Ei ole tarkoitus nyt masentaa tällä ketään, mutta mun tietääkseni tuo rasvaus ei ole se merkittävä tekijä niiden arpien kanssa, vaan on kuulemma tosi yksilöllistä. Ystävällä repesi koko vatsanahka, vaikka miten rasvaili. Ja toisaalta tiedän ihmisiä, jotka eivät kertaakaan rasvanneet vatsaansa raskausajalla ja silti ei ole tullut arven arpea. Mutta tokkopa tosta rasvaamisesta mitään haittaakaan on, etenkin jos on ihanan tuoksuinen voide... ;) Itse suhtaudun vaan aika skeptisesti näihin älyttömän hintaisiin voiteisiin, jotka lupaavat, ettei tule arpia...
Itse kuuluin niihin "onnekkaisiin", jotka välttivät raskausarvet raskausajalla. Käytin juurikin tuota Body Shopin kookosvoita, vaikken edes ollut tietoinen tuosta kookoksen vaikutuksesta. Itse valitsin sen vain juurikin sen tuoksun takia. :) Lisäksi kulutin tuubikaupalla apteekin rasvaisia rasvoja. Niin ja se rasvaus oli itsellä sen takia niin ahkeraa, sillä se auttoi vatsan kutinaan, ei niinkään arpien ehkäisyyn. En siis tiedä, että auttoiko itsellä tuo rasvailu vai onko ihotyyppi vain sellainen, ettei niitä sitten tullut... Saas nähdä miten käy tällä kertaa.