Toukokuun höpinät

Hyvää vappua! Koko viikonloppu meni kauheessa flunssassa ja ääni poissa. Ja yhä nenä vuotaa
 
Tuntuu että nämä viikot menee raskauden osalta niin hitaasti ettei mitään kommentoitavaa juuri ole. Pahat olot ja oksutkin jatkuu, samoin väsymys. Päiviä vain lasken milloin voisi jo olla se np-ultra.

Kotidoppleria testattiin pari päivää sitten ja kuultiin mielestämme syke! Mieskin oli siitä aivan varma joten kai se oli :D

Nyt 9+2
 
Onko täällä linjoilla niitä jotka jo pahoinvointirannekkeita testanneet? Auttaako? Ajattelin huomenna hakea.. tänään ällötys äityi iltaa kohti jo sen verran pahaksi että iltapalaa syödessä yökkäilin. Ja mitään en ole koko päivänä saanut tehtyä tämän voimattoman olon vuoksi.
Mulla on rannekkeet ja auttoivat etovaan oloon, kunhan ne laittoi tarkkaan oikeisiin kohtiin :) lievittää pahoinvointia, mutta ei poista sitä kokonaan.
 
Mulla on rannekkeet ja auttoivat etovaan oloon, kunhan ne laittoi tarkkaan oikeisiin kohtiin :) lievittää pahoinvointia, mutta ei poista sitä kokonaan.

Meidän paikkakunnan apteekissa ei ollut, täytyy huomenna hakea samalla kun käyn ultrassa toisella paikkakunnalla. Tänään jo aamulla piti pönttöä halailla.. :sad001
 
Meidän paikkakunnan apteekissa ei ollut, täytyy huomenna hakea samalla kun käyn ultrassa toisella paikkakunnalla. Tänään jo aamulla piti pönttöä halailla.. :sad001
No voi hitsi :/ juu mäkin hoilotan pönttöön joka aamu, yhhh.
 
Kiitos ajatuksistanne. Ilman muuta paikkaa haen, ja toivottavasti sen saan. Mitenkä kun nykyään on se 6kk koeaika, ja jos paikan saan ja tulee jotain sairaslomaa, pahoinvoinnista tai muusta johtuen, raskaus tulee ilmi, mutta voivatko silloin enää päättää työsopimusta koeaikapurkuna?
Onko koeaika nykyään muuttunut et noin pitkä max. 6kk? :sad001 Muistelin, et kaupan alalla töissä ollessa se sai olla enintään 4kk vai onko nää alasta riippuvia?
 
Joo, hitaasti menee! Varhaisultraa tarvii vielä pari viikkoa odotella ja oireita ei juuri ole, jotenkin kaipaisi enemmän konkretiaa tähän hommaan kuin pelkän plussan :D
 
Joo, hitaasti menee! Varhaisultraa tarvii vielä pari viikkoa odotella ja oireita ei juuri ole, jotenkin kaipaisi enemmän konkretiaa tähän hommaan kuin pelkän plussan :D
Kaipaan jo liikkeitä! :Heartpink Ei ole yhtään raskausolo. Nännit oli joku aika sitten melko herkät, mutta ei enää erityisemmin. Ainoa oire onkin jatkuva pissahätä, eikä vain se tunne siis vaan ihan oikeasti pissattaa, paljon, koko ajan.
 
June83: mistä kohtaa masua saitte kuulumaan? Kuin ylhäältä tai alhaalta? Oon kanssa koittanut välillä doppleria mut vielä ei oo mitää kuulunut. :)
 
Hurrikaani, tosi alhaalta, ihan tuosta häpyluusta vähän ylöspäin. Muistin tän valmiiksi kuopuksesta niin ei tarvinnu kauaa etsiä. Oon myös melko hoikka ja kohtu taitaa olla eteenpäin kallellaan niin nämäkin vaikuttaa aikaisin kuulumiseen.
 
Mäki oon koittanu mut en oo sykettä löytäny. Jotain hitaampaa jumputusta molemmin puolin ihan alhaalta ja sit viuh viuh äänet :grin pitää jatkaa yrittämistä!
 
Kiitos ajatuksistanne. Ilman muuta paikkaa haen, ja toivottavasti sen saan. Mitenkä kun nykyään on se 6kk koeaika, ja jos paikan saan ja tulee jotain sairaslomaa, pahoinvoinnista tai muusta johtuen, raskaus tulee ilmi, mutta voivatko silloin enää päättää työsopimusta koeaikapurkuna?

Eivät voi ja jos niin tekevät, niin olet oikeudessa erittäin vahvoilla ja prosessin jälkeen ilmeisen rikas.:) Raskaus ei IKINÄ ole syy työsuhteen (koeaika)purkuun. Tsemppiä vakkaripaikan hakuun!:)
 
Eilen oli koko päivän kumman hyvä olo. Kävelin päivän aikana yli 10 kilometriä ja söin illalla hyvällä ruokahalulla himoitsemiani tortilloja! Toivottavasti tänään vielä pysyisi olo hyvänä kun ollaan menossa kavereiden kanssa pikniköimään ulos. Alkoholiton peach-skumppa jääkaapissa, se on tosi hyvää! Pitää yrittää nauttia näistä viimeisistä lämpimistä päivistä ennen ku taas kylmenee. :D
 
Tajusin että mulla on menossa yhdeksän päivän työputki.. (tänään 5/9) plus oman sivutoimisen yrityksen työt siihen päälle. :sad001 eipä paljon kerkiä ylimääräistä lepäileen... :confused:
 
Mies lähti bilettämään kavereidan kanssa elektronisen musiikin risteilylle ja mä jäin pojan kaa kaksin kotiin :sad001 Tosin sain laitettua paviljonkiin seinäkankaat ja katon paikalleen joten siinä riittää puuhaa kun sitä laittelee ja sisustaa kesää varten, huomenna lähetään pojan kaa shoppailee :)
 
Mies katosi täksi päiväksi omiin harrastuksiin pitkästä aikaa. Minä täällä taas riehun siivoten ja kokaten hyvän päivän kunniaksi :p Pitää nautia kun voi, huomenna voi olla ihan kauhea olo :sad001
 
Täällä paistellaan pihalla vohveleita :) nam nam
 
Mulla ollu tänään niin hyvä olo et outoo! Klo 10-20 oltiin menossa, puistossa ja lintsillä! Sain syötyä ja jaksoi hyvin mennä. Aurinko vielä nosti mielialaa:grin

Aamuoksu ja nyt iltaoksu mut hyvä fiilis jäi! :) ihana päivä, tämmösiä lisää ni pystyis nauttiiki tästä raskaudesta kunnolla :)
 
Takaisin
Top