllimään. Se siinä makoili, "piti" äidin käsivarresta kii ja oli vaan ihan rauhassa. <3 Päälle hirmu hurmaus hymyt.. Voi rakkaus.

Kiitti teille, jotenki sitä tulee niin hyvä fiilis noista tsemppauksista.. vaikka varmaan aika tuttua huttua teillekin alkaa nää olla [8|]

Lyydia~, täällä menee olosuhteisiin nähden ihan ookoosti. Kovasti ollaan yritetty puhua, mut näkemykset eroo meillä niin paljo.. jännä kyllä, että ennen tätä vauvaa oltiin samaa mieltä juomisesta, mut nyt sit mies käänsi kelkkasa ihan toiseen suuntaan [8|] Jotenki tuntuu että tähän on jo niin tottunu, ei ees enää itketä ku toi lähtee. Enemmän sitä on vaan vihanen ja pettyny. Kai sitä turtuu kaikkeen ajan myötä [8|] Toisaalta olis vaan niin paljo helpompaa olla erillään, mut se erilleen meno tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta. Ehkä sitä ei oo valmis kuitenkaan vielä luovuttamaan. Ehkä sitä kuitenki jaksaa toivoo, että ehkä toi tosta alkais ajatella vihdoin aivoillaan.. ehkä toi vielä kasvais aikuiseks. Tosin, oon tuudittanu itteni siihen uskomukseen, että KUN toi aikuistuu, kaikki muuttuu. Mut, eihän se ongelmakäyttö mihinkään katoa, vaikka vuosia lisää tuleeki.. kun sitä älyä vaan tulis tonne pääkoppaan. Joko mulle, tai ukolle. Uskomatonta, miten vaikeeks asiat pitää mennä, ennenku niihin saa jotain tolkkua.. Kumma homma että toi ei älyä, vaikka kun sanon että ajatellaan tilanne toisepäin, että mä menisin ja ryyppäisin joka viikko, joskus useita kertoja ja että sä olisit se joka huolehtis lapsesta ja kodista. Että miltä se susta tuntuis. Hetken aikaa näyttää että tajuaa ja ajattelee, ja sanookin ymmärtävänsä. Sanahelinää, sanon minä. Haluu vaan että asia "saadaan käytyä läpi", ja tilanne rauhottuu. Itteehän tämmösestä saa vaan syyttää, ei siitä mihinkään pääse. Moni on varmasti sitä mieltä, että toi on niin piece of cake, senkus lähdet. Ei se vaan niin helppoo oo.

Mie komppaan Riinua,että ei se kyllä helppoo oo tost noin vaan lähtee,vaikka tilanne meilläkii on ollut. Kaikki nyt ok,mutta ei se helppoa ole vaikka on tehny mieli lähteä.[X(]

Ukot on kyllä niin jääräpäitä,ei saa mitään selkoo mihinkään mihin haluis saada vastauksen..ottaa välillä oikee pattiin.
Ja todellakin harmittaa nuo teidän tilanteet,tiedän miltä se tuntuu,kun ukko lähtee juomaan,ne monet itkut sen takia..lupaukset yms.

Sen verran voin sanoa,että vaikka tää meijän ukkeli ei mikään aikuinen-aikuinen vielä olekkaan,19v niin on käytös kyllä muuttunut huomattavasti..oon välillä oikee kateellinen/mustasukkanen,kun iisa naureskelee enemmän isälleen kun minulle [:D][&o] Jooo,mutta kai se on parempi kun että vierastais..
Tai siis sen ikäsen käytöksestä luulis,että olis ihan pentu,mutta ei se kyllä ole.
Tietysti tossa iässä hallitsee enemmän millanen ihminen on,kun ikä.
Sitä vaan siis halusin sanoa,että käytös on muuttunut parempaan suuntaan ja siitä olen ilonen. Välillä vkloppusin kysynkii,että onko lähdössä johonkin,niin ei..äsken lähti takasin kotkaan,eikä nytkään lomilla ollut missään. Ja kertoi mulle n.2viikkoa sitten,että syy miksi ei ole käynyt missään tai mikä siihen on eniten vaikuttanut.."Niin on tuo lapsi.."-Hän sanoi. On siis halunnut olla meijän kanssa kotona. Jes. Tätähän mä toivoin raskauden aikana kokoajan,että kun lapsi tulee niin tapahtuis muutos,ja niin kävi.

Toivoisin,että teijän isukit siellä aikuistuis ja tulis järkiinsä. Ja vaikka ei varmaan iällä merkitystä olekkaan,mutta on varmaan kuitenkin tätä meijän muutaman vuoden vanhempi,niin olis nyt kotona teitin kanssa. Ei ne baarit mihinkään häviä,eikä se aika.Ellei tuu maailman loppu...mutta sitä tuskin odotellessa. Kyllä tekee pahaa teijän puolesta [&o]

Takaisin