Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Ei ole raskaana olo munkaan juttu. Maha on ihan kiva (sillon kun ei paina mihinkään) ja liikkeet ihan jees (jos ei viimesiä kipeitä lasketa) mut muuten EI KIITOS! Ihanaa maata mahallaan!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tontulle omistettu: Missä on Tonttu? Missä on Tonttu? -Täällähän minä! Täällähän minä! -Mitä sulle kuuluu? -Kiitoksia hyvää! -Synny jo! Synny jo!!!!

Aattelin että mun on pakko saaha jotkut mamma sortsit näille helteille, ihmisten ilmoille ku ei viiti lähteä alushousuissa! Katoin sit sää ennustetta ja ens viikolle lupas räntäsateita, wuhuu!!! Eli en todellakaan tän viikonlopun takia hommaa mitää mamma hellevaatteita koska mä en vaa enää aio olla raskaana tämmösillä helteillä! En voi sanoin kuvailla sitä onnea että ens viikolla tosiaan on vaan 10 astetta lämmintä!!! <3

Tuli mieleen tosta valon näyttämisestä tunnelin päähän et jostaki luin (ihan oikeesti!!!) et vois työntää nappikuulokkeet toosaan et vauva tajuais mistä se ääni tulee ja mihin kuuluu mennä! En muista oliko kyseessä saaha tyyppi kääntyy oikein päin vai saaha se peräti tajuamaan ängetä maailmaan, luultavasti saaha kääntyyn oikeen päin. Siinä oli vielä neuvottu et nappikuulokkeitten kannattas olla veen kestävät! :D :D

Hyvä jos tulee ens viikoks kylmempää keliä. Joutaa olla synnyttämässä ja osastolla sitten vauvan kanssa :)

Ihanaa! Loppuuko nää tuska kelit. Mäkin voin ilmottautua ens viikolle, kun on viileää!!

Mäkin oisin eilen ostanu kesäkukkia mut totesin et kerkeen kyllä, ens viikolle luvattu tänne vaan +4 :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

oi joi!!! täytyy muuten joo tarkistaa noi lupaukset... mä en malttanu enää oottaa, ku joka paikassa niitä mainostetaan....

Taitaa vauvaki kiehua vesissään tuolla mahassa tämmösellä helteellä! Kovin ollaan hilijasta poikaa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mies ehdotti äsken et ottais vauvan mukaan töihin kun menee avaamaan baaria niin mä saisin omaa aikaa ja tehä ihan mitä huvittaa! Kyllähän se mulle käy :) Mä taidan käydä ostaan pari imetyspaitaa, kahvitella ja kävellä auringossa! Ihanaa!

Minäki eilen kesäkukkia hiplasin, mutta jätin vielä kauppaan kun tosiaan luvattu kylmää ens viikolle.. ostan sitte kun joskus kotiudutaan sairaalasta ( tätä menoa saa istutella syyskukkia ruukkuihin) ;)

no nyt mä en tiedä pitäskö noi yrvelöt laittaa ruukkuihin vai jätänkö vielä kuistille huilimaan.... ei ne äly kylmää tänne luvanneet, muttaahhh....... ehkä pohdin vielä hetken tätä asiaa ja jatkan huomenna... kurkut istutin kumminki kasvihuoneeseen ja mansikat laitoin amppeliin..... ja saakelin kipeeks sai taas selkänsä vaikka koko hommaan meni ehkä se 30min :confused: mä niin tahtoisin jo oman kroppani takasin, kiitooooossssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nää hormonit ja helle sekottaa mun pään mutta mua taas vähä ärsyttää yks juttu..se yks juttu liittyy mieheen..se kyseli mitä mullon suunnitelmia helatorstaille(LA on sillon) ja sanoin että eipä kai mitään jos vielä yhtenä kappaleena ollaan..noh, hällä ku ois kaverin kanssa hommaa aamusta iltaan ja luultavasti seuraavanaki päivänä. Ja nyt mua ärsyttää ku mä jotenki tyhmänä aattelin et jos vielä kerta kokonaisena oon ni ois voinu tehä yhessä jotaki sen lasketun ajan kunniaks..plääh..typerää, huomen aamulla oon jo eri mieltä! :p

Voi että, taidan minäkin taimikaupoille mennä. Haluan amppelimansikkaa ja muita hyötykasveja mitä vois purkeissa kasvatella, vielä kun pihamaalle ei mitään saa, on aika karu raksaamisen jäljiltä... :rolleyes:

Ja tuli mieleen, miehen työpaikalla olis virkistysilta kesäkuun eka vklp. Vauvahan ei ole vielä syntynyt ja käynnistys menee varmasti saman viikon alkuun, niin arvatkaa onko kiva?! Hyvä jos me kotia ollaan päästy, saati sairaalassa ollaan.. ja siellä kun EI voi selvinpäin mennä käymään. Tein kyllä selväksi, että ei oo kiva.. ja kyllä sainkin vastaukseksi, että katsotaan sitten tilanteen mukaan mikä on. Että toivottavasti ei oo dorka ja jätä meitä heti kahestaan.. o_O vaikka kotonakin ollaan, niin kuinka tohjona itse on ym. tietenki sehän on miehestä' mukava päästä kun noita harvoin on, eikä missään ole koko vuotena oikeastaan käynyt, mutta onkohan tuo nyt se tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen. No ehkä turhaa ressaan etukäteen, koska mieskin sanoi että katsotaan tilanteen mukaan.

Mihin mä tän pistän, menköön tänne. Viisaammat hei auttakaa..vauvan rokotuksista..nehän annetaan vasta 3kk(?) iässä, eikö totta?? Mitä sen vauvan kanssa "saa" tehä ennen niitä rokotuksia?! :confused: onko se ku koiranpentu että pitää jotenki vähä vältellä kauheeta laumaa ennen rokotuksia?! Tyyliin kauppakeskuksia tms. vai mennäänkö vaan niinkö huvittaa!? Mä en yhtään tiijä..mullon kokemusta vaan koirien rokotuksista :D :D

Mutta eikö vauva saa ne ensimmäiset vastustuskykynsä meistä äiteistä kun syntyvät? Mutta siltikin ite ajatellut niin, että kyllä mää taidan ne ekat viikot säästellä ja vältellä isompia ihmislaumoja, kyllä vaunuilemassa käydään, mummulassa ym. Mutta muuten suosiolla omin vauvan itselleni :P Mutta en tiiä sitä oikiaa vastausta lyytin kysymykseen, itse noin oon vaan aatellu, että se eka suoja tulee jo syntymästä alkaen äidistä....

Niin kai sen täytyy olla..pakkohan sitä nyt ruokakaupassaki on käyvä ja eiköhä ne pöpöt kantauvu kotiinki vieraittenki matkassa. En nyt oo mihkää kauppakeskuksiin kyllä lähössäkää ensimmäisinä päivinä mut että tartteeko sitä kolmee kuukautta vältellä. Kaverin lapsen synttärit on ennen juhannusta, ne juhlat skippaan ihan suosiolla. En halua niin pienen vauvan kanssa lähteä mihkää kyläilee ja huonolla tuurilla tää syntyyki vasta samalla viikolla ku ne synttärit on eli senki takia voivat jäähä välistä. Ku nyt vaa syntys ensiksi! :p

Takaisin