Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Miks meitä ei vaan vois joku päästää näistä "kärsimyksistä" niin että viikonloppuna jokaisella ois vauva kainalossa! Yhteiskunta pyöris paljo paremmin jos ei ois enää yhtää stressaavaa ja ärtynyttä ja kärvistelevää toukomammaa!

Mulla puskee tässä joku identiteetti kriisi päälle. Tää on mun viimeinen viikonloppu ku oon se minä mitä oon ollu viimeiset 23 vuotta. Musta tulee ens viikolla äiti ja mun on oikeesti kyettävä huolehtimaan itseni lisäksi vauvasta. Ja se vastuun määrä nostaa ihan karvat pystyyn. Miten tästä oikeesti selvitään o_O

Hyvin siitä selvitään! ;) mut myönnän, jos tietäsin itekki määräpäivän ni varmaan vois olla aika samanlaiset ja vielä pelon sekaset tunteet!

Muoks. Ja Lälly hei, koita nyt nauttia tulevasta viikonlopusta! Yksin ja miehes kanssa! :) kohta teitä on jo kolme! <3

Muokattu viimeksi:
hyvin te pärjäätte, ihan varmasti!!!! susta lälly tulee loisto mutsi :wink itestä ainaki tuntu et tuli se "uus ja parempi" minä esiin lapsen myötä ja kerranki "elämällä on joku tarkotus" :grin yhtään ei oo ollu ikävä sitä lapsetonta aikaa, vaikka välillä sitä omaa aikaa kaipaaki....

Pieniä sanoja, mutta iso merkitys :) Tähän epävarmuuteen helpottaa jo muutamat rohkaisevat sanat, eli kiitos niistä lyyti ja kyfixfix :)

Mulla kun eilen illalla supisteli taas tiheämmin niin tuli sellanen olo että en mä nyt oo vieä valmis, apua! Voisko tän kaiken vielä perua, en haluu synnyttää!
Ja silti joka päivä tuntuu pitkältä ja on jo niin kyllästynyt odottamaan, ja toivoo että vauva jo tulis.
Kyllä on sekavaa, ei tiiä mitä ajattelis :)
Ja mun elämä mitä oon yli 30v eläny niin muuttuu viimestään reilun viikon päästä eikä ikinä oo enään sama. Paniikki iskee kun ajattelee sitä..!

Täällä myös yhä yhtenä kappaleena, eikä juurikaan merkkejä synnytyksestä. Masussa vauva yhä potkii kuin aiemminkin, joten kai se synnytys on joskus tulossa :happy112

Kyllähän se elämä muuttuu hurjasti lapsen myötä ja varmasti parisuhdekki jollain tasolla mutta mää luotan siihen että se muuttuu vaan parempaan! ;) eikai se voi olla vaan tyhjää puhetta ku niin monet sanoo että elämässä parasta on olla äiti/isä?! Hyvin me oikeesti pärjätään,jokainen! Vaikka vastoinkäymisiä varmasti tulee mut kyllä niistä selvitään! Huoli pois! :) joo ja myönnän senki että panikoin itekki, rauhottelen tässä vaa samalla itteeni! :D

Nyt onkin taas monta vauvaa ihan lähtökuopissa selkeesti :) voi kun omakin tulis!!!! Mun toivo alkaa hiipua luonnollisesta käynnistymisestä, ens viikolla tulee jo se maaginen 42 vk täyteen :( en jaksa enää yhtää huonosti nukuttua yötä tai kyselyä joko tai supistaako tai onko mitään oiretta, grrrrr!

Ois kuulunu tonne marinoihin tää nyt kyllä. Mut onneksi osaan jollain tavalla olla iloinen muiden jo synnyttämään lähteneiden puolesta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja kyllä, äitiys (ja miehen isyys) on tehnyt meille hyvää :) jokaisesta tulee varmasti paras vanhempi omalle lapselleen :D se kannattaa muistaa muuten kun niitä neuvoja satelee suunnasta ja toisesta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä ainakin aina mietein sitä että mahdankohan mä sit lainkaan osata hoitaa sitä lasta ja osaanko tulkita koska sillä on nälkä ja osaanko imettää ym. Nyt oon kuitenkin todennu,että ei tää niin vaikeeta ookkaan. Luottaa vaan omiin vaistoihin ja tuntemuksiin ja käyttää maalaisjärkeä. Tässä jo reilussa viikossa on pienokaisen kanssa syntynyt jo jonkinlainen yhteenkuuluvuuden tunne ja hän selvästi tuntee olonsa turvalliseksi. <3

Joo ei täälläkään mihinkään oo lähetty, hauomo edelleen käynnissä. Appiukko soitti, että meinaanko kouluikäseksi sen tuolla mahassa kasvattaa....joo tarkotus olis.

Eilis iltainen vierailu päivystyksessä sai aikaan supistus ryöpyn, supisteli aika tiuhaan koko yön ja aamullaki jo tullu enemmän mitä normaalisti. :smiley-bounce012 jospa nämä tästä lähtis lisääntyyn kerta paikat hyvin kypsänä tulemiselle. Mutta saahan sitä aina toivoa! Katotaan ketkä täällä viimisenä huhuilee 5kg mötkyt mahassa!

Alle tunnin päästä kotiin, jeee. Eipä mulle noi sairaalavaatteet sopinutkaan ;)

No minä ainaki huhuilen viimesenä! :mad: aamun hypänny ja pullataikina kohoomassa eikä tunnu missään tunnu miltään, oon pettyny!!

tai sit te lyyti ja mimmma yllätätte ja tuuletatte viikonloppuna uusia tulokkaita :p käytiin äsken isossa kaupassa (citymarketissa) ja voi perseen perse ku tulin kipeeks :confused: hävetti jo loppumatkasta kävellä ku vaapuin ja nilkutin menemään...... hirveesti painaa tonne alas ja selkään, mä hermostun kohta jos se ei rupea tulemaan :angry4

citymarketissa on muuten Pampersin vaipat tarjouksessa :wink 3pkt 27€.... ostin kekkoselle pari pkttia ennakkoon, niitä kumminki sit menee.......

Takaisin