Toukokuisten turinat

Huojentavia uutisia, alkio on kohdussa, vastasi viikkoja 5+1. :notworthy:HeartbigredKierukkaa ei ultrassa löytynyt, eli mitä ilmeisimmin itsekseen tullut pois jossain kohtaa, oma vahva epäilys on maaliskuussa, kun oli hyvin poikkeava kuukautiskierto jolloin menkat alkoi viikkoa aikaisin ja oli hyvin runsaat, synnytyksen jälkeiseen verrattavat.

Jatkokontrollia ei kai ole tulossa kierukan vuoksi, se jäi vielä selvittelyn alle, mutta soittavat jos täytyy uudelleen käydä näytillä.

Varhaisultra-ajan varasin sit parin viikon päähän yksityiselle, kun vähän jäi mietityttää lääkärin ohi mennen toteama, ettei ruskuaispussia näkynyt vaikka se tässä kohtaa usein jo näkyy.:nailbiting:
 
Jaa niin, kun sinne neuvolaan soittelin, niin sieltä sanottiin, että ei sitä lapsettomuuspolin ensikäyntiä kannata perua :wideyed: Saa kuulemma sitten yhden ilmaisen ultran siinä samassa :hilarious: Laskennallisesti ensikäynti olisi 6+1 viikoilla, joten saattaisi ehkä mennä varhaisultrasta. Olisi kyllä kiva jos joku näkyisi, niin voisi ehkä vähän vapaammin suunnitella...

Katselin jo mm. odottavien voima- ja kehonhuolto ryhmää vähän sillä silmällä :hungry: Alkaisi 6.10 ja tulisi tarpeeseen. En yhtään tiedä miten uskaltaa ja pystyy liikkua raskausaikana kun pelkää jo seisten työskentelyä, jos se vaikka putoo ulos sieltä :hilarious: Kilpatanssia nyt aion jatkaa normaalisti niin kauan kun saa vattan pariin (mieheensä) koon puolesta kiinni vakiotansseissa :hilarious:
 
Ihania uutisia emsu :happy:

Sofia, mulla kans päänsärkyä ollu nyt melkee päivittäin. Panadolilla menee jotenkuten pois mut kerran joutunu ottaan 400 buranan :hungover:

Vielä saa ootella hcg-arvoa, tulis jo:woot:
 
Mulla on päänsärkyä melkee päivittäin. Onko jollaki muullaki usein pää kipeä? Mulla on ennen raskautta aina ovulaation aikaa ja sillo ku on menkat nii pää kipeä ja välil aika herkästi kipeytyy. Nyt ku mulla on aika usein päivässä huimausta ni se jotenki sen laukasee. :sad001 en uskalla mitään lääkettä vielä tässä vaiheessa ottaa.
Mulla on tosi harvoin päänsärkyä, nyt on sitä ollut ajoittain, eikä mielestäni ole mitään niska/hartiaperäistä. Syytän hormoneja. Ja huimaustakin on ollut, aikaisemmissakin alkuraskauksissa ollut, mulla ainakin johtuu matalista verenpaineista.
 
Mulla on tosi harvoin päänsärkyä, nyt on sitä ollut ajoittain, eikä mielestäni ole mitään niska/hartiaperäistä. Syytän hormoneja. Ja huimaustakin on ollut, aikaisemmissakin alkuraskauksissa ollut, mulla ainakin johtuu matalista verenpaineista.

Mä oon verenpainetta mitannu ja se on ainaki normaali ollut. Kyllä noi pääkivut on onneksi siedettäviä. :happy: huimausta kans on ja se on pahin. :inpain:
 
Huojentavia uutisia, alkio on kohdussa, vastasi viikkoja 5+1. :notworthy:HeartbigredKierukkaa ei ultrassa löytynyt, eli mitä ilmeisimmin itsekseen tullut pois jossain kohtaa, oma vahva epäilys on maaliskuussa, kun oli hyvin poikkeava kuukautiskierto jolloin menkat alkoi viikkoa aikaisin ja oli hyvin runsaat, synnytyksen jälkeiseen verrattavat.

