Toukokuisten turinat

Niimpä. Kauheen pitkä odotus ja miettiä mitä sit kohdussa näkyy. :nailbiting: mulla ainki oloja on pidelly ni kaipa siellä jotai sit tapahtuu.

Yhtä odotusta kyllä koko touhu, ensin että tulee raskaaksi ja sitten varhais uä, sitte muut ultrat, synnytys yms :hilarious:.

Mua taas jännittää kun oloja on tosi vähän :rolleyes:. Rinnat toki turpeat ja alavatsalla kohdun(??) kasvukipuja. Mutta huonoa oloa ei oikeastaan, närästystä satunnaisesti. Toisaalta eipä kaikilla niitä oireita samallatavalla tulekaan. Ei auta kun odottaa ja toivoa parasta. :angelic:
 
Haha, pissahätä yllätti :grin Mulla normaalisti iso rakko, eikä tarvi käydä kovin usein pissalla. Toista on nyt. Kävin vessassa juuri ennen kotia lähtöä, toin pojan harrastukseen ja jäin odottelemaan läheiselle parkkipaikalle (normaalisti menen lenkille, mutta oon ollu tänään aivan poikki). Puoli tuntia myöhemmin pissahätä oli aivan kaamea ja tajusin, etten millään jaksa odottaa kotiin. Lähellä ei ollut mitään muuta paikkaa, ainoastaan palloiluhalli, jonne kuljetaan pitkä maanalainen käytävä. Kävelin sinne, en nähnyt ketään missään, jolta olisin voinut kysyä apua. Oli pakko pujahtaa pukuhuoneen vessaan. Olo on nyt ihan ku rikollisella :smiley-ashamed008
 
Kohtu ultrattiin ja sieltä löytyi sykkeellinen kaveri. Koko vastasi 6+1 eli pari päivää isompaa. Kivuille ei löytynyt syytä.
 
Täällä kirotaan omaa uteliaisuutta. Pitikin mennä lukemaan toisesta ketjusta parista keskenmenosta niin nyt oon aivan varma että tässä käy meilläkin huonosti. :banghead:

Mimosa - voi miten ihanaa että syke kuului! Vatsakivut jää mun pitkän kaavan tutkimuskokemuksen mukaan hyvin usein mysteereiksi. :sad001
 
Yhtä odotusta kyllä koko touhu, ensin että tulee raskaaksi ja sitten varhais uä, sitte muut ultrat, synnytys yms :hilarious:.

Mua taas jännittää kun oloja on tosi vähän :rolleyes:. Rinnat toki turpeat ja alavatsalla kohdun(??) kasvukipuja. Mutta huonoa oloa ei oikeastaan, närästystä satunnaisesti. Toisaalta eipä kaikilla niitä oireita samallatavalla tulekaan. Ei auta kun odottaa ja toivoa parasta. :angelic:

Eihä kaikilla niitä oireita ole välttämättä ollenkaan. :happy: mut ei se sitä tarkoita että jotain ois huonosti. Mulla ei rinnat ole niin arat mut tää huimaus ja huono olo on jotain. Oo vaan onnellinen ettei ole niin paljoa. :grin närästys on kans tullu mulle. Yhtä odottamista tää on eka sai sitä siirtoa odottaa ties kui kaua ja ny tää ultra :nailbiting:
 
Ei mullakaan paljoa oireita. Rinnat kipeet ja väsyttää. Äsken kun tuli kuuma kohtaus niin ehkä oli aavistus etovaa oloa o_O mut aika oireetonta .. välillä painetta alavatsalla tai pieniä lieviä kipukohtauksia/jomotuksia/menkkakipuja
 
Eihä kaikilla niitä oireita ole välttämättä ollenkaan. :happy: mut ei se sitä tarkoita että jotain ois huonosti. Mulla ei rinnat ole niin arat mut tää huimaus ja huono olo on jotain. Oo vaan onnellinen ettei ole niin paljoa. :grin närästys on kans tullu mulle. Yhtä odottamista tää on eka sai sitä siirtoa odottaa ties kui kaua ja ny tää ultra :nailbiting:

Jep, tuntuu vaan että kun niitä oireita ei ole niin tulee luettua kuinka kaikilla muilla on ja alkaa vertaamaan itseään muihin vaikka ei pitäisi :rolleyes:.

ehkä yritän nauttia tästä oireettomuudesta. Fiilikset kyllä heittelee pitkin päivää ja on kyllä tunteidenkirjoa, ehkä tääkin on oire :grin. Olin jo perumassa mukavaa kavereiden kanssa vietettävää mökkiviikonloppua kun alkoi kaverit ärsyttämään :angelic:. En perunut kun ajattelin että mieli kerkee vielä muuttua. Ehkä nää tunteetkin tasaantuu taas jossain vaiheessa.
 
