Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Perustetaanko yleishöpinäketju? Meitä alkaa jo olla kasassa oiva joukko
Miten just sulla menee just tänään? Mitä muuta on mielessä? Haluatko kysyä muilta jotain?
Täällä ollaan ihan uudessa tilanteessa kun ihan ensimmäistä vauvaa tekemässä ja odottamassa. Toivottavasti tämä oma tuhruttelu loppuisi, eikä tulisi paluulippua takaisin yrittäjien puolelle
Tätä tehtiin 14 kiertoa. Huomenna pitää soittaa endokrinologian polille ja kysyä mitä tehdä tuon prolaktiinilääkityksen kanssa, ei kuulemma saa ottaa odotuksen aikana. Tilasin tänään myös Odottavan äidin päiväkirjan antikvariaatista
Vuodelta 1983 ja sama opus mitä oma äiti täytti minua odottaessaan 
Miten just sulla menee just tänään? Mitä muuta on mielessä? Haluatko kysyä muilta jotain?Täällä ollaan ihan uudessa tilanteessa kun ihan ensimmäistä vauvaa tekemässä ja odottamassa. Toivottavasti tämä oma tuhruttelu loppuisi, eikä tulisi paluulippua takaisin yrittäjien puolelle
Tätä tehtiin 14 kiertoa. Huomenna pitää soittaa endokrinologian polille ja kysyä mitä tehdä tuon prolaktiinilääkityksen kanssa, ei kuulemma saa ottaa odotuksen aikana. Tilasin tänään myös Odottavan äidin päiväkirjan antikvariaatista 
Olo on jotenkin hurjan helpottunut ja onnellinen, kun vihdoin saatiin kunnon plussa
Ei malttais oottaa et näkee mikä tilanne

Ruskea tuhruttelu jatkuu ja jomoja on myös, ei kuitenkaan mitään isompia kipuja, joten yritän edelleen ottaa rennosti ja odotella miten käy.
Oi turvakaukalot ja kaikki muut härpäkkeet 
Esikoinen oli kyydissä ja vähän kauhuissaan, et mitä just kävi. Ei olla siis kerrottu vielä lapsille raskaudesta. Nyt taas olo vähän parempi, mut heikotus jäi.
Seuranta-arvo kertookin sit nouseeko yms. Itse meinasin kehittää paniikin eilen illalla väsyneenä ja työasioista ahdistuneena, kunnes tajusin et tuo on vielä dpo13-15 täysin normaali arvo.
Käyn sitten omakustanteisesti uusintamittauksessa jos arvo on jotain ihan kuraa... Tai sitten heti arvon saamisen jälkeen soitan huomenna itku kurkussa neuvolaan jos sitä kautta saisi uuden mittauksen.
Se on mun turvalakana, jos tää menee kesken seuraavan kahden viikon aikana!