Toukokuun turinat

Ja mulla oli se tilanne, että mies taisteli PTSD: n kanssa, oli ajoittain arvaamaton ja hyvin paha suustaan. Ei osannut puhua tunteistaan. Siellä viiden käynnin verran käytiin ja opeteltiin riitelemään oikein. :D

Ja mulla oli se tilanne, että mies taisteli PTSD: n kanssa, oli ajoittain arvaamaton ja hyvin paha suustaan. Ei osannut puhua tunteistaan. Siellä viiden käynnin verran käytiin ja opeteltiin riitelemään oikein. :D

Kuulostaa tutulta. Mun miehellä siis masennustaustaa, ja epäillään nyt adhd. Eikä lääkitystä kumpaakaan. Itsellä myös posttraumaattinen stressihäiriö raiskauksen jäljiltä, mutta olen silti se "tasapainoisempi" sillä pitkät terapiat takana.. mies ei ole saanut apua. :(

Ihmemaanlapsi me juteltiin siellä asiat halki ammattilaisen kanssa ja se aina antoi meille jotain pieniä kotitehtäviä miten parantaa niitä kotioloja.

Tsemppia Ihmemaanlapsi, toivottavasti asiat selviaa parhain pain.

Ma mietin taalla etta pitaisko aitienpaivalahjaks paljastaa mutsille vauvauutinen. Hitto ku en muistanu koko aitienpaivaa maanantaina ku olin kaupoilla ja tormasin sellaseen "I'm going to be a big sister"-kylttiin, sen kaa ois voinu ottaa kuvan.. voishan semmosen toki teha itekin..

Ihmemaanlapselle voimia vaikeaan tilanteeseen :Heartred

Meillä tänään kauan odotettu varhaisultra. Mittariin pärähti 7+0. Jännittää tosi kovin ja ärsyttää kun joutuu iltapäivään odottamaan :happy2

Mä tein sen vikan testin tänään :) yhyy tässä oli sitten mun testailut :hilarious:
Mutta joo, musta se oli se testiviiva jopa vahvempi kuin kontrolli. Ja piirtyi vahvana jo ennen ku koko tikku oli koostunut loppuun. Ja varmasti vahvempi kuin toissapäivänä. Oireet on jotenkin tasoittunut viimeviikkoon nähden. Mun laskujen mukaan nyt 4+3.

Liitteet

• IMG_6472.JPG
    IMG_6472.JPG
    845.1 KB · Katsottu: 33
  • IMG_6475.JPG
    IMG_6475.JPG
    766.2 KB · Katsottu: 33
Anteeksi, kun tulen tänne huutelemaan, mutta
Katapultti, hirmuisesti onnea ja kaikkea tahmaista mukaan! ❤️ Olen monesti miettinyt mitä sulle kuuluu. Täältähän vastaus löytyi :) Sitä en tiedä muistatko mua enää :D

Täällä huutelee yksi epätoivoinen, mutta toiveikas vauvan yrittäjä!

Menkat myöhässä neljättä päivää (32/28 menossa), toissapäivänä testi oli vielä negatiivinen.

Tikutin tosin oviksen vasta kp 21 ja 22, joten välttämättä ei testissä tällä viikolla vielä edes näy..

Jos onni on myötä, niin oviksesta laskettuna la ois 23.1. :)

En suosittele jättämään sokerirasitusta vain sen takia pois että se on niin ällöä ja yököttävää. On parempi saada sokeri ongelmat ajoissa kiinni kuin että äiti ja lapsi kärsii siitä. Sokeri ongelmat kun eivät katsoa ikää painoa tai perhetaustaa välttämättä vaikka niistä on suurin osa tutkimuksista takana.

Hirveästi tekisi mieli tänne kirjoittaa, mutta minuun liittyvät asiat ovat sen verran arkaluontoisia etten halua kolmannen osapuolen kanssa kolmatta maailman sotaa jos se sattuu tätä keskustelua jostain syystä katsomaan. Elämme siis uusioperhe arkea. Harmi vaa että salaiseen ryhmään pääsy vaatii tänne kirjoittamista. perseestä.

kaylies Olen samaa mieltä siitä että sokerirasitukseen kannattaa mennä jos vain yhtään löytyy rasitteita.

Ja sama juttu että en halua kovin henk koht asioita täällä yleisellä puolella kirjotella. Mutta kyllä ne vaaditut viestit tulee yllättävän äkkiä täyteen vaikkei niin syviä syntyjä kirjoittelekaan. :)

Onko moni jo kirjautunut tuonne salaiselle puolelle kirjoittelemaan?

Mulla tuli tuo viestimäärä täyteen, ja pohdin kirjautuisinko tuonne.

Muokattu viimeksi:
Takaisin