Onkohan huono jos ei ole tuollaisia repäisykipuja
Mulla ne on ainakin lisääntyneet joka raskaudessa. En yhtään muista oliko esikoisen raskaudessa, mut saattaa olla ettei niitä oo jos kohtu ei koskaan venynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onkohan huono jos ei ole tuollaisia repäisykipuja
Mulla kans tulee jos nopeasti käännyn. Ja yhtenä yönä kun puoliunissani yritin maatessa nostaa esikoista meidän sänkyyn, niin jumaleissön kun repäisi. Enpä ollut enää unessa sen jälkeen hetkeen
Samoin mulla on lisääntynyt, ekassa raskaudessa mulla oli näitä vasta paaaaljon myöhemmin. Siis vasta sitten kun oli oikeasti vatsaakin näkyvissä. Eli ei varmaan Jannn kannata olla huolissaan :)Mulla ne on ainakin lisääntyneet joka raskaudessa. En yhtään muista oliko esikoisen raskaudessa, mut saattaa olla ettei niitä oo jos kohtu ei koskaan venynyt
Alkaskohan meillä olemaan kohta viestit täynnä, että pääsee salaisten ryhmään?
Mulla ei oo tuollaisia repäisykipuja tai sitten en vaa tunnista niitä . Jotaki alavatsan juilintaa mutta en tiiä onko ne nyt niitä repäisykipuja sitten.
mutta! Vaikka väsyttää tosi paljon yms. niin herään joka aamu ennen herätyskelloa ja vaikka haluaisin vielä torkuttaa niin ei vaan uni riitä. Ärsyttävää.
Eikö tänään ollut monella jännä päivä ? Ultraa ja hcg mittausta? :)
Mulla on ainakin ollut hirveää turvotusta koko alkuraskauden, paljon sulla pitäis olla viikkoja?Joo 13.30 on aika polille alavatsa ollut kipeä ja turvoksissa tämän aamun. En jaksa enää uskoa hyviin uutisiin kaikki mun tuntemukset on ollut tässä raskaudessa sellaisia ettei aikaisemmissa ole ollut. Mut iltapäivään pitää vielä jaksaa odottaa virallista tietoa missä mennään.
Mulla on ainakin ollut hirveää turvotusta koko alkuraskauden, paljon sulla pitäis olla viikkoja?