Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla lemmikit reagoineet raskauteen?
Meillä on pari kissaa ja ne vahtaa mua nyt koko ajan. Tulevat puskemaan ja kehräämään syliin/mahan päälle. Viime raskaudessa oli sama juttu että kisut oli todella seurallisia mua kohtaan. :)
Huh, sainpas soitettua itelleni ajan verikokeisiin ja sokerirasitukseen. :D inhoan soittaa tommosia, mielummin hoitais kasvotusten. :D no mut nyt se on tehty!
Tästä on saattanut ollakin jo keskustelua, mutta en äkkiseltään löytänyt. Milloin olette kertoneet esimiehelle raskaudesta? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta ja mietin milloin kerron, varsinkin kun kesäloma kausi lähenee. En ole ollut sairauslomalla ja tuskin on kukaan mitn vielä huomannut kiitos löysien vaatteiden. Huomenna on ultra ja eilen neuvolassa jo kuunneltiin sydänäänet.
Mietin lähinnä, että jatkoja voi suunnitella työpaikalla minun sijaisen kanssa. Työ on kumminkin sellaista, että joutuu ajoissa tämmöiset muutokset huomioimaan monessakin asiassa.
Oli vähän jo keskustelua joo.
Mun pomo sai tietää jo 3vk sitten, kun oltiin yhdessä reissussa ja kieltäydyin alkoholista joka ilta (meillä ei yleensä dinnereillä syljetä kuppiin ). Ajattelin sit et parempi kertoa, oon huono valehtelemaan ja ois ollut outoa etten yhtään juo.
Ilman tätä tilannetta olisin ehkä odotellut max touko-kesäkuun vaihteeseen mutten pidemmälle. Meillä on pieni firma ja en halua ilmoittaa ihan viime tipassa..