Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Nyt olis niin "hyvä" aika alkaa synnyttämään, mies jossain saaressa lauttamatkojen ja muiden päässä!
Menisin kyllä varmaa paniikkiin jos vedet menis ja pitäisi sitä ambulannsikyytiä alkaa tilailemaan...
Mut jos tää nyt pysyisi vielä sisällä!
Kauheeta, kun ei enään oikeen osaa muuta ajatella kun tulevaa synnytystä, alkaa olla aika rasittavaa!

Mä taas luulin tänään hetken, että lähtö tulee ku olin kaksinkerroin supistuksien kourissa. Vauva tais tajuta synnytysvideon aikana, että hänenkin on tultava joskus ulos. Pari tuntia niitä kesti kunnes taas laantuivat. Hitto.

Äkkii kun katto tota toukokuisten listaa niin eihän tonne vikalle viikolle tai (kesäkuun puolelle mahollisesti) jää kun pari ketä ei olis synnyttäny! Tarkotan nyt niitä jotka kirjottelee täällä, onhan sillä listalla paljon ihan "tuntemattomiakin".
Nyt vasta 15pvä ja tuntuu et melkeen kaikki vakiokirjottelijat on jo synnyttäny, paria hassua poikkeusta lukuunottamatta.
Ja parit ketä tietää että käynnistys tai sektioaika lähenee.
On ollu nopeeta toimintaa!

Meillä ei taas menny kontrolli ihan putkeen. Paino suht samoissa, mutta bilirubiiniarvot nousseet. Nyt ollaan sitten pojan kanssa keskussairaalan lastenosastolla jatkamassa valohoitoa. Saatetaan päästä viikonlopuksi kotiin, jos arvot laskeneet, sit olis taas maanantaina kontrolli. Rankkaa, pelkäsin, että potkivat miut pois, sain onneksi jäädä. Täällä saatiin valokaappi onneks omaan huoneeseen, eikä hoitajien kansliaan. Saan tuijotella pikkuihmettä vaikka kokoajan ja syötellä kun tilanne siltä näyttää.

Hihhhii.. Täällä on vauvojen kilpalaulanta menossa. Alankohan tuottaa maitoa kohta vaik ei oo omas vauvaa :)

Sunnuntaina ois la. Mä luotan nyt siihen, et tää ei synny ainakaan huomenna. Ollaan meinaan menossa koko perhe katsomaan Sirkus Finlandian näytöstä. Saas nähä kuinka selkä kestää istumisen.
Uhmaan myös kohtaloa enkä vieläkään pakkaa sairaalakassia. Vauvan kotiintulovaatteet olen kyllä valinnut ja pakannut :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä näin unta meijän sulosesta, pienestä, kiltistä pojasta! <3 eikä se uni yhtään helpottanu sitä tosiasiaa että mä tahon synnyttämään nyt heti mielellään!! Täällä sataa vettäki, hyvin joutas! Aletaan olla miehen kanssa molemmat melko malttamattomia....:rolleyes:

Tinskalle tsemppiä, vaikka tuskin enää ehtii lukemaan tätä! :)
Tänään se vauva syntyy!!

Lähtikö kaikki synnyttää!? Nytkö jo mä saan alkaa harrastaa tätä yksin keskustelua!? :confused: tulee piiiiiitkä loppu kuukausi!

no en mäkään mihkään oo päässy :mad: oliko sillä tinskalla tänään se sektio?! mä oon menny jo niin sekasin ku kaikki on synnyttämässä tai synnyttäny..... muut paitsi me lyytin ja hannastiinan kans :wink

Ei oo mihkään lähdetty. Mut oon kyllä ihan sekoamis pisteessä. Illalla yritin saada unta ni ei toivoakaan. Panikoin vaan, sitä et jos synnytys käynnistyy ku oli tosi kipeitä suppareita. Sit ku pääsin unten rajamaille ni unessa valahti lapsivedet, ja sit herään siihen tuskan hiessä ja tarkistan lakanat, eikä mitään. Pientä stressiä havaittavasissa siis. Miks mä en voi ottaa tätä tulevaa rauhallisin ja luottavaisin mielin! Niinku tuntuu, että kaikki muut kyllä tekevät :eek:

Nii, tai ainaki toiset on lupaavan lähellä synnytystä! Kärvötelläänhä nyt! :mad:

Mä en lähde mihinkään, jos mulla kerran on joku vatsalihasrevähdys jonka parantuminen vie ikuisuuden. Sektio ois tässä tilanteessa kiva.

Takaisin