Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

hymykuoppa

Seurustelun sensei
Huhtikuunmammat 2014
Toukokuunmammat 2014
Tässä toukokuulle sekalainen höpöttelyketju :)

Nyt (tai tunnin päästä) se toukokuu on sitten vihdoin täällä ja vauvauutisia saa ruveta ropisemaan oikeen urakalla! Toivottavasti foorumi ei hiljene ihan liikaa vauvojen tultua. Mä oon ainakin aika koukussa ja kaipaan tätä höpöttelyä varmasti jatkossakin :)
 
Mä en ymmärrä miks toi vauva vaan myllertää hulluna mutta ei tajuu tulla ulos!? Hermot menee.
 
Samaa mieltä, vois koittaa tuo pikkutyyppi välillä pönkäillä vähän toiseen suuntaan kun tuosta navan yläpuolelta, iho jo ihan kosketusarka kun aina samasta kohti pitää koittaa tulla läpi. Ei kyl kovin mukavaa, jos loppuaika on kun ois siiamilainen kaksonen perunasäkin kanssa. Maha vaan on ku kiviä täys, kova aina ja jatkuvasti.
 
Sun massussa on niiiin hyvä ja turvallista olla :Heartred joo tiedän, ei paljoa auta omaan tuskaan mutta justhan sulla vasta meni l.a! Toivotaan vappuyöksi sulle oikein paljon kipeitä supistuksia niin pääset liputuspäivänä hommiin :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Taitaa olla Tuhinamurmeli ja Elisha jotka liittyy muuten huomenna lasketun ajan saavuttaneiden joukkoon... Jos Elishalle tuli lähtö niin vauva syntyy tosi täsmällisesti!
 
Ei pelkoa että mie etuilisin Hymis.. Ei varmaan lähe syntyy ennen sitä sovittua sektiopäivää :rolleyes:
 
Kylläpä ketutti yöllä, näin unta että synnytin. Herääminen todellisuuteen oli perseestä. Noh, jos sitten juhannuksena....
 
Kauheen ristiriitasta ku haluis synnyttää mutta ei haluis käynnistystä... Luin just jonkun blogista eilen et vaikka nyt vasta oli tulossa LA, oli luvattu käynnistys alkuviikkoon. Meinasin jo heti alkaa kysellä et miten ihmeessä oli siitä niin innoissaan ku mä en kyl vaan haluis käynnistystä. Lähipiirissä jo monta useamman päivän käynnistystä, molemmathan siinä väsyy puolkuoliaaksi.
Mä ottaisin kunnon säännölliset supistukset ja sit synnärille, kiitos!
 
Ootteko miten ajatelleet suojata sänkyä/sohvaa/autonpenkkejä ym. mahdollisen lapsiveden menon takia? Itse olen miettinyt asiaa mutta on jäänyt sitten ajatukseksi.... La 14.5.
 
Mua vähä jänskättää lähtee parin sadan kilometrin päähän nyt viikonlopuks..en kyllä usko et tää vielä ois tulossa mut jänskättää kuitenki! :p
 
Mä viritin lakanan alle pyyhkeen ja äp:n muovikankaan kun ei jaksaisi pyykätä petarin päällistä (tai lähinnä hikoiluttaa ajatus 160 leveen lateksilevyn tunkemisesta pesun jälkeen takaisin päälisen sisälle). Muita paikkoja en ole suojaillut kun aattelin että hereillä ollessa ehtii nopsemmin huomata.

Kuulemma aika harvoin ne vedet kuitenkaan yhtäkkiä menee? Tää tyyppi kyllä nykyään napsuttelee kalvoja niin suurella antaumuksella etten ihmettelisi jos onnistuisi kenkimään ne hajalle.
 
Mun miehellä on sitoutumis kammo!jos erehtyy sanallakaan mainihtee kihloista ni se menee ihan lukkoon! :confused: onha se sormus toki isompi askel ku yhteinen lapsi.......
 
Nyt odotellaan kyllä jo ihan fanaattisesti sitä, että tapahtuis... c'mon baby!
 
Tätä kuuta on odotettu viimeset 8kk! :) nyt alkaa tapahtuu :wink
 
En ole ajatellut suojata mitään mahdollisen vedenmenon takia. Yksi tuttuni istui viimiset viikot aina sen vauvan kosteussuojan päällä, mutta eihän se mihinkään riitä jos ne vedet sieltä lorahtaa. Joten en ota asiasta paniikkia.
 
Mä laitoin autoon sellaisen kertakäyttösen imupeiton vai mikä se ny on. Vaipanvaihtoalustana ehkä myydään. Sänkyyn tarttis ehkä kans laittaa, mut en oo jaksanu. Muuten en jaksa vaivautua :) esikoisen lapsivedet meni vasta synnärillä, ehkä tämäkin lähtee supistuksilla käyntiin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top