Toukokuun höpinät

Hehee, kokeilin doppleria. Ei ollut geeliä, joten kokeilin perus kosteusvoiteella. Näyttöön tuli välillä jotain lukemia ja suurin oli 140. Loppuvaiheessa kuulin sydämen tykytystä sillain suht.hiljaa, en tiedä oliko minun vai babyn.
 
Voi ei xD viimeksi kun keskusteltiin dopplereista olin sillain että en kyllä osta. Nyt kuitenkin bongasin tori.fi : stä ihan sen perus angelsound dopplerin 15 eurolla ja ostan ihan huvikseni, kun ei ole iso investointi. Eri asia tosin kuuluuko sillä sitten kun on niin halpa. Muutenkaanhan siis mun viikoilla ei vielä pitäs kuulua mut eihän siinä mitään menetä jos kokeilee :D
 
Mulla on dobleri ja tytön sykkeen sain joskus 10+. Nytkin koitin mutta ei.. se erottaa aika selvästi kun on niin nopea ja kuin "hevosen laukka" kopsottaa :)
 
Kuulin viimeksi ultrassa ja en heti edes tajunnut että se oli pienen syke. :) olis ihana saada kuulumaan.
 
Mulla on toi Angelsound kans, ja hyvin toimii :) tänään kuului ekan kerran 11+2. Koko viime raskaudenkin oli käytössä ja sai aina välillä mielenrauhaa.
 
Mistä tiedät ettei se ollut vauvan jos oli 140?
 
Mä kuulin perus angelsoundil nyt jo 9+6 :) joutu ettii kyl tosi pitkään ja alhaalta.

Nyt löytyy jo tosi helposti ja ihana ku ostin uuden dopplerin, ni se näyttää sitä käyrää ja nopeuden :) viimeks oli keskisyke 146, edellisessäkin raskaudessa oli korkeet sykkeet.
 
Mie hurahdin ostamaan dopplerin - huuto.netistä löysin. Ei ole vielä sykkeitä löytynyt, mutta nyt onkin vasta 9+1 - jospa ensi viikolla pääsisi neuvolassa sydänäänet kuulemaan :)
 
Me käytiin just hakeen oma :) vielä pittää autossa malttaa odotella että kotia pääsee. Kuinka alhaalta ne kuuluu? Siinä ennen sitä häpyluuta mistä karvoitus alkaa vai vielä alempaa?
 
Mää lysin sykkeet 8+4 tänään!! Kauan kyllä kesti ja sit lopulta löyty ja aina meinas karata hukkaan kun pyysin miehen kuunteleen. Laskettiin ite kuuden sekunnin ajan sykkeet ja kerrottiin sitten niin saatiin 170 sykkeeksi. Oli aika vaikee yrittää laskee minuutin ajan kun niin täysiä löi :D tosi hyvä fiilis kun oireet vähän kadonnut tai siis viikko sit oli paljon enemmän ja nyt vielä vuotoa.. oli kyllä 15 e arvoinen kapistus!!
 
Tiutti mä kerroin/kerrin nt-ultran jälkee kun tiiän että kaikki hyvin. :)
 
Takaisin
Top