Mä niin vannoa vakuutan itselleni monta kertaa päivässä etten kirjoita tänne mitään ennen torstaita, etten elättele mitään toiveita itsessäni turhaan.. monta kertaa aloittanu kirjoittaa ja pyyhin sit pois..

mua niin ahdistaa tää tilanne. tieto lisää tuskaa. Taas menin googlaamaan ja google tiesi kertoa, että 50% Jaydess kierukan aikana alkaneista raskauksista on kohdunulkoisia. :sorry: eikä asiaa auta että olen saikulla lasten sairastupaa pyörittämässä torstaihin, liikaa aikaa ajatella ja murehtia. Toisaalta voisihan se olla, ettei työnteosta tulisi mitään.

Mutta nyt kun olen järkeillyt itselleni että tämä odotus on aika varmasti kohdunulkoinen, niin mietittiin miehen kanssa että pyydän silti kierukan poistoa torstaina ja antaa vauvan sit tulla kun on tullakseen. :rolleyes:

Urgh, kiitos ja anteeksi henkinen purkaus. Nyt jos sitä yrittäisi nukkua, vielä pitkä päivä ennen torstaita.. ihan kuin se odotus välttämättä siihen loppuisi :nailbiting: etenkään kun lääkärikin on vasta iltapäivällä.
 
Jep, tuntuu vaan että kun niitä oireita ei ole niin tulee luettua kuinka kaikilla muilla on ja alkaa vertaamaan itseään muihin vaikka ei pitäisi :rolleyes:.

ehkä yritän nauttia tästä oireettomuudesta. Fiilikset kyllä heittelee pitkin päivää ja on kyllä tunteidenkirjoa, ehkä tääkin on oire :grin. Olin jo perumassa mukavaa kavereiden kanssa vietettävää mökkiviikonloppua kun alkoi kaverit ärsyttämään :angelic:. En perunut kun ajattelin että mieli kerkee vielä muuttua. Ehkä nää tunteetkin tasaantuu taas jossain vaiheessa.

Vaikka mulla jotain oireita on niin esim menkkakivut on hälventyneet ni sitä sit miettii ku jotai ei enää ole tapahtuuko mitään. :nailbiting: vielä piinaavat 2viikkoa ultraan. :sorry:
 
Mä niin vannoa vakuutan itselleni monta kertaa päivässä etten kirjoita tänne mitään ennen torstaita, etten elättele mitään toiveita itsessäni turhaan.. monta kertaa aloittanu kirjoittaa ja pyyhin sit pois..

mua niin ahdistaa tää tilanne. tieto lisää tuskaa. Taas menin googlaamaan ja google tiesi kertoa, että 50% Jaydess kierukan aikana alkaneista raskauksista on kohdunulkoisia. :sorry: eikä asiaa auta että olen saikulla lasten sairastupaa pyörittämässä torstaihin, liikaa aikaa ajatella ja murehtia. Toisaalta voisihan se olla, ettei työnteosta tulisi mitään.

Mutta nyt kun olen järkeillyt itselleni että tämä odotus on aika varmasti kohdunulkoinen, niin mietittiin miehen kanssa että pyydän silti kierukan poistoa torstaina ja antaa vauvan sit tulla kun on tullakseen. :rolleyes:

Urgh, kiitos ja anteeksi henkinen purkaus. Nyt jos sitä yrittäisi nukkua, vielä pitkä päivä ennen torstaita.. ihan kuin se odotus välttämättä siihen loppuisi :nailbiting: etenkään kun lääkärikin on vasta iltapäivällä.
Onneksi torstai tulee nopeasti! Tsemppiä odotteluun!
 
