Toukokuun turinat

Alkuviikosta tuonne salaiselle puolelle lisätään jengiä kun muistaakseni se on yleensä ti ja to :) että viestiä vaan adminille :grin

Muokkasin. Ei ollutkaaan ti ja su päivät

Tietääkö joku voiko olla yhtäaikaa kahden eri kuun salaisissa. Mä en tiedä onko mun la 31.12 vai 2.1 :D jälkimmäinen oli ultran mukaan..

Diann, luulis ainakin tuollaisessa tilanteessa (: ja jos vaatimukset täyttyy nii en ite ainakaan nää siinä estettä

Siis musta mä oon tossa nähnyt joillakin kahden vierekkäisen kuun palkin eli siitä päättelen et voi olla kahdessa. Pistä pyyntö menemään!

Mäkin varmaan ensi viikolla jo pääsen sinne salaiselle puolelle.. kun viestimäärä täytetty. :)

Näettekö te jostain paljonko niitä viestejä on tullut kirjoitettua? Itse yritin etsiä mut en löydä. En kyllä jaksa alkaa käsin laskemaankaan montako viestiä oon jo kirjoittanut...

Mäkin varmaan viikon sisään tuun sille puolelle. Varmaan pikkuhiljaa viestit on täynnä. En kuitenkaan koe, että on kiire sinne, kun ei varmaankaan vielä ole aktiivista keskustelua siellä...?

Näettekö te jostain paljonko niitä viestejä on tullut kirjoitettua? Itse yritin etsiä mut en löydä. En kyllä jaksa alkaa käsin laskemaankaan montako viestiä oon jo kirjoittanut...

Tuolta yläpalkista 'etsi foorumista' voit hakea oman nimimerkkisi kaikki viestit. Ne saa laskettua parissa minuutissa.

Mäkin laskin viestit, eipäs näköjään vielä riitäkkään! Oon ahkerampi lukija kuin kirjoittaja! ;)

Jaa nii salainen on siis täällä puolella eikä missää muualla... jaa jaa... no mutta taidan ehtiä sitte facesta jonkun ryhmän ja liittyä sinne missä ei vaadita tänne miljoonia kirjotuksia.

Voin olla aktiivinen mutta en julkisesti kaikkien luettavana

Muokattu viimeksi:
Tuolta yläpalkista 'etsi foorumista' voit hakea oman nimimerkkisi kaikki viestit. Ne saa laskettua parissa minuutissa.

Kännykällä ei näköjään onnistunut ihan noin näppärästi mutta löysin lopulta tavan laskea viestit myös kännykkäsovelluksella. Kiitos vinkistä!

Rouva L, mäkin käytän puhelimella. Klikkaa ohjeet tuosta tammikuisten salainen ryhmä -viestistä. Vähän piti klikkailla, mutta kuvalliset ohjeet löytyi sovelluksella viestien laskemiseen :)

No, tilanne niinkin paska että ei ole tullut kotiin. Ajatukset ihan sekaisin. Paljonko niitä viestejä pitikään olla ja missä että pääsee salaiseen?

Viestejä pitäisi olla 30 vissiin tässä "Laskettuaika tammikuussa 2018" ryhmässä. Mä laitoin viestin, että pääsisin sinne salaiseen ryhmään.

Ai 30? Mä luulin 50. Mistäköhän mä tuon keksin.. Sithän taidan päästä kevyesti sinne! Mietin kuitenkin, et pitäiskö ensin odottaa ensimmäistä ultraa. Sitten ainakin tietää onko siellä joku..

Ihmemaanlapsi, onpa inhottava tilanne!! Hirveää. Paljon tsemppiä!

Takaisin