Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa! Tulen tänne varovaisesti jutustelemaan. Lasta yritetty nyt 2,5 vuotta ja viimein toissapäivänä raskaustestiin tuli kaksi viivaa (kp26, dpo 11). Tänään tein digitestin jonka mukaan raskaana 1-2 viikkoa. Laittaisin kuvan testeistä jos vaan osaisin. Koska olisi hyvä aika tehdä vielä varmistustesti? En nimittäin uskalla vielä yhtään iloita tästä.
Miltä teiän maha näyttää? Tää mun tilanne on ihan naurettava. Maha on aamusta asti kova pallo, omat farkut ei enää mene päälle, vaan mammahousut sekä leggingsit käytössä. Paino on tippunut 5kg joten ei johdu siitäkään. Eikä voi johtua "ruokaturvotuksesta" kun en saa syötyä juurikaan ja jos saan niin kevyttä vain, ja oksennus muutenkin ollut pari viikkoa herkässä. Oireet on todella rajut ja tein plussan testiin jo 3+1/3+2, äsken laskin kalenterista. Mulle on tullut tuntematon kysymään että kuinka pitkällä olen, mahaa kun en saa millään vedettyä sisään. Noh, tulipa sitten sellanen hassu ajatus, että oliskohan kaksosraskaus, ihan vaan koska maha ja oireet.. :D
Mulla on kans jo aika pömppö ja varmaan just kun jo viides lapsi niin on erkaumaa ja muuta :D just tulee 6vk täyteen ja vaikea piilotella tätä nyt jo.
Mä kans katselin tota listaa kun laitoin päiviä järjestykseen et mun lisäks vain yksi muu kanta-Hämeestä :O
Miltä teiän maha näyttää? Tää mun tilanne on ihan naurettava. Maha on aamusta asti kova pallo, omat farkut ei enää mene päälle, vaan mammahousut sekä leggingsit käytössä. Paino on tippunut 5kg joten ei johdu siitäkään. Eikä voi johtua "ruokaturvotuksesta" kun en saa syötyä juurikaan ja jos saan niin kevyttä vain, ja oksennus muutenkin ollut pari viikkoa herkässä. Oireet on todella rajut ja tein plussan testiin jo 3+1/3+2, äsken laskin kalenterista. Mulle on tullut tuntematon kysymään että kuinka pitkällä olen, mahaa kun en saa millään vedettyä sisään. Noh, tulipa sitten sellanen hassu ajatus, että oliskohan kaksosraskaus, ihan vaan koska maha ja oireet.. :D