Kirjoittelinkin tuonne raskausoireketjuunkin, että ei ne voimakkaat oireetkaan takaa että kaikki on hyvin. Kaikissa 3 kkm raskauksissa kaikki oireet tosi voimakkaina päällä, olin saikulla sohvan pohjalla pahoinvoivana ja oksentelin, tissit kipeet ja niin sairaan väsynyt. Oireet loppu vasta kun lääkkeellinen tyhjennys tehtiin.
 
Tuntuu ihan hassulta kun olin varannut sen ultran maanantaille ja nyt kun eilen ultrattiin niin se tuli ihan yllättäen ja pikaisesti vaan näin sen pikku tyypin kun lääkäri onnitteli ja sanoi että kaikki hyvin. Käänsi siis sekunniksi ehkä ruudun muhun päin ja siinä se.

Muutenkin siellä meni 4h ja kun ennen ultraa mahaa paineltiin niin se oli todella kosketus arka ja sitten ultrassa kuitenkin kaikki hyvin.

Oon miettinyt, että voisikohan kivut tulla siitä kun mulla on niitä repäisykipuja ihan hirveästi ja kun on monta raskautta takana niin jos kohdunkannattimet on jotenkin löysät ja ne on kipeytyneet ? o_O

Onko muilla paljon niitä repäisykipuja?
 
Tuntuu ihan hassulta kun olin varannut sen ultran maanantaille ja nyt kun eilen ultrattiin niin se tuli ihan yllättäen ja pikaisesti vaan näin sen pikku tyypin kun lääkäri onnitteli ja sanoi että kaikki hyvin. Käänsi siis sekunniksi ehkä ruudun muhun päin ja siinä se.

Muutenkin siellä meni 4h ja kun ennen ultraa mahaa paineltiin niin se oli todella kosketus arka ja sitten ultrassa kuitenkin kaikki hyvin.

Oon miettinyt, että voisikohan kivut tulla siitä kun mulla on niitä repäisykipuja ihan hirveästi ja kun on monta raskautta takana niin jos kohdunkannattimet on jotenkin löysät ja ne on kipeytyneet ? o_O

Onko muilla paljon niitä repäisykipuja?

Mulla välillä tulee semmosia vihlasuja jos käännyn nopeasti joskus myös yskiessä ettei voi hetkee liikkua. Mut vielä aika harvoin. Voihan se olla ku sulla nii monta raskautta ni se kohtu on hellempi.
 
Tonninseteli meinaatko uutta arvoa otattaa perjantaina? Ootko täysin varma millon ovis on ollut, ettei se olis voinut olla päivää paria myöhemmin?
Kuten johonkin mainitsinkin, se yksi arvo ei välttämättä vielä kerro mitään muuta kuin sen että raskaus on alkanut, seuranta kertoo sit enemmän. Toivottavasti kaikki on hyvin:Heartpink

Mimosa18 ihanaa kun syke näkyi:Heartpink Harmi sinänsä et kivut jäi mysteeriksi, mutta toisaalta parempi ehkä näin kun kaikki on hyvin :love017

Väsyttää, päätä särkee ihan törkeesti ja vähän semmonen lievä etova olo on. Vähän jomotteluja alavatsalla, ja touhutessa hikoan ja hengästyn hurjan nopsaan :grin
Huomenna uus hcg-labra, ja rtestissä viivat tummuneet eiliseen nähden. Voi kun huomenna tulisi arvon suhteen hyviä uutisia:smiley-angelic001 Sit saa jännätä varhaisultraa :smiley-ashamed004
Jonka senkin jouduin siirtämään, kun uuvattina menin varaamaan sen esikoisen jääkiekkoharkkojen ajalle :laughing021 Eli 23.9 UÄ ja sillon olis 6+4 :love017
 
Mulla välillä tulee semmosia vihlasuja jos käännyn nopeasti joskus myös yskiessä ettei voi hetkee liikkua. Mut vielä aika harvoin. Voihan se olla ku sulla nii monta raskautta ni se kohtu on hellempi.
Mulla kans tulee jos nopeasti käännyn. Ja yhtenä yönä kun puoliunissani yritin maatessa nostaa esikoista meidän sänkyyn, niin jumaleissön kun repäisi. Enpä ollut enää unessa sen jälkeen hetkeen:dead:
 
Onkohan huono jos ei ole tuollaisia repäisykipuja :sorry:
 
Takaisin
Top