Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Voihan rakkautta vain....kylläpäs taas itkettää! Oon vielä herkempi kun raskaana!

Milleri, ymmärrän niin sinua! Mulla ärsyttänyt nyt oma äiti, jolta tulee joka päivä viestiä, "Miten voit?", "Miten siellä menee?" ja kun en pariin päivään jaksanut vastata uli "Huhuu, miten menee??" Sanoin sitten, että muuten hyvin, mutta ärsyttää nuo sinun kyselyt, että kerron kyllä jos ei mene hyvin tai tulee jotain muutosta. Siihen asti elän ihan normaalisti, herään aamulla jne. Vähän se taisi loukkaantua, mutta tuskin kauaa jaksaa muistella.

Mun äiti soitti tänään kahdesti! Varmaan kerkiää jotain radikaalia tapahtumaan kahden tunnin päästä edellisestä soitosta.. Siinä toivossa toki elän, mutta ei realistisesti ole kyllä vielä mahdollista.

Tänään laskettu päivä. Mihkään synnärille olla menossa... Plaah!!
Anoppi oli eilen soitellu mulle, mut en kuullu puhelintani, ni olipa sit soittanu mun miehelle. Ja tän pojan tulevat kummit oli kans soitellu mun miehelle. Kerrankin oli päivä, ettei kukaan udellut mitään :)

Täällä herätty uuteen päivään, ei juilimisia. Vauva tuntuu painavalta kun sängyssä kääntyy, saa ottaa aina vatsan käsillä mukaan, mut ei tässä varsinaisesti mitään uutta. Päätäki vähän särkee.

Olipa lämmin yö! Tuli vähän valvottua. Aamuinen auringonpaiste varmaan kuitenkin herättelee suhteellisen aikaisin ja oon ollut virkeä. Viikko 41 alkaa sitten huomenna! Saa nähdä kuin monta Suomen peliä missaan ensi viikolla, oon aika varma, että tänä iltana istun vielä kotisohvalla. Mies lauleli eilen kävelyllä mun puhistessa milloin mitäkin kipua, että "vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa"! :laughing002

41. viikko joo nyt. Mutta ekassa ultrassa vauva oli pienempi la:an nähden, joten oon ajatellut hänen olevan ehkä todellisuudessa hiukan nuorempi kuin la antaa ymmärtää. Kypsyköön tuolla nyt rauhassa, kunpa syntyisi jäntevänä ja terveenä!

Ihailtava asenne sinulla AloeVera. Mulla alkaa tää oma pää olla jo aika kypsä tähän raskaana oloon. Sais tuo lapsikin olla jo kypsä syntymään....

APUA kohtalotoverit!!! Mitä pukee viimesillään raskaana oleva nainen päälleen kun lähtee isolle kirkolle kaupoille kun ainoo mikä päälle mahtuu on kulahtanu fleecepaita ja lämmintäki on melkein parikymmentä!! Oon aivan peukalo keskellä kämmentä! :D

Jos se on ainut mikä mahtuu niin varmaan sit se kulahtanu fleecepaita! Ongelma se on kuule täälläkin vaikka vauva on jo vaunuissa. Mikään kesäpaita ei näytä hyvältä tän röllykän kanssa :eek:

Nooooooouuuuuuuuuu!!!!!!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kyllä mulle vaatteet päälle mahtuu, mahan kohalta ne ei vaan jostain kumman syystä mee kiinni?:confused: en ymmärrä..:confused:

... mä en oo koko päivänä jaksanu nykiä mun t-paitaa alespäin.... ottakoon beijbekin vähä arskaa :p

Nyt on voinu käyttää tunikoita/mekkoja jotka kirraa mahasta, eikä oo hävettäny yhtään kulkia julkisilla paikoilla niin, mutta entä sitte ku vauva on ulkona?! ne kirraavat tunikat mahasta ja tyhjä pussi joka roikkuu eessä, niin ei näytä kovin houkuttelevalta. Nyt on huoletta voinut vetää tiukan t-paidan päälle jne mutta entä mitä sitte?! :o vaatekaupoille ei tee mieli ees lähtä, saa suoraan mennä jonnekki teltta- kauppaan?! lakanalainaamoon... plaah

Toivottavasti ei tuu hellekesä..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin