Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Missä Hannan???

Tottakai te Jenskuli pärjäätte! Muakin herkistyttää pelkkä ajatus synnytyksestä. Se on todella voimaannuttava ja koskettava, hyvin sanottu! Kyllä me naiset vaan ollaan aikamoisia sissejä!:gen014
 
Mulla synnytys oli todella traumaattinen, enkä ole aihetta edelleenkään pystynyt mielessäni kokonaan käsittelemään, mutta silti jo haaveilen jo toisesta vauvasta. Kauankohan joutuu sektion jälkeen odottelemaan ennen ku uskaltaa laittaa pullat uuniin, tai ainakin yrittämään..
 
Lälly: muistaakseni suositus on vuosi sektiosta ennen kuin ois hyvä uudelleen raskautua. Tosin mullahan ei ollu sitä vuottakaan, kun pojillakin on ikäeroa 1v5kk :)
Kuinkahan se uni tulee ens yönä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mie taas vähän masennun nyt kun tulee Tontun mahdolliset sisarukset puheeksi: oon aina halunnu ison perheen, 3-4 lasta ja sinänsä kaikki meni hyvin, mutta kipuja ja väsymystä vastaan taisteleminen.... En tiedä onko minulla sisua tarpeeksi seuraavan lapseen. Ollaan juteltu, että puhutaan vasta kun olen toipunut tästä raskaudesta ja synnytyksestä.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä just eilen miehelle sanoin, et haluisin uudestaan synnyttämään. :) Toinen tehdään jos onnistuu,,mutta ei ihan heti. Pari vuotta ehkä väliä, katotaan. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Älä vielä masennu Muruska! Mulla meni 4 vuotta että tuli se halu tehdä toinen lapsi. Raskaana olo ei vaan ole mun juttu. Ja täytyy myöntää, et niin ihana kun tuo vauva onkin niin en mä tästä pikkuvauva-ajastakaan mitenkään erityisemmin nauti :oops:
 
juu elä vielä masennu muruska!!! muutama viikko niin mieli voi olla jo ihan eri ja ajatteleekin ehkä jo, et "eihän se niin kamalaa ollutkaan" :)
 
voi että!!! mua niin itkettää noi isot eskarit jotka valmistuu :rolleyes: ne on niin ihania..!!!
 
Takaisin
Top