Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Mullon samsung galaxy s3 enkä tykkää yhtään. Ihme bugeja ja netin selaaminen on sen takia välillä yhtä tuskaa. Huollossakin oli ekan puolen vuoden aikana 3 kertaa.... aiemmin oli iphone, siitä ei oo muuta kuin positiivista sanottavaa, hyvin kesti mulla melkeen 3 vuotta.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla iphone ollut pari vuotta eikä mitään huoltoja oo tarvinnut, samoin kun macbook, molemmat toiminu hyvin.
Ja vaun sovellus toimii hyvin puhelimessa :)

Mulla on kans iphone 5 ja tätä ennen ollu iphone 4s ja 4 enkä kyllä enää vaihtais muuhun puhelimeen. Tää on vaan niin helppo ja toimii hyvin! Meillä on perheessä kans toi samsung galaxy s4 mini ja nokia lumia joku...en pärjää niiden kans ollenkaan! Mutta ehkä se on vaan tottumuskysymys. Vaikka mieskin kyllä menetti hermonsa siihen samsungiin hyvin nopeesti ja hankki iphonen.

Tuo vaun appsi oli aika masentava näin rv 39+0 kohilla "yritä valmistautua siihen että voi kulua vielä viikko tai vaikka kolme." No prkl, eikkait tässä muukaan auta!

Oli kans pakko käydä kattoo mitä mul lukee ku on LA...

"Onnea! Synnytys on ohi, ja sinulla on maailman paras palkinto – pieni lapsi. Eikä mikä tahansa lapsi, vaan juuri se maailman kaunein ja täydellisin pienokainen. Monet tuoreet äidit kokevat äidinvaistojen vyöryn heti vauvan saatuaan, toisilla tunteet heräävät vasta hieman myöhemmin. Sekin on aivan normaalia. Tutustukaa toisiinne kaikessa rauhassa!"

...Melko masentavaa.............

Kyfixfix: toi on niin masentavaa luettavaa..... Mutta kyllä se joskus helpottaa. Pakkohan sen on.

Mulla on ollu kohta 3v iPhone 4s ja oon tykänny tosi paljon. Surffaan netissä, joitakin appseja on ja fb:tä käytän sillä aika paljon. Akkua saa kyllä ladata lähes joka yö, varsinkin jos käyttää neittä paljon.

Iphone näyttää olevan suosikki.. Käyttelen itekkin ipadia kotona, en ees läppäriä aukase. Tää on paljon kätevämpi. Mun vanha puhelin on noksu, eikä sillä saa riittävän hyviä kuvia ja netin käyttö on tosi alkukantaista. Haluisin jonku tosi ohkasen puhelimen, se on yks kriteeri.

Jos sulla on ipadi ni ehkä kannattaa se iphone sit hommata..jos tahot padin ja luurin välillä siirrellä tietoja(kuvia,musiikkia yms.) niin ei oikein onnistu eri merkkisellä puhelimella jos kuitenki on toi ipad...oisin ostanu ipadin mut just ton tiedon siirron mahottomuuden/vaikeuden takia hommasin galaxy tabin kun puhelin kuitenki oli samsungin :)

Joo oon huomannut tuos tiedonsiirtoongelman. Ärsyttää ettei kaikki vehkeet voi pelittää yksiin. Miehel on viel maci jota ylistää taivaisiin, mut se ei oo kyl sen parempi kuin pc:tkään.

Kuulkaas, ajattelin, että auttasko synnytyksen käynnistymiseen jos vauvalle näyttäs taskulampulla reitin tähän maailmaan? Jos se ei oo tajunnu mistä tullaan pihalle...

^ testaa, kerro sitte tuottiko tulosta!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kannattaa käyttää sit varmaan jotain tehokasta lediä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä esikoistyttö isänsä kopio mutta pituus tulee miulta :D Pikkunen on sit ihan miun kopio :)

Mä en oo ihan varma onko mulla pokkaa kokeilla tota. Mieheni on kyl ledimiehiä, että silt varmaan löytys sopiva lamppu ;)

Tarvii jonku kunnon työmaan valonheittimen! Ei tässä nyt taida mikään auttaa! :D Mää just tänään sanoin kun äitille soitin, että se on tullu mummun puolen sukuun ja yhtä huono suuntavaisto, eikä osaa pois :D

Mä en ymmärrä meidän leijonia! Onneks tyttö ei näistä kisoista vielä mitään muista :/.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Alkaapa vähä jännittää jo ens viikko kun mies tekee paluun töihin ja mamma jää kahden alle 2v kans kotia :o Nyt ainakin on aamut menny tietyllä rutiinilla, josko menis ensi viikollakin ni pysyis homma jotenkin äitin hanskassa :D
Ja tää meidän pikkunen, hää on nii rauhallinen tyttö ettei mitään rajaa :) Sitä hän oli jo masussa, toivottavasti jatkuu rauhallisena kun esikoisessakin on tarpeeksi pärinää :)
Olen väsynyt mutta onnellinen kahden tytön äiti <3

Ja tsemppiä teille joilla vielä vauvat masussa! Kyllä he sieltä ulos tulevat ajallaan vaikka se tuskin kovin lohduttaa jos kipeänä on. Mulla välillä haikea olo kun lapset oli nyt tässä eikä saa enää kokea sitä raskaana olevan tunnetta, se on jotain ihanaa pukamine päivineen :D Muita?

Totta Elisha, huomasin kun esikoisen sain, että jäin kaipaamaan sitä raskaana oloa. Kun se vauva, jota toki niin odottaa saavansa syliin on vielä ihan siinä lähellä ja turvassa. Synnytyksestä parin päivän ajan pietin kättä mahan päällä, ihan kuin odottaen potkuja joita ei enää tullut. Vaikka nämä viimiset viikot on itselläkin ollut vaikeita, kun liikkuminen on niin hankalaa, ja vaikka alkuraskauden oksensin ja olin todella väsynyt niin kyllä mie silti tykkään olla raskaana. Mutta ehkä siinä onkin juuri se juttu, että kun tietää että se loppuu joskus.

Mä inhosin raskaana olemista ihan jokaikinen hetki! En kaipaa sitä yhtään. En mahaa, en vauvan liikkeitä, en kipuja enkä yhtään mitään muutakaan. Mä voisin hankkia toisen lapsen joskus mutta en vaan millään haluis olla uudestaan raskaana!

Takaisin