Olipas hehkeet kaks päivää töissä... Aina välillä oli pakko istua ja puhista, voimat hävinny jonnekin... Oon sentään saanu jo syötyä jotain, mut lopputulos on et kaikki taitaa närästää. Hain apteekista Gaviscon purutabletteja - ei taida sopia mulle ku tänään vietin aamulla vessassa 20min ja odotin milloin lopetan pissaamisen perseestä. Ja otin niitä eilen kait yhteensä 5, viimiset kaks klo 04 ku heräsin närästykseen. Ja tietty mä en kerinny tänään soittaan neuvolaan, täytynee häiritä päivystystä jos ei helpota.
Vatsassa vietetään vähän turhankin railakasta elämää, pelottaa millanen ylivilkas sieltä sitten syntyykään... Liikkeet tuntuu seisten, ja liikkuessakin (esikosta ei ollu toiveitakaan). Ja ahistaa hetkittäin ihan törkeesti, milläs tuonkin sit rauhotat.
Väsymys - sitä on täällä, ja paljon! Tirsat on pakko ottaa töiden jälkeen, ja nyt alkaa jo olemaan fiilis et sänky kutsuu. Tosin nukun kait aikas levottomasti tällähetkellä, mies reppana sit taas ei nuku kun mä käännän ja väännän...
Onneks on kunnan aikanen ihana palkanlaskija, sain jo tänään laskelmat kotiin niiltä parilta kk:lta. Toimitan ne kelaan niin pitäis mennä uudelleen käsittelyyn ilman ihme toimenpiteitä... Tai siis toivotaan et ne huolii ne multa, eikä vaadi ns viralliselta taholta.
Jos mä epäilisin vesien menoo tms, en varmaan pystyis odotteleen kotona huomista jne. Mut infoo odecca sit jos (ja kun) meet näytille.