Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei vain kaikille! Pieni pulma, olen ollut pian kaksi vuotta yhtämittaisena sijaisena ja nyt meillä töissä on haettavana vakituisia työsuhteita. Esimies antanyt ymmärtää että olen erittäin vahvoilla. Mutta, kerronko raskaudesta? Joka vasta hyvin alussa, 6+4?
Hae paikkaa, mutta älä kerro. En tiedä pykälistä tai muista, mutta en kertoisi itsekään noin aikaisilla viikoilla.Hei vain kaikille! Pieni pulma, olen ollut pian kaksi vuotta yhtämittaisena sijaisena ja nyt meillä töissä on haettavana vakituisia työsuhteita. Esimies antanyt ymmärtää että olen erittäin vahvoilla. Mutta, kerronko raskaudesta? Joka vasta hyvin alussa, 6+4?
Millä he voi todistaa sinun tienneen? Jos viikkoja on vasta tuo 6+4, niin ihan hyvin voi vielä olla tietämätön.Olen itse joskus kirjoittanut sellaisen sopparin missä luki yhdessä kohdassa kutakuinkin: "minulla ei ole tiedossani terveydellistä tai muuta seikkaa joka saattaisi vaikuttaa työhöni." Eli tuossa kohdassa jos olisin tiennyt olevani raskaana ja siitä ilmoittamatta allekirjoittanut, niin olisin rikkonut sopimusta.
Hae paikkaa, mutta älä kerro. En tiedä pykälistä tai muista, mutta en kertoisi itsekään noin aikaisilla viikoilla.
Millä he voi todistaa sinun tienneen? Jos viikkoja on vasta tuo 6+4, niin ihan hyvin voi vielä olla tietämätön.
Kyfi0804440 en tiedä alasta, mutta meillä ainakin (terv.huolto) raskaus ei voi olla syy koeaikapurkuun eikä siihen, ettei tule valituksi virkaan.. Mistään muusta alasta ei itellä oo kokemusta enkä oo kysellykään. Mutta tuntuishan se aika epäreilulta kuitenkin.. Ite tekisin ehkä niin, etten kertoisi vasta kun sopimusta olisin allekirjottamassa - lukisin sen extrahuolellisesti ja vielä esimiehen kanssa asiasta keskustelisin.. :)