Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Se saatat myös Kyfixfix olla sinä joka tuulettaa! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kiva kun muistutit! Siellä on nyt se hintaralli vai mikä se on... Täytyykin lähteä hamstraamaan vaippoja...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hintaralli, mulla särkee jalkoja ja mahaa jo pelkästä ajatuksesta että menisin sinne työntelee kärryjä ihmisjoukkoihin! :P
Kyllä se on nyt niin että tän jäljellä olevan max 11pvää pisin mihin aion mennä on lähikauppa.
Toisaalta on ihan hiton tylsää mut ei vaan enään jaksa.

Me päästiin kotiin tänään <3 Nyt nauttimaan vauvantuoksusta! :)
Olisin päässyt jo 6 h synnytyksestä, mutten viitsinyt kun kuitenkin oli niin paljon vuotoa, ja hieman heikotti, tänään en edes miettinyt lähtemistä, sillä naapurin vauva valvotti mua ton ainoan yön mitä tuolla oltiin :D

Kohta on toukokuu ohi ja meillä kaikilla on nyytit kainoalossa. Mitä me sitten aletaan oottamaan ja jännäämään? Sitä kuka on ensimmäisenä uudelleen raskaana? :D Viimeksi oli hauskaa kun osa foorumilaisista saivat toisen jo samalle vuodelle.

Näin unta, että ilman huutoa ja kovia kipuja tai tikkejä pullautin ammeeseen 8-9 kg pojan... Sairaalan puntarikaan ei antanut enää ton tarkempaa painoa :/ vähän tuli huono omatunto kaikesta herkuttelusta herättyäni :o onneks oli vain uni!!!

^ hohoh, mikä jötikkä!! :D

Ohhoh, aikamoinen beibsi tuo oikea vauva :D en kyllä hyvällä tahdollakaan noin isoa haluais synnyttää!!! Mun unessa poika oli huomattavasti vanhemman vauvan näköinen, varmaa 70 cm pitkäkin :D

tuol etusivulla on taas juttu siitä valtavasta vauva taideteoksesta, mut anteeks ny, se on mun mielestä ihan hirveen pelottavan näkönen vauva :eek: toivottavasti se on vaan taiteilijan näkemys, eikä tarkka kopio jonku omasta vauvasta :oops:

Me toteutettiin suunniteltu päiväretki Helsinkiin ravintolapäivää tutkailemaan. Tyttö oli mukana kuin unelma, nukkui vaunuissa pääasiassa. Vaipanvaihdot saatiin onnistumaan lennossa ja ruokaakin hän halusi vain kerran. Olimme kuitenkin poissa kotoa kahdesta kahdeksaan - en olisi uskonut että tämä sujuu näin hienosti! Tästä saa uskoa ja luottamusta omiin järjestelykykyihin ja ehkä me uskaltaudutaan jatkossakin liikkeelle ja päästään elämään omaakin elämää tässä lapsenhoidon ohella :grin! Jee!

Lucy, täällä aika samat fiilikset!

Minä en halua synnyttää vielä!!! Menkää te muut vaan, näin on oikein hyvä. Mies just lähti 15h töihin, niin nyt ei passaa alkaa synnytteleen :D

Mites Milleri se sun seesteinen olotila?? ;) ei se tänne asti tarttunu..

Cedju kuullostaa kyllä varsin hyvin onnistuneelta ravintolapäivältä teidän osalta!

Me oltiin tänään mun vanhempien ja pikkulikan kanssa eurooppalaisella ruokatorilla ihmettelemässä, herkuttelemassa ja nauttimassa auringosta ja sit käytiin (taas) american dinerissa syömässä kunnon salaatit. Tyttö oli kyllä taas niin ihana! Nukku melkeen koko ajan ja kun heräs niin katteli vaan pyöreillä silmillä ympäriinsä eikä yhtään itkeskelly. Kyllä meiän on helppo lähteä vauvan kanssa liikkeelle kun se on niin helppo tapaus ainakin toistaseks :) Oli siis tosi kiva päivä!

:D seesteisyys hieman rapisi, kun aamulla pönttöön lumpsahteli limoja, jota jatkunu nyt koko päivän.. Mutta silti en vielä halua synnyttää, just tuon takia kun mies kaukana ja palaa huomenna päivällä vasta.

Mutta ei vituta ja muutenki hyvä olla.. ainoa asia mikä ärsyttää on edelleen nämä tinkaajat.. tänään KOLME ihmistä kenen kans en juuri yhteyttä pidä, on laittanut viestiä; " onko mitään oireita?" "vieläkö oot yhtenä kappaleena?" "jokojokojoko?!"
Voitte arvata, kun olen saanut fengshuit kohdilleen, että vastasinko mitään.. sielläpä miettikööt :D

Takaisin