Toukokuun höpinät

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti Sinikka, 1 touko 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Hehee, kokeilin doppleria. Ei ollut geeliä, joten kokeilin perus kosteusvoiteella. Näyttöön tuli välillä jotain lukemia ja suurin oli 140. Loppuvaiheessa kuulin sydämen tykytystä sillain suht.hiljaa, en tiedä oliko minun vai babyn.
  2. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Voi ei xD viimeksi kun keskusteltiin dopplereista olin sillain että en kyllä osta. Nyt kuitenkin bongasin tori.fi : stä ihan sen perus angelsound dopplerin 15 eurolla ja ostan ihan huvikseni, kun ei ole iso investointi. Eri asia tosin kuuluuko sillä sitten kun on niin halpa. Muutenkaanhan siis mun viikoilla ei vielä pitäs kuulua mut eihän siinä mitään menetä jos kokeilee :D
    • Hauska Hauska x 1
  3. Hippunen2 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Kesämammat 2016

Mulla on dobleri ja tytön sykkeen sain joskus 10+. Nytkin koitin mutta ei.. se erottaa aika selvästi kun on niin nopea ja kuin "hevosen laukka" kopsottaa :)
  4. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Kuulin viimeksi ultrassa ja en heti edes tajunnut että se oli pienen syke. :) olis ihana saada kuulumaan.
  5. Karoliinaaaa90 Peruskäyttäjä

Mulla on toi Angelsound kans, ja hyvin toimii :) tänään kuului ekan kerran 11+2. Koko viime raskaudenkin oli käytössä ja sai aina välillä mielenrauhaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

En kuullutkaan babyn sykettä, vaan oman. Hhö
  7. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mistä tiedät ettei se ollut vauvan jos oli 140?
  8. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Mä kuulin perus angelsoundil nyt jo 9+6 :) joutu ettii kyl tosi pitkään ja alhaalta.

Nyt löytyy jo tosi helposti ja ihana ku ostin uuden dopplerin, ni se näyttää sitä käyrää ja nopeuden :) viimeks oli keskisyke 146, edellisessäkin raskaudessa oli korkeet sykkeet.
  9. Lauraaaaaaa1985 Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Mie hurahdin ostamaan dopplerin - huuto.netistä löysin. Ei ole vielä sykkeitä löytynyt, mutta nyt onkin vasta 9+1 - jospa ensi viikolla pääsisi neuvolassa sydänäänet kuulemaan :)
  10. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Me käytiin just hakeen oma :) vielä pittää autossa malttaa odotella että kotia pääsee. Kuinka alhaalta ne kuuluu? Siinä ennen sitä häpyluuta mistä karvoitus alkaa vai vielä alempaa?
  11. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mää lysin sykkeet 8+4 tänään!! Kauan kyllä kesti ja sit lopulta löyty ja aina meinas karata hukkaan kun pyysin miehen kuunteleen. Laskettiin ite kuuden sekunnin ajan sykkeet ja kerrottiin sitten niin saatiin 170 sykkeeksi. Oli aika vaikee yrittää laskee minuutin ajan kun niin täysiä löi :D tosi hyvä fiilis kun oireet vähän kadonnut tai siis viikko sit oli paljon enemmän ja nyt vielä vuotoa.. oli kyllä 15 e arvoinen kapistus!!
    • Tykkää Tykkää x 5
  12. Enska88 Tuttu foorumilla Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017

Tiutti mä kerroin/kerrin nt-ultran jälkee kun tiiän että kaikki hyvin. :)
  13. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Sykkeen ääni oli mun oma, koska oli hidas. Mutta lukemia näytti, vaikka en kuullut babyn sykettä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Lauraaaaaaa1985 Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Tänään pienen olemassaolo varmistettu, kun neuvolassa kuultiin sydänäänet :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu