Toukokuisten turinat

Onkohan huono jos ei ole tuollaisia repäisykipuja :sorry:

Mulla ne on ainakin lisääntyneet joka raskaudessa. En yhtään muista oliko esikoisen raskaudessa, mut saattaa olla ettei niitä oo jos kohtu ei koskaan venynyt
 
Mullakin niitä repäisy kipuja on, en oikein muista missä tilanteissa niitä tulee. Inhottavan tuntuisia.
 
Mulla oli niitä repäisykipuja viime viikolla parina yönä, mutta sen jälkeen ei oo ollut.
 
Alkaskohan meillä olemaan kohta viestit täynnä, että pääsee salaisten ryhmään?
 
Mulla kans tulee jos nopeasti käännyn. Ja yhtenä yönä kun puoliunissani yritin maatessa nostaa esikoista meidän sänkyyn, niin jumaleissön kun repäisi. Enpä ollut enää unessa sen jälkeen hetkeen:dead:

Mulla kävi tänä aamuna just ku herätys soi ja mukamas piti se äkkiä sammuttaa ni käännyin liian nopiaa.:inpain:
 
Mulla ne on ainakin lisääntyneet joka raskaudessa. En yhtään muista oliko esikoisen raskaudessa, mut saattaa olla ettei niitä oo jos kohtu ei koskaan venynyt
Samoin mulla on lisääntynyt, ekassa raskaudessa mulla oli näitä vasta paaaaljon myöhemmin. Siis vasta sitten kun oli oikeasti vatsaakin näkyvissä. Eli ei varmaan Jannn kannata olla huolissaan :)

Nyt selkeesti aikasemmin, kun alkoi repäisyt jo samalla viikolla kun plussasin.
 
Mä en taida salaiseen ryhmään vielä päästä vähään aikaan jos kolkyt viestiä vaatii pelkästään täällä toukokuisissa. Pitääpä aktivoitua :grin
 
Mulla ei oo tuollaisia repäisykipuja tai sitten en vaa tunnista niitä :hilarious:. Jotaki alavatsan juilintaa mutta en tiiä onko ne nyt niitä repäisykipuja sitten.

mutta! Vaikka väsyttää tosi paljon yms. niin herään joka aamu ennen herätyskelloa ja vaikka haluaisin vielä torkuttaa niin ei vaan uni riitä. Ärsyttävää.
 
Mulla meni olo niin huonoks ton hyperemeesin kanssa, että päädyin tippaan. Oon ollut nyt 7h päivystyksessä ja sain vähän syötyä/juotua ilman oksennusta. Jos tästä kohta pääsis kotiin.
 
Mulla ei oo tuollaisia repäisykipuja tai sitten en vaa tunnista niitä :hilarious:. Jotaki alavatsan juilintaa mutta en tiiä onko ne nyt niitä repäisykipuja sitten.

mutta! Vaikka väsyttää tosi paljon yms. niin herään joka aamu ennen herätyskelloa ja vaikka haluaisin vielä torkuttaa niin ei vaan uni riitä. Ärsyttävää.

Sama et riittäs unta mut herään yleensä 3h välein ja tänäänki oli aika työ saaha unen päästä kii siinä meni kyllä tunti ja pitäs jaksaa piirteenä olla aamusta :hungover:
 
Eikö tänään ollut monella jännä päivä ? Ultraa ja hcg mittausta? :)

Joo 13.30 on aika polille :nailbiting: alavatsa ollut kipeä ja turvoksissa tämän aamun. En jaksa enää uskoa hyviin uutisiin :smiley-angry017 kaikki mun tuntemukset on ollut tässä raskaudessa sellaisia ettei aikaisemmissa ole ollut. Mut iltapäivään pitää vielä jaksaa odottaa virallista tietoa missä mennään.
 
Joo 13.30 on aika polille :nailbiting: alavatsa ollut kipeä ja turvoksissa tämän aamun. En jaksa enää uskoa hyviin uutisiin :smiley-angry017 kaikki mun tuntemukset on ollut tässä raskaudessa sellaisia ettei aikaisemmissa ole ollut. Mut iltapäivään pitää vielä jaksaa odottaa virallista tietoa missä mennään.
Mulla on ainakin ollut hirveää turvotusta koko alkuraskauden, paljon sulla pitäis olla viikkoja?
 
Mulla on ainakin ollut hirveää turvotusta koko alkuraskauden, paljon sulla pitäis olla viikkoja?

Tänään 5+3 jos laskee normikierron mukaan, mun kierto kyllä noin 30päivää, mutta aina ne on neuvolassa laskenut viikot silti 28pv mukaan.

Joo ihmekipuilut voi johtua monesta seikasta, onhan tää neljäs raskaus ja edellinen päättyi hätäsektioon, jossa kohtukin oli aika repeillyt. Ettei se kai mikää ihme ole jos vähän enemmän kipuilee kun on arpinen valmiiksi :confused:
 
Mulla on päänsärkyä melkee päivittäin. Onko jollaki muullaki usein pää kipeä? Mulla on ennen raskautta aina ovulaation aikaa ja sillo ku on menkat nii pää kipeä ja välil aika herkästi kipeytyy. Nyt ku mulla on aika usein päivässä huimausta ni se jotenki sen laukasee. :sad001 en uskalla mitään lääkettä vielä tässä vaiheessa ottaa.
 
Takaisin
Top