Meillä on tänään ensimmäinen valmennus ja torstaina toinen. Toivon todellakin, että ovat enemmän luentotyyppisiä, kuin jotain ryhmälätinöitä ja ajatusten vaihtoa. Ei mulla ole mitään kysyttävää keneltäkään, en koskaan neuvolassakaan osaa kysyä mitään, kun lopuksi aina kysytään, että onko jotain kysyttävää. Me vaan miehen kanssa aina pyöritellään päätä, että eipä kai meikkä mitään kysyttävää ole. 
Mä haluan vaan saada faktatietoa ja lähteä sitten tyytyväisenä kotiin sieltä. Miehelläkin on ihan superhankala päivä töissä ja joutuu suhaamaan 40km suuntaansa eka töistä sinne ja sieltä vielä takaisin töihin. Osui huonolle päivälle tämä valmennus kun sattui olla just samana päivänä iltamenokin. Sanoin, että voin mä mennä yksinkin, ettei sen oo pakko tulla, mutta tokaisi, että kyse on myös hänen lapsesta ja haluaa olla paikalla, vaikka sitten joutuukin vähän aiemmin sieltä livistämään. :)
Mä haluan vaan saada faktatietoa ja lähteä sitten tyytyväisenä kotiin sieltä. Miehelläkin on ihan superhankala päivä töissä ja joutuu suhaamaan 40km suuntaansa eka töistä sinne ja sieltä vielä takaisin töihin. Osui huonolle päivälle tämä valmennus kun sattui olla just samana päivänä iltamenokin. Sanoin, että voin mä mennä yksinkin, ettei sen oo pakko tulla, mutta tokaisi, että kyse on myös hänen lapsesta ja haluaa olla paikalla, vaikka sitten joutuukin vähän aiemmin sieltä livistämään. :)
no tänää pysyn kyl iha jaloissa ton massan kanssa ja opettelen vähä taktiikoita enneku uskallaudun tonne intiimialueille
pahentunut koko ajan.... välillä ei meinaa päästä omin avuin tuolista ylös... mukava lähtee synnyttelee kun on raatona maannut koko raskauden melkein.
no sitten alkoikin sataaa kaatamalla joten retki siirtyi huomiseen....