Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
otan kuvat huomenna,tänään ei enää pysty kun meni niin totaalisesti hermo ja lykkäsin sen vaan varastoon. :smiley-angry019 arvostasin kyllä jos joku osais auttaa...siis mähän olin aivan varma,että osaan sen kasata.purkaessa yritin oikein huolella kattoo miten ne oli ja aika loogiselta ja helpolta se näytti...niin,näytti. :BangHead

hahaha,kattelin kuvia netistä ja näköjään muutkaan ei osaa koska näin ainakin kolme eri tapaa laittaa ne pehmusteet.ha.en oo ainoo idiootti.

kyse on akta craco turvakaukalosta,malli on jokusen vuoden vanha.paikalleen laittamatta edelleen semmonen irrallinen paksumpi pala,josta ei tiedetä kuuluuko selkään vai pyllyn alle vai mihkä ja ne turvavyösuojapalat. o_O

mä päädyin tuossa vesipähkäilyssä siihen ettei se vettä ollut kun ei tosiaan ole lorissut tänään.
Heidi onko siitä siis vyöt toisesta päästä auki nyt? mulla on eri merkkinen kaukalo mut se pienentäjä läntätään meiän kaukalos siihen selän alle ja vyöt rei istä läpi ja vyö pehmusteetkin pujotetaan vaan vyöhön, tuos meiän versiossa ei niin väliä ole miten päin ne on

Mä täällä haaveilen nukkumaanmenosta, mutta jumaliste, kun vauvan potkut ja venyttelyt sattuu, joten ollaan nyt sitten tässä hetki vielä hereillä. Koitan olla valittamatta asiasta, kun kuitenkin olin niin huolissani silloin, kun niitä liikkeitä ei tullut. Joten hyvä juttu, että vauva liikkuu :grin

Päässä alkaa heiluu kyllä siihen tyyliin ihan kuin olisin humalassa :p

Noo eipä nukuta tääläkään :/ kävin mä tossa pari tuntia sit koittamas mut ei vaan uni tuu, niin ei tuu

Mä ostin käytetyt vaunut ja pesin ne ensi töikseni.... Kasaaminen olikin vähän vaikeampaa. Onneksi lapset auttoi kun jotenkin lapset näkyy hahmottavan mikä osa tulee minne jotenkin paremmin? Kyllä olisi jäänyt muuten vaunut ilman pehmusteita. Aina jos pitää kasata Ikean kaluste, pyydän poikaa lukemaan ohjeet ja etsimään oikean mutterin valmiiksi :D Isot lapset köyttää myös pikkuveljen turvaistuimeen kiinni kun mä en yllä laittamaan enää turvavöitä.
On fiksu olo, kyllä! ;) Raskausdementia yhdistettynä viimeisen 10 vuoden huonoihin yöuniin, voila!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Että mulla on krapulainen olo! Varmaan tuo eilisen illan kauhea mättääminen (kavereiden kanssa) ei niin terveellisiä sapuskoja ja herkkuja, sai aikaan jonkin asteisen sokerihumalan :grin

Tuli noustua sängystäkin vasta kello 11.00 enkä tiedä milloin viimeksi oli niin tapahtunut :p
Oli kyllä aika katkonaista se nukkuminen ja päässä jumittaa, mutta nyt on alettava tekemään kouluhommia, jos vaikka saisin yhden kurssin tehtävät tänään tehtyä niin se kurssi olisi siinä sitten ja voin keskittyä toiseen.
JA tietenkin MM-matsi on katsottava! :hello2

ylimääräinen.jpg tällanen pala on edelleen ylimääräsenä...en tiä tuleeks toi sinne pienentimen taakse vai mihin ja persiin alle vai selkää vasten...ja pala on se verta iso et ne turvavyöt on jotenkin tiellä koko ajan ettei mahu mihkään.äh.

Onkjo siinä pienentimessä semmonen tasku jonka sisään tuo laitetaan?

ei mun mielestä,se on vaan semmonen irtolärpäke sekin jossa reiät turvavöille.argh.onpas tämä nyt hankalaa.

