Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Meillä esikoinen, tyttö on ihan isänsä näköinen, minun silmät mutta muuten just ko isänsä on ollut saman ikäisenä.

Nyt se on kyl sillai et ei Tontun tarvii syntyä ennen perjantaita. Miehen kaverilla ois polttarit viikonloppuna, ei siinä mitään, tosi mukava kaveri ja ansaitsee ne kyllä. Jos Tonttu kerkee syntyä sitä ennen ni lupasin et saa sitte lähteä, MUTTA ne polttarit maksaa 250€!!! Jos ei oo vielä tullu maailmaan niin mies pysyy sit samassa kaupungissa. Menee alkuhulinoihin ja kun muu porukka vaihtaa kaupunkia niin mies jää mun kanssa <3 Ei missään nimessä halua missata synnytystä :Heartred

Huh huh! Kylläpä on taas kalliit miesten polttarit!!! Mitä ihmettä ne siellä tekee??? Meillä on budjetti kaverin polttareihin 50€ + omat juomat+ruoat.

Miehillä tuntuu tuo polttaribudjetti olla aina huisin paljon suurempi kuin naisilla.. Toi spiraalin 50 e ja ruuat ja omat menot kuulostaa mun korviini paremmalta.

Meillä kysytään kumman näköinen vauva on ja vastaamme: kumman näköinen :grin. Isän hiukset ja kulmakarvat, äidin posket ja päänmalli. Äidin silmän muoto ja tod.näk isän silmien väri ja isän suu. Ja monenlaista kommenttia tulee keneltä vauva näyttää, mun näköiseksi veikattu hieman enemmän.

Niinpä! Siel on hotelliyötä, sukeltamista, panssarivaunuajelua ja tosiaan se kaupunki vaihtuu kesken päivän. Tärkeä kaveri mut rajansa kaikella! Miesten polttarit tuntuu aina maksavan kyllä enemmän

Mies tokaisi eilen ettei tytönkään syntymän jälkeen ihastellut niin paljon vauvan ulkonäköä kuin nyt tän vauvan. Meillä molemmilla oli miehen kanssa ihan erilainen mielikuva, ite ajattelin että sillä on extrasuuri pää, todella maskuliinen makkarakinttu!!
Mutta tää yllätti, vaikka painoa on niin tällä on pitkät sääret missä ei oo makkaroita, siro pää ja kasvot :D Että ei ihan mennyt kuin kuviteltiin.
Hiuksia on paljon, esikoisellani oli enemmän joten senkin puoleen mietin vähän väärin :)
Muistuttaa kuulemma vähän miehen siskon lasta, mie oon bongannut että tällä on meidän molempien hymy, silmissä on meitä molempia vähän..
Ois tää ollut millainen vaan niin ainahan siihen vauvaan rakastuu <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voisinko jo saada vauvan?? Pliis pliiis pliiis pliiiissssssssssssssss!!!!

Toivottavasti Lällyllä menee hyvin. Varmaan väsyttää pitkän käynnistelyn jäljiltä. Taysissa ei ainakaan saanu käyttää puhelinta kipupumpun kanssa et se vois selittää hiljasuutta. Tai sit vauva vie kaiken huomion! Mutta toivotaan että kaikki on hyvin :)

Tänään 39+0...miehen lähtiessä töihin valittelin kui valvoin taas koko yön ja ravasin vessassa, puolen tunnin välein. Mies sano et viikonloppuna käyvään synnyttää, voi ku käytäski! Yks kipeä supistus tuli yöllä, jatkoa ei tullu. Aika epätoivonen olo alkaa olla..

Tänään 40+0, viime yönä supisteli jo hiukan tuntuvasti ekaa kertaa. Luulin jo että aamuun mennessä saapi lanssin soittaa vaan ei, omasta sängystä heräsin hyvin nukkuneena. Unta näin jälleen synnyttämisestä, mutta tällä kertaa olin onnellinen, että oli vaan unta. Sairaalassa oli unessa niin täyttä, että en voinut itse sinne jäädä, mutta vauva piti sinne jättää ja mies oli vielä sitä mieltä, että antaa olla siellä ainakin sen viikon ennen kuin haetaan kotiin :grin

voi että mäki näin unta, vissii ekaa kertaa liittyen synnytykseen. olin siis jo synnyttäny ja poika oli maailman suloisin, itkin onnesta :) oispa se pian totta!

Tuo vaun appsi oli aika masentava näin rv 39+0 kohilla "yritä valmistautua siihen että voi kulua vielä viikko tai vaikka kolme." No prkl, eikkait tässä muukaan auta!

Mä saan välillä paniikkikohtauksia melkeen siitä, että viikon päästä oon, jos kaikki menee niinku pitäis, äiti! :eek:
Apua.
Ristiriitasta tää kyllä on ku toisaalta ei jaksais enää päivääkään näitä oloja ja toisaalta pelottaa toi ens viikko niin paljon.
Ja näillä unilla mitä täl hetkellä saa nukuttua niin tuun olemaan kyllä niin väsyny et saa nähä miten sen kaiken jaksaa.

Ihanaa,saan äitini luoksemme huomenna vkonlopuksi. Se tulee kattomaan uutta lapsenlastaan ja varmasti on suureksi avuksi muutenkin. Piristystä tähän normi arkeen. :smiley-bounce012

Hei, pistämpä pienen kyselyn tähän väliin. (Kerta kellää ei oo parempaa tekemistä, kuten synnyttää) Eli tarvitsisin uuden kännykän, mitä suosittelette ja miksi? Missä luurissa toimii kätevimmin vau appsi? :)

Mulla on Samsung galaxy s4 mini nyt kohta vuoden ollu ja oon tykänny. Ennen olin vannoutunu nokian käyttäjä mut enää en nokiaa haluais. Mini malli sen takia ku samsungin luurithan tahtoo olla aika isoja. Miehellä on iha perus 4 eikä siinä niitä "toimintoja" oo kovin paljoo enempää verrattuna tähän miniin ja se perus 4 tuntuu mulle liian isolta. Suosittelen siis samsungia. :) appsit toimii hyvin ja käytän tätä vaun foorumia oikeestaan vaan puhelimella tai tabletilla. Harvoin aukasen enää läppäriä! :)

Takaisin