Jatkokontrollia ei kai ole tulossa kierukan vuoksi, se jäi vielä selvittelyn alle, mutta soittavat jos täytyy uudelleen käydä näytillä.

Varhaisultra-ajan varasin sit parin viikon päähän yksityiselle, kun vähän jäi mietityttää lääkärin ohi mennen toteama, ettei ruskuaispussia näkynyt vaikka se tässä kohtaa usein jo näkyy.:nailbiting:

Ei mulla ainakaan huolestuttu vaikka alussa ei näkynyt ruskuaispussia :o onneksi sitten luultavasti lopussa näkyi. Mutta mulla jo 5+6, monella näkyy sykekin tässä kohdin. 7+4 seuraava ultra.
 
Ei mulla ainakaan huolestuttu vaikka alussa ei näkynyt ruskuaispussia :eek: onneksi sitten luultavasti lopussa näkyi. Mutta mulla jo 5+6, monella näkyy sykekin tässä kohdin. 7+4 seuraava ultra.

Kiitos kannustuksesta. Käynnin lopussa tivasin lääkäriltä, että pitääkö olla jostain huolissaan, niin rauhoittelikin, ettei tarvitse. :rolleyes:
 
Kiitos kannustuksesta. Käynnin lopussa tivasin lääkäriltä, että pitääkö olla jostain huolissaan, niin rauhoittelikin, ettei tarvitse. :rolleyes:

Mua harmittaa etten tivannut :hilarious:
 
Hcg lähes nelinkertaistunut :love017 Voi kääk, tämä on todellista! :joyful: Tänään 240, kun maanantaina sen 66. Ja tänään 4+4 :woot:
Weeeeee!! :happy093
 
Tänään joo salaiselle puolelle :hello2 jopa minä varovainen kirjoittelija sain sen 30 viestiä täyteen tässä. :biggrin

Meillä ollaan sairastettu koko poppoo flunssaa reilu viikko, tänäänkään en päässyt töihin. Poskiontelot ja korvat on niin tukossa, räkä valuu pitkin sänkyä yöllä ja aivan jäätävä päänsärky ollu eilispäivästä asti eikä mitään Panadolia vahvempaa lääkettä saa ottaa. :smiley-angry017 pienet pojat jäi onneksi mummilaan yöksi ja vanhinkin lähti kouluun, joten saan sentään rauhassa parannella itseäni.

Huomenna olisi ollut pitkästä aikaa kampaaja, mut se täytyy varmaan perua :sorry: muutenkin kun nyt tuli tää ylläriplussa, niin täytyy kampaajareissuja miettiä uusiksi, piti laittaa permis ja värit. Mutta kumpaakaan ei taideta odotusaikana suositella. Taidan silti värjätä tän pehkon kerran mahdollisimman maanläheiseksi, ettei juurikasvu sitten hypi silmille.

Ihanaa perjantaita kaikille!:wav
 
Toivottavasti kaikki ei heti hylkää kokonaan tätä yleistä puolta kun pääsette salaiselle, tuntuu tyhmältä kirjoitella tänne se 30 viestiä keskenään :laughing002
 
Toivottavasti kaikki ei heti hylkää kokonaan tätä yleistä puolta kun pääsette salaiselle, tuntuu tyhmältä kirjoitella tänne se 30 viestiä keskenään :laughing002

Yleensä salainen puolikin aika hitaasti ottaa starttia. Kirjotetaan kahteen otteeseen samat asiat. Kaikki toukokuiset ei taida olla vielä edes plussannut :rolleyes:
 
Toivottavasti kaikki ei heti hylkää kokonaan tätä yleistä puolta kun pääsette salaiselle, tuntuu tyhmältä kirjoitella tänne se 30 viestiä keskenään :laughing002
Mä jään tänne sun kanssa keräilemään viestejä :laughing002
 
Yleensä salainen puolikin aika hitaasti ottaa starttia. Kirjotetaan kahteen otteeseen samat asiat. Kaikki toukokuiset ei taida olla vielä edes plussannut :rolleyes:

Sekin on kyllä totta, vielä loppukuuhun mahtuu paljon plussaajia :happy:
 
Takaisin
Top