Me ollaan salattu vielä, ei olla mummoille ja papalle ees kerrottu, ja kiellettiinki miehen vanhempia viel juoruumasta. FB.ssa en oo kertonu, ku on työkamui kaverilistalla, enkä haluu viel töissä "paljastua".. Syy tähän on se, että haluan tehdä rauhassa mulle kuuluvat työt kenenkään tulevan kyselemään miten voin ja kuinka ihanaa ja päläpälä. En siis tykkää et mun asioihin puututaan, ku en muutenkaan puhu kenellekkään omista asioistani.. Kavereille tosin vois alkaa pikkuhiljaa kertomaan, mutta aattelin sen tehä sit fb:ssä jossain vaiheessa kun kerron töissäkin. Kun en kavereita muutenkaan näe, kun asuvat monien satojen kilometrien päässä.. Mut mää luulen et kun esikoista odottaa, nii sitä enemmän salaileekin.. jos ois toinen kyseessä niin olisin saattanut jo kertoakkin.
Äiti menee kuulema tänään ostamaan meille sen turvakaukalon ja telakan, mistä oon kyllä hyvilläni. Kiva että auttaa.. itehän en oo saanu ostettua vielä yhtään mitään vauvaan liittyvää, ku en vaan jotenki osaa. Äiti kyselee jo vaunuista minkälaiset meinaan hankkia, ni mistäpäs minä voisin sen tietää.. :O
Äiti menee kuulema tänään ostamaan meille sen turvakaukalon ja telakan, mistä oon kyllä hyvilläni. Kiva että auttaa.. itehän en oo saanu ostettua vielä yhtään mitään vauvaan liittyvää, ku en vaan jotenki osaa. Äiti kyselee jo vaunuista minkälaiset meinaan hankkia, ni mistäpäs minä voisin sen tietää.. :O