Toukokuun turinat

Musta ne viestit tulee nopeasti täyteen eikä tarvi sen syvällisemmin vastailla, tässä tammikuisissakin on jo monta aloitusta, mihin voi heittää jotain. en mäkään tässä alkais mitään henkilökohtaista kertoa. Ja ku ei omalla nimellä kirjoita ni on aika pieni mahdollisuus että tutut tunnistaa tai joku osaa just täältä etsiä, todennäköisempää se on jossain faces tuttujen juttuja lukea ja bongata :D

no mun viestejä kun pääsee lukemaa kahen aikasemman lapsen ajoista noista vanhoista ryhmistä, sillon en osanna olla nii varovainen enkä aatellu asiaa tarkemmin että se suattas vahtia mua......

Valottaisko joku mullekin noita salasen ryhmän sääntöjä? Kun tuolla lukee että pitää yli kuukauden olla rekisteröityneenä tänne. Mähän rekkasin vasta tossa noin viikko sitten kun sain tietää raskaudesta. Pääseekö sinne ryhmään vaan tän kuun ajan, vai pääsenkö sinne sit ens kuun puolella? Ja kyllä, oon ihan pihalla näistä käytännöistä. :happy:

Valottaisko joku mullekin noita salasen ryhmän sääntöjä? Kun tuolla lukee että pitää yli kuukauden olla rekisteröityneenä tänne. Mähän rekkasin vasta tossa noin viikko sitten kun sain tietää raskaudesta. Pääseekö sinne ryhmään vaan tän kuun ajan, vai pääsenkö sinne sit ens kuukn puolella? Ja kyllä, oon ihan pihalla näistä käytännöistä. :happy:

Sinne pääsee tammikuun loppuun kun senhän jälkeen ei enään voi lisätä itseään Lasketun ajan listaan :) mutta muuten varmaan milloin vaan kuhan ne kriteetit täyttyy. Että ei kiirettä!

Sinne pääsee tammikuun loppuun kun senhän jälkeen ei enään voi lisätä itseään Lasketun ajan listaan :) mutta muuten varmaan milloin vaan kuhan ne kriteetit täyttyy. Että ei kiirettä!
Kiitos, nyt tajus hidas hämäläinenkin! Eihän tässä sit tosiaan kiirettä ole : D

Täällä tilanne nyt ok. Mies matkalla kotiin, ja ollaan siis oltu koko ajan puheyhteyksissä puhelimen kautta. Tilanne rauhoittunut ja tällä hetkellä kauhea ikävä vain. Mies kertoi eilen että hän on kovin jännittynyt uudesta tilanteesta, eli raskaudesta. Pelkää miten pärjää isänä, kun hänen oma isänsä oli aika kurja. Sovittiin että puhutaan kun nähdään.

Kiva kuulla, että Ihmemaanlapsi siellä asiat alkaa järjestyä. Meillä myös on ensimmäinen kyseessä, ja vaikka ei (ainakaan vielä :angelic:) kumpikaan ole lähtenyt mihinkään mietiskelemään, niin kyllä kinastelua on ollut. Molemmat ollaan myönnetty, että tämä uusi, vaikkakin niin haluttu asia jännittää. Miehen on aina vaikeampi suhtautua asiaan, koska hän ei koe niitä fyysisiä mullistuksia. Mutta meidän naistenkin kannattaa muistaa, että henkinen mullistus koskettaa myös tulevaa isää aikalailla.
Tsemppiä teille!!

Kiitos teille kaikille uskomattomasta tuestanne <3 arvatkaa muuten mitä tajusin jokunen päivä sitten. Mä olin kortisoni-kuurilla ennen ja ovulaation aikaan. Nyt luin että sitä käytetään hedelmöityshoidoissa (vissiin?) ja tuli tietty mieleen että mahtoiko se olla nyt sitten meidän onnemme tuo kuuri kun tässä nyt raskaana ollaan :D

Justha mää hokasin että mähä en sitte saa kissan kakkoja ennee siivota. keh keh. oon jopa iloinen että ukko joutuu uhrautumaan mikä tulee olemaan sille raivokohtausten aiheuttaja :P

• Tykkään
Reaktiot: Jay
Tuolla helmikuisissa -16 jossa olen on muistaakseni tullut lisää porukkaa vielä lasketun ajan jälkeenkin.. jos muistan oikein.. :hilarious:

Ja mun mielestä voi kyllä olla samaan aikaan kahdessa peräkkäisessä la ryhmässä. Oma esikoiseni syntyi jo tammikuussa -16, mutta laskettu aika oli helmikuussa -16. Jäin silti helmikuisten ihanaan tuttuun porukkaan. Aktiivisia ollaan edelleen kirjoittelemaan. :happy:

Kysymys, onko tää eka äitienpäivä vaikka ois papu vielä masussa :D toisin sanoen, saako kakutella ja pitää itseään äitinä? :D

Jeee hieno homma! Siinä tapauksessa ihanaa äitienpäivää ihan kaikille meille <3

Takaisin