Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

No Minttuhan se siis! Haluaisin kyl kovasti sanoo et miemiemie, mut kyl näitten supistusten pitää tulla kovempaa ennen ku meen mihinkään

Tää autoilu näköjään saa supistuksia aikaiseksi. Pitänee vissiin autoilla pari päivää :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hahaha, Lyyti! Puhut vähä mutta asiaa :D :D Mutta juuri noin se on! :D :D

Toivottavasti Milleri sää pääset kohta oikeesti jakautuu!! Oot kyllä jo oireillukki nii pitkään!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

jos noita sovittuja sektioita ei lasketa niin mä laitan viimeset pennini muruskalle :wink tosin mieluiten kyllä itelleni, mut en jaksa aina hävitä :confused:

Joo ei valmiiks Rvottuja sektioita voi laskee..

Autoillessa mullekin on tullu suppareit, kurveissa :)

Oioi... Kuulostaa hyvältä. Kyllä näitä supistuksia tuntuu tulevan mut nää kestää vielä hyvin. Tahdon lisää, enemmän ja kivuliaampia! Yarrr! :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Go Go GO Muru!!!!!!!!!! mulla on tääl popparit porisemassa :grin jättipottia odotellen..........

Haluukohan tää vauva ite päättää minä päivänä syntyy kun supistaa niin kovin... Jos keskiviikko ei kelpaa sille o_O
Näistä supistuksista on tullu niin menkkakipumaisia, ja alkanu keskittymään alaselkään ja takapuolelle.

Mies sanoo koko ajan että mee makaamaan ja lepää mut ne on pahimpia makuuasennossa, ei satu läheskää niin kovasti kun seisoo!

Mitä ne Mimii tekee sulle jos synnytys käynnistyyki!? Kuitenki sektioon??

Joo sitte päivystyksenä sektioon. Mut haluan mielummin siihen sovittuun! Joten nyt vauva pysy vielä tää ja huominen siellä mahassa!!

Toivotaan että vauva malttaa vielä masussa! :)

Joo siis näiden olojen suhteen niin olis tietysti kivaa jo päästä sinne sektioon kun on niin tuskasta tää oleminen mutta itse toimenpiteen kannalta on parempi et ehtii pitää sitä paastoa yms.
Ja haluan ehdottomasti et mies pääsee mukaan ja se saattas olla vaikeeta jos yöllä rupee syntymään :confused:

Mut voi apua miten hirvee olo voi olla.... Saa melkeen asua vessassaki kun noi supisukset lisää molempien hätien määrää. Ja hirvee hiki ku on niin kuuma ilma. Ja mikää asento ei oo hyvä. Vali vali!

En kyllä usko enää mihinkään oireisiin, niiden perusteella meillä ois jo joku 2kk ikänen vauva :grin Oisin toivonu niin, että ei mitään oireita ja sitte yhtäkkiä POKS ja lapsiveet menis, niin ei tarttis miettiä.
Noh, pian tämä loppuu, häätö koittaa. :)

Jatkaakseni yksinpuhelua, on jotenki hurjaa että nyt on toukokuu. Enimmät? ovat jo vauvat saaneet syliin ja me loput malttamattomina odotellaan. Vasta kaikki oltiin samassa tilanteessa, oli neuvoloita, mietittiin oireita ja ootettiin toukokuuta joka tuntui ikuisuuksien päässä olevan. (minä kylläkin seurasin pitkän ajan sivusta, ennen kun uskallauduin kyytiin mukaan) ja nyt, NYT on se aika. Hurjaa kuinka aika menee nopeaa, vasta kaksi viivaa oli testissä ja nyt ollaan tässä. Ihan herkistyy kun miettii kuluvaa vuotta :)

Pian toukomammat 2014 opetuttaa pikkuisiaan potalle, saadaan kaupasta ostella 92cm vaatteita jne.. huh. No jospa ei mennä noin pitkälle vielä, nautitaan vauvvoista niistä ihanista tuhisijoista, rakkauden hedelmistä, iik kuinka ihana kesä meillä kaikilla pienten kanssa edessä:love7 kunhan vaan me lopuki mammat saadaan nyytit kainaloon :Heartred

Piti vähä jo sensuroida kun tuli liian siirappinen teksti :oops: oottakaapa kun saan oman nykerön kainaloon, kun tajuan miltä tuntuu tulla äidiksi, sitte varmaan tulee tekstiä. Hih. Mullakin tuli itku, hormooneja piisaa!

Muokattu viimeksi:
Ja mihinkäs mun hormoonit on kadonnu!?:oops: Mä en sit vissii herkisty yhtää näissä asioissa, volisen vaan kaikesta jonnin joutavasta.. :p just mieski sano et aattele kui pitkä aika siitä on ku joka aamu oksentelit, aika kultaa muistot..ei se oksentelukaa tunnu ees nyt pahalta.. :rolleyes:
Sori, pilasin vähä nyt niinkö herkät fiilikset mut mut..eiköhä meillä häntäpään mammoillaki oo ne nyytit juhannukseksi kainalossa! <3

Musta tuntuu kans utopistiselta, että pian tää syntyy. Nyt mennään jo reilusti yliajalla, mutta siltikään en ehkä vielä ole henkisesti valmistautunut vauvan syntymään. No se vaan on fakta, että ens viikolla tää vauva on syntyny :)

Takaisin