Täällä mä yritän olla oikein monitoiminainen ja katsoa lätkää samalla kuin kirjoittelen koulujuttuja sekä supistelee :grin
Koitan yrittää erottaa epämukavuuden tunteen ja kivun tunteen toisistaan..

Ja aloin tässä jo jännittämään vähän tuota parin viikon päässä olevaa neuvolalääkäriä, että onkohan nämä päivittäiset/yölliset supistukset saaneet mitään aikaiseksi :p

Saisi nuo Leijonat alkaa vähän parantamaan peliään, menee ihan liian jännäksi tämä loppu....

Gemini täälläkin jännättiin Leijonien puolesta, eihän se hemmetti toimi, että ollaan vaan jäähyllä kokoajan..
Jos tälläisenä jatkuu niin ei tarvitse minunkaan enää pelätä sitä, että olisin synnyttämässä kultapelin aikana :winkAlunperin laskettuaikani oli juurikin tuo 25.5..

Hyvää Äitienpäivää meille kaikille tasapuolisesti :happy093

Siis, onpa noloa kun en edes pysy omissa raskausviikoissani mukana :grin
Menin sitten päiväkodissa vastaamaan, että viikko 32 tuli täyteen, mutta mähän oon jo nyt 34+0!! :laughing014

Huoh, mulla on nyt yöt muuttuneet levottomiksi kaikin puolin. Kahtena yönä olen herännyt todella huonoon oloon, saa juosta vessassa eikä missään asennossa ole hyvä. No, jos tämä ennakoisi synnytystä niin olkoon näin, mutta kunnon supparit puuttuu kyllä täysin eikä harkkasuppareitakaan ole vieläkään juuri yhtään, että eipä tämä vauva taida täältä ulos tullakaan... :mad::grin

Tänään sitten siivouspäivä. Myöhästyneet äitienpäiväonnittelut kaikille äideille! :Heartpink

37+6

Voi, että! Jaksamisia Satsuma :Heartred
Mulla ei esikoisen kohdalla supistellut kuin pari kertaa eikä mitään oireita ollut, että olisin aavistanut synnytyksen olevan lähellä, ja sitten yhtäkkiä se olikin jo menoa! :p

Sulla on kyllä sen verran noita viikkoja, että voisi kyllä alkaa vauva jo tulemaan :happy093

Tämä menee satavarmasti yli lasketun ajan, ellei sitten syystä tai toisesta leikata tai käynnistetä. :grin Tai ainakin siltä itsestä tuntuu. Esikoisesta oli kuitenkin oireita koko ajan ja meni viikolla lasketun ajan yli. Nyt ei sitten ole niitä suppareita, joten menisikö kahdella viikolla yli... :eek::grin :grinNo, voihan sitä tulla yllätyksiä.

Nyt sitten siihen pyykinpesuun, jos siitä vaikka alottaisi. :smiley-chores011

Mä oon niin poikki, sain viime "yönä" nukahdettua vasta aamulla klo 6 aikaan ja 1,5h unta takana, tää on vaan niin hajottavaa

Huh, nyt alko jännittää..kävin aamulla ultrassa ja lääkäri arvioi vauvan kooksi 3200-3500g ja viikkoja nyt 37+1. Totesi sitten että jos menee yhtä paljon yli lasketun (10pv) kun esikoinen, niin sitten on varmaankin yli 4 kilonen. Eli nyt tehdään kahden viikon päästä uusi arvio ja sitten mietitään ruetaanko käynnistelee. Olin kuitenkin jo sormelle auki et jotain toivoa on että tyyppi ymmärtäis tulla ajoissa ja vapaaehtoisesti ulos. :)
Mua pelottaa se käynnistys..en oo oikeen ikinä kuullu siitä mitään positiivisia tarinoita... :/ Nyt kaikki peukut pystyyn et synnytys käynnistys tässä 2 viikon sisällä!!

Ei se käynnistys nyt niin kamalaa ole, kivut on kyllä kovemmat, ainakin itselläni oli. Ja ultran kokoarviot voi heittää jopa kilolla, joten niihin en lähtisi satavarmasti luottamaan :)

Takaisin